-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт інфекційного відділення за адресою : м. Новомосковськ вул. Гетьманська (Радянська) , 238 » Коригування
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
1 725 464.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 627.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 627.32 UAH
Номер:
37c3e2a48b2a4192aa99ef3a31ca3202
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-09-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2022 00:00
Період моніторингу:
09.06.2022 11:28 - 06.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.06.2022 №6-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 08.06.2022 №6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-09-20-002255-b 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПП «УКР.БУД».
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Новомосковська центральна регіональна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.10.2021, тендерні пропозиції приватних підприємств «АРХПРОЕКТГРУП», «ДНЕПРОСТРОЙ», «УКР.БУД» (далі – ПП «УКР.БУД»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 12.10.2021 № 62, №63, рішення щодо визначення переможця від 13.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2021, договір від 01.11.2021 №139, додаткову угоду від 28.12.2021 №1, звіт про виконання договору про закупівлю від 09.06.2022 року, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.06.2022 року.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником довідки про обладнання і механізми, що будуть залучені до надання послуг, із зазначенням власні чи орендовані.
Також, Замовник зазначив, що у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою).
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «УКР.БУД», якого визначено переможцем торгів, міститься Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання робіт від 04.10.2021 №30 (далі – Довідка), у якій зокрема, зазначено про наявність вантажних автокранів більше 20Т-С (МАЗ 630303-245 держ. номер АЕ 4729 ВТ 2007 року випуску та XCMG QY50K АЕ 8429 СР 2008 року випуску), залучених на підставі договору надання послуг.
Також, у складі тендерної пропозиції учасником ПП «УКР.БУД» міститься договір від 01.10.2021 № 01-10, укладений з ПП «Діщук», на надання послуг автокранів вантажопідйомністю від 25 до 50 тон, в якому не зазначено, які саме автокрани надаються в користування (не зазначено державного номера, моделі, марки, року випуску транспортних засобів).
При цьому, згідно Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХТ 709761, що міститься у складі тендерної пропозиції ПП «УКР.БУД», власником вантажного автокрану більше 20Т-С (МАЗ 630303-245 держ. номер АЕ 4729 ВТ 2007 року випуску) є Григор’єва Ірина Михайлівна на підставі договору купівлі-продажу від 24.12.2015 №1242/1014, та згідно Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу № СХТ 709762, власником вантажного автокрану більше 20Т-С (XCMG QY50K АЕ 8429 СР 2008 року випуску) є Коровайний Василь Васильович на підставі договору-купівлі продажу від 24.12.2015 №1242/1013.
Однак, документів, що підтверджують правові підстави користування учасником ПП «УКР.БУД» вказаними транспортними засобами, які є власністю Григор’євої І. М. та Коровайного В. В. не надано, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також, за результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «УКР.БУД» надано локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-2 до договірної ціни по предмету закупівлі, який не відповідає технічному завданню (дефектному акту), що міститься у додатку 6 до тендерної документації Замовника.
Так, зокрема, відповідно до пункту 34 вищезазначеного локального кошторису передбачено виконання робіт «Знімання дверних полотен» (шифр норми – РН6-14-1) в кількості 38,5 м2 (0,385 *100 м2), при цьому згідно пункту 36 дефектного акта передбачено виконання вказаних робіт в кількості 35,64 м2, що не відповідає кількості зазначеній в локальному кошторисі.
Аналогічно, пункти 35-37, 40, 61,65, 68-70 локального кошторису №2-1-2 до договірної ціни, який надано учасником ПП «УКР.БУД» у складі тендерної пропозиції, не відповідають пунктам 37-40, 49-53 дефектного акта (технічного завдання), в частині зазначених обсягів робіт.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «УКР.БУД» через невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та уклав з ним договір від 01.11.2021 № 139 на суму 1 725 464,00 гривень.
Згідно з пунктом 14.1 договору від 01.11.2021 № 139 строк дії договору – з моменту підписання і до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами умов договору.
Відповідно до пункту 14.2 договору від 01.11.2021 № 139, в будь-якому випадку термін дії договору продовжується до повного виконання сторонами своїх зобов’язань згідно умов договору.
Додатковою угодою від 28.12.2021 № 1 до договору від 01.11.2021 № 139, зменшено суму договору на 694 498,96 грн та встановлено вартість робіт по договору у сумі 1 030 965,04 гривень.
Згідно документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, установлено, що ПП «УКР.БУД» на виконання умов договору від 01.11.2021 № 139 відповідно до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 за грудень 2021 року від 24.12.2021 та відповідно акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за грудень 2021 року від 24.12.2021 № 1, виконано робіт на загальну суму 1 030 965,04 грн, які згідно платіжного доручення від 30.12.2021 № 3 та згідно казначейської виписки від 30.12.2021 Замовником оплачено в повному обсязі.
При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю 09 червня 2022 року, з порушенням терміну, визначеного пунктом 12 частини першої статті 10 Закону (20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання, або його розірвання).
Період усунення порушень:
27.06.2022 10:53 - 13.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2022 10:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідь на вмсновок
Дата публікації звіту:
01.07.2022 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
effcbc64f3614d19ac9ee4e4b7715133
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.06.2022 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт інфекційного відділення за адресою: м. Новомосковськ вул. Гетьманська (Радянська), 238» Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-20-002255-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документи щодо стану виконання договору підряду від 01.11.2021 № 139, укладеного Замовником з ПП «УКР.БУД», а саме: копії первинних документів, які підтверджують оплату виконаних робіт за договором підряду від 01.11.2021 № 139.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a5aef5f575814538b1097b9c4343fe41
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
20.06.2022 11:00
Опис:
Копії первинних документів які підтверджують оплату виконаних робіт - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до договору підряду від 01.11.2021 року № 139