-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Покровська в с. Черепашинці Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)
Торги відмінено
5 198 059.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 77 970.88 UAH
мін. крок: 1.5% або 77 970.88 UAH
Номер:
12be87ce27434bc0b15a6a5d55bef44b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2021 00:00
Період моніторингу:
13.10.2021 15:04 - 05.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2021 №591
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 13.10.2021 №591
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. 2021-09-20-009948-b 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі установлено порушення абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 вересня 2021 року №62), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЕОН-Ш" (далі – ТОВ "ЛЕОН-Ш"), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 жовтня 2021 року №69, повідомлення про намір укласти договір від 07 жовтня 2021 року, та пояснення від 19 жовтня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що у Додатку 2 тендерної документації Замовника зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, чим не дотримано вимог частини четвертої статті 41 Закону, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Також, у Додатку 2 тендерної документації визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно статті 36 Закону, тоді як такі випадки наведено у статті 41 Закону.
Крім того, установлено, що відповідно до підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЛЕОН-Ш" не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЛЕОН-Ш" електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та не відповідає вимогам підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Також, у підпункті 2.3. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): під аналогічним договором розуміється, договір підписаний в результаті участі в процедурі закупівлі з аналогічним кодом предмету закупівлі.
Однак, учасником ТОВ "ЛЕОН-Ш" надано аналогічні договори від 09 квітня 2019 року №10 та від 16 березня 2020 року №8, які підписані не за результатами участі в процедурах закупівель і мають код предмету закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та ДК 021:2015: 45233220-7 – «Влаштування дорожнього покриття», що не відповідає коду ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація».
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ "ЛЕОН-Ш" не дотримався підпункту 3.1.4. пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 тендерної документації.
Крім того, зазначений учасник у складі тендерної пропозиції не надав підтвердження ознайомлення з правом внесення змін до своєї тендерної пропозиції або відкликання її до закінчення кінцевого строку подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції, а також довідки щодо розуміння відповідальності згідно статті 358 Кримінального Кодексу України за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, чим не дотримався вимог підпункту 3.8.1. пункту 8 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпункту 5.2.7. пункту 2 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзаців 2, 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЛЕОН-Ш", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визнав його переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 20 жовтня 2021 року (протокол уповноваженої особи від 20 жовтня 2021 року №73) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень:
26.10.2021 15:30 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Покровська в с. Черепашинці Калинівського району Вінницької області (за номером UA-2021-09-20-009948-b) та виявлення порушень законодавства України "Про публічні закупівлі", уповноважена особа відділу з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради вирішила відмінити тендер, про що свідчить протокольне рішення № 73 від 20.10.2021 року
Дата публікації звіту:
26.10.2021 16:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
27.10.2021 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
7d7010cecda047c781f49614ee5941a4
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2021 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Покровська в с. Черепашинці Калинівського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-20-009948-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ТОВ "ЛЕОН-Ш", якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, щодо:
- накладення кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію (підпункт 3.1.4. пункту1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється, договір підписаний в результаті участі в процедурі закупівлі з аналогічним кодом предмету закупівлі (підпункт 2.3 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації);
- надання підтвердження ознайомлення з правом внесення змін до своєї тендерної пропозиції або відкликання її до закінчення кінцевого строку подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції (підпункт 3.8.1 пункту 8 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- надання довідки щодо розуміння відповідальності згідно статті 358 Кримінального Кодексу України за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів (підпункт 5.2.7. пункту 2 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
708cc9908be042bdb2854eeea4dfa7b3
Назва:
Пояснення на моніторинг
Дата опублікування:
19.10.2021 14:22
Опис:
Відділ з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради на Ваш запит який надійшов 13.10.2021 року, надає наступну інформацію, що нижченаведених в документах