-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду. Санаторний дошкільний навчальний заклад № 669 для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції з малими і згасаючими формами туберкульозу, вул. Жмеринська, 26-А у Святошинському районі міста Києва
Завершена
3 299 831.05
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 499.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 499.16 UAH
Номер:
7e3e2880bae143eea6ac59ebb8b726d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-01-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2022 00:00
Період моніторингу:
01.02.2022 16:02 - 23.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-09-21-003750-b
21.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.03.2022.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» здійснення моніторингу процедури закупівлі за номером ID UA-2021-09-21-003750-b зупинено з 24.02.2022.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Органу державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» на 2021 рік
Період усунення порушень:
29.03.2022 16:14 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
0c4132071a7a43eb901ae210fb0719c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2022 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів ОРГАНОМ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ «УПРАВЛІННЯМ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 17.11.2021 №149 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2b5c5ce8ed4a41279763c4157490c3c3
Назва:
Пояснення по суті
Дата опублікування:
07.02.2022 16:29
Опис:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість згідно Експертного звіту №00-0647/01-21 від 22.09.2021 року.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8175,696 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 6531,249 тис. грн.; інші витрати – 1644,447 тис. грн.;
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, та суми наявного фінансування на 2021 рік.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_redaktsiyni_utochnennya_naymenuvannya_obyektiv_zakhodiv_ta_kh_mistseznakhodzhennya_z_urakhuvannyam_kh_tsilovogo_priznachennya_peredbachenikh_rozporyadzhennyam_kabinetu_ministriv_ukrani_vid_19_travnya_2021_roku__468-r_deyaki_pitannya_rozpodilu_u_2021_r/bdwqxwdbs1_kmda__1683.pdf
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕД БУД» виконує роботи згідно договору «Про здійснення закупівлі за державні кошти» №149 від 17.11.2021 р. по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду. Санаторний дошкільний навчальний заклад № 669 для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції з малими і згасаючими формами туберкульозу, вул. Жмеринська, 26-А у Святошинському районі міста Києва».
У зв’язку з погіршенням погодних умов, а саме: зменшенням температури навколишнього середовища нижче 0 градусів за Цельсієм та особливістю технологічного процесу з утепленням фасадів сумішами по системі «Ceresit» з використанням опоряджувальних сумішей на водяній основі, вирішено продовжити терміни виконання робіт по договору, та укладено додаткову угоду №1 від 28.12.2021 р.
Для утеплення фасаду використовується фарба Ceresit СТ 54 та декоративна штукатурка камiнцева Ceresit СТ174, згідно технічних описів (додається) роботи необхідно виконувати за відносної вологості повітря не вище 80% та температури основи від +5 °C до +30 °C.