• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будинку культури по вул. Державна, 27 в с. Андріївка Широківського району Дніпропетровської області»

Згідно наявної потреби у закупівлі. Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021-2022 роки. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 до оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у п.1-3 частини першої ст.2 Закон, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиції готуються українською мовою.

Завершена

6 756 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 784.98 UAH
Номер: 4c53b505e2cf499c8d5cf26ba50635c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-30-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 30.03.2022 18:31 - 21.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 30.03.2022 № 104 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-09-20-003197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «БУДТАЙМ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 25.10.2021 № 3, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація Сектору культури та туризму виконавчого комітету Карпівської сільської ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БУДТАЙМ» (далі – ПП «БУДТАЙМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2021 № 198 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2021 року, договір про закупівлю від 25.10.2021 № 3, додаткова угода від 25.10.2021 № 1, додаткова угода від 29.12.2021 № 2, додаткова угода від 14.02.2022 № 3, додаткова угода від 21.02.2022 № 4. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (пункт 7 локального кошторису 2-1-1 на Фасад Додатку № 2 до тендерної документації, пункти 59-61, 79 локального кошторису 2-1-2 на Архітектурно-будівельні рішення Додатку № 2 до тендерної документації, пункт 237 локального кошторису 2-1-6 на Придбання устаткування Додатку № 2 до тендерної документації ) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Ceresit», «Армстронг», «Knauf», «PRANA») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ПП «БУДТАЙМ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом Держпраці або Центром надання адміністративних послуг (з відміткою такого органу). На виконання вищевказаної вимоги учасник ПП «БУДТАЙМ» надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану в журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 19.08.2020 № 823.20.12, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи верхолазні; - роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти; зварювальні роботи. Разом з тим, Додатком № 2 («Технічне завдання») тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі. Вищевказаним Додатком № 2 тендерної документації, зокрема пунктами 14-15 локального кошторису 2-1-1 І черги, пунктими 6, 33-34 локального кошторису 2-1-1, пунктими 58, 61, 82, 90-91, 94, 96, 126, 130-131 локального кошторису 2-1-2 ІІ черги Додатку 2 до тендерної документації, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) та виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. В той же час, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 17 та 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БУДТАЙМ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) та під час виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів, чим не дотримано вимоги підпункту 1.6 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у Додатку 5 до тендерної документації (зразок довідки у таблиці «а»). В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки учасник має надати оригінали документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт або свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Разом з тим, якщо машини, механізми, техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасник додатково має надати, зокрема, оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця, надавача послуг тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі), із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). На виконання вищевказаних вимог учасник ПП «БУДТАЙМ» надав довідку про наявність матеріало-технічної бази від 04.10.2021 № 164, в якій зазначено, що в пунктах 1-3 будівельні машини (ГАЗ 3309, загальний вантажний самоскид КАМАЗ 55102, навантажувач ТО-18) є орендованими. Відповідно до наданих учасником ПП «БУДТАЙМ» договору оренди від 01.04.2021 № 10ТЗ ГАЗ 3309 орендований у Акціонерного товариства «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», договору оренди від 01.07.2021 № 21 загальний вантажний самоскид КАМАЗ 55102 орендований у ФОП Харченко Анатолій Миколайович, договору оренди від 09.03.2021 № 07/21-Тр навантажувач ТО-18 орендований у ФОП Мосієнко Сергій Григорович. Також у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БУДТАЙМ» надано листи підтвердження від орендодавців, а саме, лист-підтвердження від 01.10.2021 № 2341/10-18 від Акціонерного товариства «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», лист-підтвердження від 04.10.2021 № 14 від ФОП Харченко Анатолій Миколайович та лист-підтвердження від 01.10.2021 № 1721 від ФОП Мосієнко Сергій Григорович. Однак, у наданих листах-підтвердженнях відсутнє зазначення переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, номер, дату договору (договорів), а також найменування об`єкту будівництва, з наданням копії не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції, та наданням позитивного(их) відгук(ів) від замовника будівництва згідно виконання аналогічного (их) договору (ів), інформацію про виконання якого(их) надано у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівництва згідно договору; відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної строщеної закупівлі) та повинен містити, зокрема, перелік робіт, що виконувалися. На виконання вищевказаних вимог, учасник ПП «БУДТАЙМ» надав довідку про виконання аналогічного договору від 04.10.2021 № 168, в якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договорур від 16.06.2019 № 2, укладеного з Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради. Разом з тим, учасником ПП «БУДТАЙМ» надано копію вказаного аналогічного договору та лист-відгук від 25.09.2021 № 1164/02-12 від Виконавчого комітету Гречаноподівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області. Однак, у наданому листі-відгуку відсутній перелік робіт, що виконувалися, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації та відповідно не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БУДТАЙМ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 01.04.2022 16:59 - 16.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2022 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На ваш висновок UA-M-2022-03-30-000095 від 30.03.2022 року щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю від 25.10.2021року №3 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків надійності/нікчемності договору повідомляємо, що 08.04.2022 року між Замовником Сектором культури і туризму Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області та підрядником Приватним підприємством «БудТайм» було укладено Додаткову угоду на розірвання договору № 6 від 08.04.2022 року. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має висвітлити Додаткову угоду в системі Prozorro протягом 3-х днів з дати її реєстрації, таким чином вищевказана додаткова угода буде розміщена в системі 11.04.2022 року
Дата публікації звіту: 08.04.2022 20:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 21.04.2022 19:04
Номер: ffa2a28411e04c51abaecd7a937dddf0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.02.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.02.2022 17:12 - 12.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 16.02.2022 № 75 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 28. UA-2021-09-20-003197-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів. Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Сектору культури та туризму виконавчого комітету Карпівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 21.02.2022 року.
Період усунення порушень: 30.03.2022 13:57 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2022 13:57

Запити/Пояснення