• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Товар - код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла). (РПЗ. 9.108)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Авраменко Юрій Володимирович, тел.:05136–4-41-93, yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua.

Завершена

1 082 328.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Номер: cfedc04b4c3a4e69ae078b091253ea6c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-16-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.05.2022 16:45 - 07.06.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.05.2022 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-09-21-001424-a 21.09.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІЛТЕКС», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2021 № 586, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТЕР ЛТД» (далі – ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» (далі – ТОВ «ПІЛТЕКС»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів на закупівлю - код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла) № 426 щодо визначення переможця торгів прийнятого на засіданні тендерного комітету від 08.11.2021 протокол рішення № 608, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021, договір на постачання товару від 19.11.2021 № 53-123-01-21-07291, інформація та документи надані 23.05.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. На запит Держаудитслужби від 20.05.2022 про надання пояснень та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 23.05.2022 оприлюднив пояснення, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), у зв’язку з чим ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду та на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, питання щодо дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не досліджувалось.
Період усунення порушень: 06.06.2022 17:57 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2022 17:57

Запити/Пояснення