-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 (Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул.Вигоди, 27)
Завершена
4 228 824.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 144.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 144.12 UAH
Номер:
30aaa6aeecf9452287d1e5b35d665aea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-30-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 14:25 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2022 № 105
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.03.2022 № 105
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-20-005154-c, 20.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29, частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього встановлено порушення вимог частини першої статті 41 та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею «Гроно» Львівської міської ради (далі – Замовник, Ліцей) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20 вересня 2021 року (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Наш простір» (далі – ТОВ «БК «Наш простір»); вимогу про усунення невідповідностей в інформації та /або документах, що подані ТОВ «БК «Наш простір» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи подані ТОВ «БК «Наш простір» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протокол уповноваженої особи від 15 жовтня 2021 року про продовження строку розгляду тендерної пропозиції; документи, надані переможцем торгів ТОВ «БК «Наш простір» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; протокол уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року; повідомлення про намір укласти договір; пояснення (інформація та документи) Замовника надані 06.04.2022, 12.04.2022, 15.04.2022 в електронній системі закупівель; договір від 03.11.2021 № 03/11-2021; звіт про результати проведення закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору; додаткові угоди від 14.12.2021 № 1, від 31.12.2021 № 5.
В ході моніторингу (враховуючи пояснення Замовника) установлено, що Ліцеєм на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розміщено вимогу про усунення окремих невідповідностей в інформації та /або документах, що подані ТОВ «БК «Наш простір» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією. Зокрема, пп. 1 п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасників довідки, складеної у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). При цьому учасник повинен мати власне або орендоване або яке знаходиться в користуванні учасника на інших правових підставах основне* обладнання, необхідне для виконання робіт (основне обладнання – будівельні машини та механізми враховані в розділі 2 і 3 підсумкової відомості ресурсів учасника). ТОВ «БК «Наш простір» в складі своєї тендерної пропозиції надало відповідну довідку в якій відсутня інформація щодо наявності у нього пістолета монтажного (зазначений у підсумкової відомості ресурсів № 2-1-4) та пилки дискової електричної (зазначена у підсумкової відомості ресурсів № 2-1-1). При цьому, інших документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Наш простір», які підтверджують саме наявність у нього власного, орендованого або яке знаходиться в користуванні вищевказаного обладнання не надано.
Також, установлено, що Ліцеєм не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БК «Наш простір» на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), з огляду на наступне.
Передбачені в тендерні пропозиції учасника види робіт, матеріали тощо не відповідають умовам Технічних вимог (технічне завдання) викладеним в додатку 2 Тендерної документації (далі – Технічні вимоги), а саме:
- «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant 1)» передбачена в кількості 93,4325 кг (п. 5 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог), а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 257,9 кг (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- «Улаштування плінтусів шириною 100 мм з керамічних плиток розміром 40х40 см на розчині із сухої клеючої суміші» передбачена в кількості 20,4 м2 (п. 68 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог), а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 10,2 м2 (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant», «Фарба матова Sniezka Nature Colour Latex 157», «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant Колорекс Sniezka 44 бірюза синя» (п. 75-77 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог) передбачені в кількості 33,5 кг, 37,75 кг, 11,0 кг відповідно, а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 84,42 кг, 95,13 кг, 27,72 кг відповідно (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- позиції «Навантаження сміття вручну» та «Перевезення сміття до 20 км» (п. 78-79 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог) відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір»;
- позиції «Установлення решіток, площею до 0,25 м2» передбачені в (п. 19 та 24 розділу «Вентиляція» Технічних вимог) відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір».
Крім того, в ході моніторингу установлено, що відповідно до умов пп. 4.1 п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю, що будуть включені до нього є обсяги і види робіт, передбачені проектом. Відповідно до умов пунктів 1.1 та 14.1 проекту договору про закупівлю, який викладений у додатку 3 Тендерної документації, замовник доручає, а підрядник в межах твердої договірної ціни зобов'язується власними і залученими силами виконати і здати замовникові відповідно до проектно-кошторисної документації (Додаток 3) та даний договір включає в себе додатки, які складають його невід’ємну частину (Додаток 3 - Проектно-кошторисна документація).
Водночас умови договіру підряду від 03.11.2021 № 03/11-2021, укладеного між Ліцеєм «Гроно» Львівської міської ради та ТОВ «БК «Наш простір», не відповідають вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі (договір не містить обсяги і види робіт, що передбачені тендерною документацією та тендерною пропозицією переможця).
Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до статті 318 Господарського кодексу України договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), та відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Відповідно до пункту 7 Загальних умов, умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Статтею 844 Цивільного кодексу України встановлено, що ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору.
З огляду на вищевикладене, Замовником порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, викладених у частині першій статті 5 Закону.
Період усунення порушень:
25.04.2022 13:17 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2022 13:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов`язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу, проведеного згідно наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 30.03.2022 №105 Черкаси, Замовником (Ліцей «Гроно» Львівської міської ради) надіслано Підряднику - ТзОВ «Будівельна компанія «Наш простір» повідомлення від 28.04.22 №80 про розірвання договору №03/11-2021 на виконання підрядних робіт на об`єкт: «Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди,27» від 03.11.2021 року ( ДК 021: 2015: Інші завершальні будівельні роботи – 45450000-6». Дане повідомлення надіслане через ПАТ «Укрпошта» з описом та повідомленням про вручення 28.04.2022 року. (Скановані копії вищезазначеного повідомлення про припинення Договору № 03/11-2021 від 03.11.2021 ;опис вкладення до цінного листа на ім`я ТзОВ «Будівельна компанія «Наш простір» та Накладна №7905202147036 від 28.04.22 додаються у файлі формату «PDF» під назвою «Повідомлення про розірвання Договору).
Дата публікації звіту:
02.05.2022 02:03
Запити/Пояснення
Номер:
6382d2bf37974eeca3b13df06ee9919f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2022 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-20-005154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є Ліцей «Гроно» Львівської міської ради розпорядником бюджетних коштів, якщо так, то чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-09-20-005154-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому договір на виконання підрядних робі від 03.11.2021 № 03/11-2021 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги і види робіт, передбачених проектом)?
Просимо надати локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів (в разі наявності).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b6acf38a56d64f71936a728b29798d38
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2022 22:47
Опис:
1.Між Ліцеєм «Гроно» Львівської міської ради та ФОП Оприск Р.Б. укладено Договір №4-100921 від 10.09.2021 року по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: «ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 (Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27)» (Договір додається в складі пояснення).
Між Ліцей «Гроно» Львівської міської ради та ТзОВ «ПРОЕКСТ» укладено Договір №08-09-21/1Л від 08.09.2021 на проведення експертизи кошторисної частини проектної документації проекту об’єкта будівництва «Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27» (Договір додається в складі пояснення).
Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкті: «Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27» без врахування витрат понесених Замовником на технічний нагляд та на виготовлення проектно-кошторисної документації, що підтверджений Експертним звітом (позитивним) ТзОВ «ПРОЕКСТ».
2.Ліцей «Гроно» Львівської міської ради є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня в розумінні статті 1, ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України, та внесено в Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-09-20-005154-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Посилання на веб-сайт: http://grono.lviv.ua/ob%d2%91runtuvannya-zakupivel/
3.Між ліцеєм «Гроно» та ТзОВ «Будівельна компанія «Наш Простір» укладено Договір №03/11 – 2021 на виконання підрядних робіт на об`єкт: «Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул.Вигоди,27».
Відповідно до Розділу 14. Додатки до Договору пункту 14.1. Даний договір включає в себе додатки, які складають його невід’ємну частину: Додаток 1 – Календарний план; Додаток 2 - Договірна ціна; Додаток 3 – Договірна ціна на 2021 рік.
Обсяги та види робіт, передбачені у розрахунках до Договірної ціни.
Локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів додаються.
Номер:
2888a108c4f04b6a9350e96fee1c42e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2022 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 (Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-20-005154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БК «Наш простір» на підставі ч.1 статті 31 Закону № 922, з огляду на наступне?
1. Відповідно до умов пп. 1 п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій останній повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). При цьому учасник повинен мати власне або орендоване або яке знаходиться в користуванні учасника на інших правових підставах основне* обладнання, необхідне для виконання робіт (основне обладнання – будівельні машини та механізми враховані в розділі 2 і 3 підсумкової відомості ресурсів учасника).
ТОВ «БК «Наш простір» в складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку в якій відсутня інформація щодо наявності у нього пістолета монтажного (зазначений у підсумкової відомості ресурсів № 2-1-4) та пилки дискової електричної (зазначена у підсумкової відомості ресурсів № 2-1-1).
2. Згідно з умовами пп. 2.5 п. 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та додатку 4 Тендерної документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку «Тендерна пропозиція». При цьому вона надається за встановленою формою (форма довідки заповнюється учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності) та учасник не повинен відступати від даної форми (крім приміток).
ТОВ «БК «Наш простір» в складі тендерної пропозиції не надано відповідну довідку.
- чому договір підряду від 03.11.2021 № 03/11-2021 укладений не у відповідності до умов тендерної документації та проекту договору, а також відрізняється від змісту тендерної пропозиції ?
Зокрема, відповідно до умов пп. 4.1 п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю, що будуть включені до нього є обсяги і види робіт, передбачені проектом. Відповідно до умов пунктів 1.1. та 14.1 проекту договору про закупівлю, який викладений у додатку 3 тендерної документації, замовник доручає, а підрядник в межах твердої договірної ціни зобов'язується власними і залученими силами виконати і здати замовникові відповідно до проектно-кошторисної документації (Додаток 3) та даний договір включає в себе додатки, які складають його невід’ємну частину (Додаток 3 - Проектно-кошторисна документація). В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Наш простір», надано погоджений проєкт договору підряду (відповідає умовам тендерної документації).
Водночас договір підряду від 03.11.2021 № 03/11-2021, укладений між Ліцеєм «Гроно» Львівської міської ради та ТОВ «БК «Наш простір», не містить обсяги та види робіт, які підлягають виконанню.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
62888cf7dc8345ebba774cb6d2cfd5dc
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.04.2022 18:26
Опис:
Надаємо пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту.
Номер:
3250f3603cfa4010a7895826e3f8c3c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2022 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 (Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул.Вигоди, 27) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-20-005154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
Чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «БК «Наш простір» на підставі ч.1 статті 31 Закону
№ 922, з огляду на наступне?
Передбачені в Технічних вимогах (технічне завдання) викладених в додатку 2 Тендерної документації види робіт, матеріалів тощо не передбачені тендерною пропозицією учасника, а саме:
- «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant 1)» передбачена в кількості 93,4325 кг (п. 5 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог), а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 257,9 кг (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- «Улаштування плінтусів шириною 100 мм з керамічних плиток розміром 40х40 см на розчині із сухої клеючої суміші» передбачена в кількості 20,4 м2 (п. 68 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог), а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 10,2 м2 (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant», «Фарба матова Sniezka Nature Colour Latex 157», «Фарба матова Sniezka Mattlatex Brilliant Колорекс Sniezka 44 бірюза синя» (п. 75-77 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог) передбачені в кількості 33,5 кг, 37,75 кг, 11,0 кг відповідно, а в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір» передбачено 84,42 кг, 95,13 кг, 27,72 кг відповідно (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1);
- позиції «Навантаження сміття вручну» та «Перевезення сміття до 20 км» (п. 78-79 розділу «Загальнобудівельні роботи» Технічних вимог) відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір»;
- позиції «Установлення решіток, площею до 0,25 м2» передбачені в кількості 3 грати та 1 грати (п. 19 та 24 розділу «Вентиляція» Технічних вимог), але відсутні в тендерній пропозиції ТОВ «БК «Наш простір».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9e2214411c664580bf9368b5b9c9f84c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.04.2022 21:09
Опис:
Відповідно до пунктів 1.1.,1.2. Додатку 2 до тендерної документації в кошторисних розцінках (кошториси, які надані учасником) були враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
Крім того, учасник відповідно до пункту 5.7 Національного стандарту України «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 для визначення вартості та складу робіт:
5.7.2. для складання локальних та об’єктних кошторисних розрахунків застосовуються вартісні показники об’єктів-аналогів, а за їх відсутності допускається складання кошторисних розрахунків з використанням укрупнених показників вартості окремих конструктивних елементів та видів будівельних робіт, обчислених за даними кошторисів до робочих креслень об’єктів, що мають у своєму складі аналогічні проектні рішення, або укрупнених ресурсних кошторисних норм та показників вартості будівництва, а також інших укрупнених нормативів.
Уповноважена особа ліцею «Гроно» Львівської міської ради, відповідальна за проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: Інші завершальні будівельні роботи - 45450000-6 (Капітальний ремонт харчоблоку з облаштуванням лінії роздачі у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27) (UA-2021-09-20-005154-c) на даний час не може надати пояснень, оскільки з 24.02.2022 перебуває у лавах Збройних сил України та захищає суверенітет і територіальну цілісність України від збройної агресії Російської Федерації.