• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ДГКУ №3630

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

3 493 540.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 935.40 UAH
Номер: 18e9ef72dee34bf48b6990b000987b8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:33 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-09-21-000722-b 21.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ФОРТЕЦЯ», ТОВ «Руол Стандарт» та ФОП Савенков А.М. своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз`яснення до процедури, розгляд тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.09.2021 № 274 із змінами від 30.09.2021, тендерні пропозиції акціонерного товариства «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (далі – АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Аерлайн» (далі – ТОВ «Аерлайн»), товариства з обмеженою відповідальністю РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» (далі – ТОВ РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір №ПЗ/П-21906/НЮ від 16.11.2021, додаткова угода № ПЗ/П-21906/НЮ-д-1 від 31.12.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 26.07.2022
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:42 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:42

Запити/Пояснення