• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція дороги по вул. В.Стуса в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)

Завершена

2 360 013.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 800.07 UAH
Номер: 424613d1ce8f4266a6ec4950f8502f42
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 05.09.2022 13:04 - 27.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.09.2022 № 23-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 05.09.2022 № 23-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-21-011421-b, 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4¹ Постанова № 710 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, оприлюднення в електронній системі закупівель додатку з обсягами робіт, які передбачені договором до виконання, тощо) та надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Ралівської сільської ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.09.2021 року б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Комаровського Володимира Романовича (далі – ФОП Комаровський В.Р.); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 12.10.2021 № 67/1; пояснення Замовника, отримане 14.09.2022 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Комаровський В.Р. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 25.10.2021 № 167; звіт про результати проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю та пояснення Замовника встановлено, що ним не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-09-21-011421-b, чим порушено вимоги пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Крім того, проведеним аналізом встановлено, що оголошення про закупівлю не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що між Замовником та ФОП Комаровський В.Р. укладено договір про закупівлю від 25.10.2021 № 167 на суму 2 360 013,60 гривень. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 цього договору Підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектно-кошторисної документації та Договору. Проте, договір від 25.10.2021 № 167 та додатки до нього не містять обсягів робіт. Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 до будівництва відносяться, зокрема реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, зі змінами (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов’язані визначити найменування об’єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об’єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджений наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Частиною першою статті 844 Цивільного кодексу України визначено, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Враховуючи викладене вище, договір від 25.10.2021 № 167 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, зокрема не містить обсягів робіт, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 цього Закону.
Період усунення порушень: 19.09.2022 11:05 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2022 11:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі результатів моніторингу процедури закупівлі, враховуючи висновок моніторингу щодо порушення( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Ралівською сільською радою усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме на сайті Ралівської сільської ради розміщено оголошення про проведену закупівлю, що підтверджується посиланням на сторінку https://ralivska-gromada.gov.ua/2021-12-12-06-16-12-2021// . Також укладено додаткову угоду до договору №176 від 25 жовтня 2021року шляхом доповнення його додатком №3 -зведений кошторисний розрахунок, який є невід’ємною частиною договору та буде розміщений в системі Prozorro. Зауваження прийняті до уваги і будуть враховані в майбутньому при проведені аналогічної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 26.09.2022 16:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо врахування в роботі та недопущення в подальшому, виявлених порушень.
Дата публікації: 03.10.2022 14:54

Запити/Пояснення