-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання та приладдя (комп’ютерне обладнання для НУШ)
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Номер:
5938587d16d94bea92f9b42c9cf19b93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.10.2021 00:00
Період моніторингу:
27.10.2021 11:52 - 17.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.10.2021 №655
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 655
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-20-005375-c 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 01.07.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр», протокол засідання тендерного комітету від 23.10.2021 №141/к, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2021-09-20-015093-b не містить інформації про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Також, встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
03.11.2021 11:11 - 18.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2021 11:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Висновок моніторингу UA-M-2021-10-27-000007 від 03.11.2021 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради повідомляємо наступне:
Щодо порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині 2 розділу 3 тендерної документації Замовника щодо формулювання інформації про «Формальних (несуттєвих) помилок» та наведення опису формальних помилок без прикладів повідомляємо, що відповідно до затвердженого Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України 15 квітня 2020 року № 710 наведено перелік формальних помилок, та відповідно до його змісту не зазначено про те, що перелік вважається примірним. Окрім цього, виходячи із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, Замовник вважав за необхідне встановити саме такий перелік та приклади формальних помилок та самостійно кваліфікувати їх, з метою недопущення в майбутньому розбіжностей щодо їх тлумачення. Окрім цього у фінальному тексті тендерної документації є інформація про несуттєві помилки. Враховуючи вищевикладене Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо складання тендерної документації. На даний момент у Відділі освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради відсутня технічна можливість внести зміни до тендерної документації, оскільки пропозиції Учасників розглянуто та розміщене повідомлення про намір укласти договір. А також надано Міністерством Цифрової Трансформації України погодження проекту інформатизації на цю закупівлю.
Щодо порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» річний план закупівель UA-P-2021-09-20-015093-b не містить інформації про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) повідомляємо, що дана помилка при створенні річного плану закупівель на майданчику відповідно до затвердженого Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України 15 квітня 2020 року № 710 є формальною, а саме відповідно до п.2: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Отже, відсутність коду КЕКВ в річному плані закупівель є формальною помилкою і ні на що не впливає. На даний момент у Відділі освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради відсутня технічна можливість внести зміни до річного плану закупівель.
Просимо взяти до уваги надане пояснення та додатково повідомляємо про те що, в подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог законодавства про публічні закупівлі.
Відділ освіти, молоді та спорту Вигодської селищної ради, також, завдячує проведеній вами роботі та зобов'язується в майбутньому брати до уваги вказані зауваження.
Дата публікації звіту:
08.11.2021 18:08