• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 4e7e8a22cb1c4e79882a7208cdb6d6f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-30-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 30.05.2022 15:17 - 22.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2022 № 2-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 30.05.2022 № 2-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-20-004026-c, 20.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; звернення за роз’ясненнями/вимоги про усунення порушення та надання відповіді на них; виконання рішення Колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; звернення за роз’ясненнями/вимоги про усунення порушення та надання відповіді на них; виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, орган оскарження); укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.09.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.09.2021; перелік змін, які вносяться до тендерної документації від 30.09.2021; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.11.2021 (далі – тендерна документація); перелік змін, які вносяться до тендерної документації від 01.11.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Укр.Бізнесінвест»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Альта Логістік Україна»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Укрресурс» (далі – ТОВ «НВП «Укрресурс»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.11.2021 № 10; протокольне рішення уповноваженої особи від 15.11.2021 № 5; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.12.2021 № 11; протокольне рішення уповноваженої особи від 08.12.2021 № 6; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 07.06.2022, 08.06.2022 та 15.06.2022 в електронній системі закупівель; запитання до процедури, подані від 24.09.2021, від 25.09.2021, та відповіді на запитання до процедури, подані від 29.09.2021, від 30.09.2021 відповідно; вимога про усунення порушення, подана від 25.09.2021, та відповідь на вимогу про усунення порушення, подану від 30.09.2021; рішення Колегії АМКУ від 18.10.2021 № 23476-р/пк-пз та від 04.01.2022 № 93-р/пк-пз. Аналіз порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, під час моніторингу не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.11.2021 року, не містить відомостей щодо мови, якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, що є порушенням пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Аналізом питання дотримання законодавства під час визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВП «Укрресурс» не відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Пунктом 6.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Якщо учасник не є безпосереднім виробником товару, що є предметом даної закупівлі, то для підтвердження можливості здійснити поставку, Учасник має підтвердити наявність відносин з виробником (його офіційним представником на території України) такого товару. Для підтвердження останній має надати у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника про право участі в даній закупівлі (виданий не пізніше 30-ти днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів)». Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, датою оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за закупівлею UA-2021-09-20-004026-c є 20 вересня 2021 року. Згідно з статтею 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Отже, наданий учасником авторизаційний лист має бути виданий не пізніше 20 жовтня 2021 року. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» наданий авторизаційний лист від виробника товару, що підтверджує право участі у публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-20-004026-c, виданий 08.11.2021. З огляду на вищевикладене, Замовником на порушення пункту другого частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НВП «Укрресурс», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю установлено, що з учасником ТОВ «НВП «Укрресурс», якого визнано переможцем процедури закупівлі, Замовником не укладено договір про закупівлю у визначений Законом строк, що є порушенням абзацу першого частини шостої статті 33 Закону. Крім того, Замовником на порушення частини п’ятої статті 8 Закону надані відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель у термін, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту (31.05.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 21.06.2022 14:38 - 08.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2022 14:38

Запити/Пояснення