-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер:
4e7e8a22cb1c4e79882a7208cdb6d6f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2022 00:00
Період моніторингу:
30.05.2022 15:17 - 22.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2022 № 2-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.05.2022 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-20-004026-c, 20.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
За результатами моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; звернення за роз’ясненнями/вимоги про усунення порушення та надання відповіді на них; виконання рішення Колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; звернення за роз’ясненнями/вимоги про усунення порушення та надання відповіді на них; виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, орган оскарження); укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.09.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.09.2021; перелік змін, які вносяться до тендерної документації від 30.09.2021; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.11.2021 (далі – тендерна документація); перелік змін, які вносяться до тендерної документації від 01.11.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укр.Бізнесінвест»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Альта Логістік Україна»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Укрресурс» (далі – ТОВ «НВП «Укрресурс»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.11.2021 № 10; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.11.2021 № 5; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.12.2021 № 11; протокольне рішення уповноваженої особи від 08.12.2021 № 6; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 07.06.2022, 08.06.2022 та 15.06.2022 в електронній системі закупівель; запитання до процедури, подані від 24.09.2021, від 25.09.2021, та відповіді на запитання до процедури, подані від 29.09.2021, від 30.09.2021 відповідно; вимога про усунення порушення, подана від 25.09.2021, та відповідь на вимогу про усунення порушення, подану від 30.09.2021; рішення Колегії АМКУ від 18.10.2021 № 23476-р/пк-пз та від 04.01.2022 № 93-р/пк-пз.
Аналіз порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, під час моніторингу не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.11.2021 року, не містить відомостей щодо мови, якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, що є порушенням пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Аналізом питання дотримання законодавства під час визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» не відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Пунктом 6.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Якщо учасник не є безпосереднім виробником товару, що є предметом даної закупівлі, то для підтвердження можливості здійснити поставку, Учасник має підтвердити наявність відносин з виробником (його офіційним представником на території України) такого товару. Для підтвердження останній має надати у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника про право участі в даній закупівлі (виданий не пізніше 30-ти днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів)».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, датою оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за закупівлею UA-2021-09-20-004026-c є 20 вересня 2021 року. Згідно з статтею 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Отже, наданий учасником авторизаційний лист має бути виданий не пізніше 20 жовтня 2021 року.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» наданий авторизаційний лист від виробника товару, що підтверджує право участі у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-20-004026-c, виданий 08.11.2021.
З огляду на вищевикладене, Замовником на порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВП «Укрресурс», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю установлено, що з учасником ТОВ «НВП «Укрресурс», якого визнано переможцем процедури закупівлі, Замовником не укладено договір про закупівлю у визначений Законом строк, що є порушенням абзацу першого частини шостої статті 33 Закону.
Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у термін, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту (31.05.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
21.06.2022 14:38 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2022 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
6d0f46331c1242c88b0a58db68295c9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2022 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів)(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-09-20-004026-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- якими документами підтверджується не укладення договору про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «Альта Логістік Україна»?
- чи укладено договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів товариством з обмеженою відповідальністю «НВП «Укрресурс»»?
Щодо наведених питань просимо надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9625f88c4d5947d683a01804b5c25675
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
07.06.2022 15:21
Опис:
Замовником визначалися технічні та якісні характеристик предмета закупівлі на підставі аналізу ціна на ринку, для забезпечення діяльності замовника з урахуванням поточних завдань замовника, керуючись нормативними вимогами до стандартів якості. А очікувану вартість визначено згідно примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Договір про закупівлю між Замовником та ТОВ «Альта Логістік Україна», а також із ТОВ «НВП «Укрресурс»» не укладено через завершення бюджетного року та неможливості здійснення будь-яких подальших видатків.
Номер:
03679041d1cd4421bfad3003b3902a7a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2022 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметомДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів)(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-09-20-004026-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи зі змінами від 01.11.2021 року не містить відомостей, що передбачені пунктом 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме мови, якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції?
- чому не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Укрресурс»» (далі – Учасник), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації, а саме Учасником надано авторизаційний лист від виробника про право участі в даній закупівлі від 08.11.2021 виданий у строк, що перевищує 30 календарних днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, чим недотримано пункт 6.5 Тендерної документації зі змінами від 01.11.2021 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
da9ac7e6cfb942afaa8494c3196b5fac
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
08.06.2022 22:40
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Згідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне:
1. Згідно ч. 1 ст. 22 Закону - Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тобто інформація про мову, а також інша інформація тендерної документації має оприлюднюватися в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. А у разі відсутності необхідних полів для оприлюднення всіх відомостей передбачених ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником розмішується текстовий файл із інформацією для якої поки що не розроблено відповідне поле в електронній системі закупівель. При цьому, доводимо до вашого відому, що разом з оголошенням про проведення відкритих торгів інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції оприлюднена шляхом заповнення відповідного поля в електронній системі закупівель. З також інформацією можна ознайомитися, шляхом перегляду інформації оголошення № UA-2021-09-20-004026-c в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua.
2. Тендерна пропозиція учасника не відхилена, тому що відповідає вимогам тендерної документації. А наданий авторизаційний лист від виробника виданий не тільки у строки не пізніше 30-ти днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, а взагалі після оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів 08.11.2021, що безперечно відповідає вимогам Замовника.
Номер:
4da3623d84ef437bb788454e4a72c022
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2022 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів)(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-09-20-004026-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником надано відповідь на запитання до процедури та вимогу про усунення порушення з порушенням строків визначених частиною першою статті 24 Закону, а саме більше ніж протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення, зокрема запитання до процедури та вимогу про усунення порушення подано 25.09.2021, а відповідь надано 30.09.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e333201fbefa45698c64cbe2caed0b38
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
15.06.2022 18:12
Опис:
Замовником при наданні роз’яснення на звернення та пояснення на звернення щодо усунення порушення від 25.09.2021 року дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема вчасно надано належні відповіді.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону - Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 10 Закону роз’яснення до тендерної документації Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень.
Згідно ст. 253 Цивільного кодексу - перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Отже, 25.09.2021 Учасником надано запити, відповідно на 3 (третій) робочий день, а саме 29.09.2021 року замовником прийнято рішення про надання роз’яснення та пояснення про вимогі, а потім керуючись ст. 253 Цивільного кодексу та у порядку відповідно до статті 10 Закону протягом 1 дня з дня прийняття рішення, а саме 30.09.2021 року оприлюднено в електронній системі відповідь на запитання до процедури та вимогу про усунення порушення без порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».