• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщення спортзалу Новоборівського ліцею по вул.Освіти,7 смт. Нова Борова Житомирської області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).

«Капітальний ремонт приміщення спортзалу Новоборівського ліцею по вул.Освіти,7 смт. Нова Борова Житомирської області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).

Завершена

2 091 226.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 456.13 UAH
Номер: f08b7663922949358151ed716a20bd11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-08-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.06.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.06.2022 11:45 - 06.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.06.2022 №12-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.06.2022 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2021-09-20-001989-b 20.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, охорони здоров’я і соціально-культурної сфери Новоборівської селищної ради Хорошівського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 20 вересня 2021 року), вимогу про усунення порушення UA-2021-09-20-001989-b.b1 від 23 вересня 2021 року, рішення Замовника від 24 вересня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «Тетерів-Будпроект», протокол засідання тендерного комітету від 07 вересня 2021 року №43а, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 20 жовтня 2021 року №52 (далі – Договір №52), звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 15 та 21 червня 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пунктів 10 та 12 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. При цьому, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник не оприлюднив у строк, визначений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону додатки до Договору №52 – договірну ціну та календарний план графік виконання робіт, які відповідно до Розділу 14. «Додатки до Договору» є його невід’ємними частинами. Крім того, установлено, що умовами Договору №52, визначено строк його дії до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, фінансові зобов’язання за Договором №52 виконано в повному обсязі. Однак, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у строк, визначений пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, а оприлюднив 21 червня 2022 року (в ході моніторингу).
Період усунення порушень: 22.06.2022 13:53 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2022 13:53

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/48/2022ПР
Дата відкриття провадження: 26.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 02/042/2022ПН

Запити/Пояснення