-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла). (РПЗ. 9.108)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Авраменко Юрій Володимирович, тел.:05136–4-41-93, yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua.
Завершена
1 082 328.96
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Номер:
cfedc04b4c3a4e69ae078b091253ea6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:45 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-21-001424-a 21.09.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІЛТЕКС», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2021 № 586, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТЕР ЛТД» (далі – ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» (далі – ТОВ «ПІЛТЕКС»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів на закупівлю - код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла) № 426 щодо визначення переможця торгів прийнятого на засіданні тендерного комітету від 08.11.2021 протокол рішення № 608, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021, договір на постачання товару від 19.11.2021 № 53-123-01-21-07291, інформація та документи надані 23.05.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
На запит Держаудитслужби від 20.05.2022 про надання пояснень та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 23.05.2022 оприлюднив пояснення, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), у зв’язку з чим ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду та на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, питання щодо дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не досліджувалось.
Період усунення порушень:
06.06.2022 17:57 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 17:57
Запити/Пояснення
Номер:
57c29900b7b74735b75555d8c7d95bb6
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2022 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Товар - код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла). (РПЗ. 9.108)», очікуваною вартістю 1 082 328,96 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-21-001424-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційний вебсайт суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТЕР ЛТД» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5113fa9a33b840aab7c39d4753fe5ef0
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.05.2022 16:28
Опис:
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-21-001424-a, додаток 2 – Технічні специфікації.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла), РПЗ. 9.108 станом на 27.07.2021 (додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Підтвердженням того, що ВП ПАЕС дотримується вимог чинного законодавства, в т.ч. постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, та оприлюднює передбачену даною постановою інформацію на власному веб-сайті, може бути результат попередніх моніторінгів, які відбулись у 2022 році, наприклад за наступними ідентифікаторами закупівель:
UA-2021-09-14-001977-a;
UA-2021-09-28-001822-b;
UA-2021-11-15-013595-a;
UA-2021-09-13-002641-a;
UA-2021-12-09-005655-a.
Інформація щодо осіб тендерного комітету
Щодо інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛТЕКС» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕКСТЕР ЛТД» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю повідомляємо наступне:
Дана інформація містить персональні дані співробітників із зазначенням конкретного місці роботи та функціоналу і згідно наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» заборонена для поширення на період дії воєнного стану в Україні. У разі необхідності, направимо запитувану інформацію на зазначену вами електронну адресу.
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки по цінам на товар код CPV 39150000-8 по ДК 021:2015 – Меблі та приспособи різні (Офісні меблі, крісла), РПЗ. 9.108 станом на 27.07.2021 на чотирьох арк.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ВП ПАЕС) на одному арк.