-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт опорного навчального закладу «Іваньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іваньківської сільської ради Черкаської області» по вулиці І. Щербини, 6 в с. Іваньки (заміна вікон, зовнішніх дверей, підлоги першого поверху)»
Завершена
7 022 024.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 110.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 110.12 UAH
Номер:
45e4cc9dd9014619a4b240eabceb1899
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.04.2022 00:00
Період моніторингу:
27.04.2022 18:04 - 21.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.04.2022 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.04.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.04.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-09-21-003993-a 21.09.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання відповідей на звернення потенційних учасників щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема:
1) шляхом оприлюднення договору підряду від 08.11.2021 № 48 в повному обсязі;
2) шляхом визнання недійсними умови пункту 1 додаткової угоди від 28.12.2021 № 4 до договору підряду від 08.11.2021 № 48 в частині визначення обсягів робіт на 2021 рік та на 2022 рік, а також визнання недійсним додатку 5 до неї, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; своєчасності надання відповідей на звернення потенційних учасників щодо змісту тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оприлюднений 21.09.2021 (ідентифікатор - UA-P-2021-09-21-003935-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.09.2021 № 274 зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.09.2021 та від 08.10.2021; запитання до процедури та відповідь Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-09-21-003993-a; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БК БУДМОНТАЖ ЧЕРКАСИ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «БК Будмонтажцентр»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2021 № 40-7; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2021 № 41-9; договір підряду від 08.11.2021 № 48; додаткові угоди від 08.11.2021 № 1, від 11.11.2021 № 2, від 29.11.2021 № 3, від 28.12.2021 № 4 до договору підряду від 08.11.2021 № 48; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 12.05.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону оприлюднив договір підряду від 08.11.2021 № 48 не в повному обсязі, а саме: оприлюднений 09.11.2021 договір не містить умов, передбачених пунктами 5.1.2-5.4.2 проєкту договору (відсутній один аркуш договору).
Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону додатковою угодою від 28.12.2021 № 4 до договору підряду від 08.11.2021 № 48 продовжив строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, передбачених договором підряду від 08.11.2021 № 48, без наявності об’єктивних обставин.
Період усунення порушень:
18.05.2022 15:41 - 02.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2022 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Управління Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-09-21-003993-a за предметом «Капітальний ремонт опорного навчального закладу «Іваньківська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Іваньківської сільської ради Черкаської області» по вулиці
І. Щербини, 6 в с. Іваньки (заміна вікон, зовнішніх дверей, підлоги першого поверху)» від 18.05.2022, повідомляємо наступне.
Стосовно зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом оприлюднення договору підряду від 08.11.2021 № 48 в повному обсязі, 24.05.2022 Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації на виконання вимог Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області оприлюднено в електронній системі закупівель Договір підряду від 08.11.2021 № 48 у повному обсязі.
Стосовно зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом визнання недійсними умови пункту 1 додаткової угоди від 28.12.2021 № 4 до договору підряду від 08.11.2021 № 48 в частині визначення обсягів робіт на 2021 рік та на 2022 рік, Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації надається наступне аргументоване заперечення.
Доводимо до Вашого відома, що пунктом 1 додаткової угоди від 28.12.2021 № 4 не визначається обсяг робіт на 2021 рік та на 2022 рік.
Пункт 1 додаткової угоди від 28.12.2021 № 4 містить інформацію стосовно вартості робіт та передбачених обсягів асигнувань у розрізі джерел фінансування.
Стосовно зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом визнання недійсним додатку 5 до додаткової угоди від 28.12.2021 № 4, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України, Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації надається наступне аргументоване заперечення.
Постановою КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом
SARS-Co V-2» від 09.12.2020 №1236 передбачено запобігання поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-Co V-2 (далі - COVID-19), яка передбачає подовження строку дії карантину з 19 грудня 2020 року до 31 травня 2022 року на території України, а також з метою приведення проектно-кошторисної документації
у відповідність до фактичних об’ємів робіт, проведено коригування кошторисної частини проектної документації та отримано експертний звіт (позитивний) від 17.12.2021 № 38117 із загальною кошторисною вартістю 7 047,947 тис. грн., що не перевищує загальну кошторисну вартість по попередньому експертному звіту (позитивному) від 01.10.2020 № 1-200813/В, яка складала 7 181,036 тис. грн. Зазначене і є об’єктивними обставинами,
що спричинили продовження строку виконання робіт.
Відповідно до вищезазначеного, продовження строку дії договору у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин,
не суперечить вимогам пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
24.05.2022 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
9c9f1837c44d4cc58e431b0ac94928af
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.05.2022 18:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт опорного навчального закладу «Іваньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іваньківської сільської ради Черкаської області» по вулиці І. Щербини, 6 в с. Іваньки (заміна вікон, зовнішніх дверей, підлоги першого поверху)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7fcee8603c548b396f2657f45bb64f7
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
12.05.2022 12:54
Опис:
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення від 10.05.2022 до процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт опорного навчального закладу «Іваньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іваньківської сільської ради Черкаської області» по вулиці І. Щербини, 6 в с. Іваньки (заміна вікон, зовнішніх дверей, підлоги першого поверху)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2021-09-21-003993-a та доповідаємо.
При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Капітальний ремонт опорного навчального закладу «Іваньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Іваньківської сільської ради Черкаської області» по вулиці І. Щербини, 6 в с. Іваньки (заміна вікон, зовнішніх дверей, підлоги першого поверху)», № UA-2021-09-21-003993-a, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої ТОВ «Конструкторське бюро Гарант» згідно з Завданням на проектування від Іваньківської сільської ради Маньківського району Черкаської області.
Очікувану вартість визначено згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва", шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який отримав позитивний експертний звіт від 01.10.2020 №1-200813/В у складі проектно- кошторисної документації ТОВ „ЛАРО”, суми з глав 10-12. Отримана вартість є сумою витрат на будівництво, яка є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/