-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Номер:
6fd3c81ca1e64064a1d19028d43b544d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 08:47 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-17-003115-a, 17.09.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бербет Інжиніринг», визначення вказаного учасника переможцем тендеру та кладення з ним договору встановлено порушення пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з врахуванням виконання на час завершення моніторингу зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог Закону, а саме: пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33) при розгляді тендерних пропозицій та визначенні переможця тендеру та пункту 19 частини другої статті 22 і частини другої статті 24 Закону - при складанні тендерної документації і внесенні до неї змін.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-17-005497-c), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Стахіва Йосипа Олексійовича (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Бербет Інжиніринг», протокол розгляду пропозиції від 13.10.2021, кваліфікації тендерних пропозицій від 13.10.2021 та від 21.10.2021, повідомлення про намір укласти договір; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» невідповідностей у тендерній пропозиції до 21.10.2021 та опубліковані учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» документи на усунення таких невідповідностей, опубліковані після аукціону переможцем документи, договір від 17.11.2021 №31.21-11, опублікована в електронній системі закупівель інформація щодо оскарження рішення Замовника (скарга UA-2021-09-17-003115-a.a5 та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 12.11.2021 №25563-р/пк-пз), опубліковані Замовником під час моніторингу (18.01.2022 та 26.01.2022) пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
У зв’язку з розглядом Органом оскарження скарги на рішення Замовника (рішення від 12.11.2021 № 25563-р/пк-пз) моніторинг закупівлі щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду зазначених скарг, не проводився.
Згідно з вимогами пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Однак, у наведеному у частині 1.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника переліку формальних помилок наведено формальну помилку, що не відповідає переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710 (зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника).
Відповідно до норм частини другої статті 24 Закону у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 29.09.2021 опубліковано окремим документом зміни до тендерної документації щодо закупівлі, у яких, зокрема, вказано, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції - 07.10.2021 року.
Водночас, в опублікованій Замовником 29.09.2021 новій редакції тендерної документації зазначені зміни щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції (Розділ 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції») не відображено (зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції - 04.10.2021), чим порушено вимоги частини другої статті 24 Закону.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У частині 1.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що Відповідно до абзацу третього частини третьої ст. 12 Закону, ст.ст. 6 і 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», частини другої ст. 17, ст.ст. 18 і 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги», замовник визначає обов'язковим застосування учасником кваліфікованого електронного підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій.
Також вказано, що учасник обов’язково використовує кваліфікований електронний підпис (з урахуванням ст.ст. 18, 19, 38 Закону України «Про електронні довірчі послуги») для підписання тендерної пропозиції та/або окремих документів тендерної пропозиції, тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладеного учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» на його тендерну пропозицію електронного підпису (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що на тендерну пропозицію ТОВ «Бербет Інжиніринг» накладено удосконалений електронний цифровий підпис (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим недотримано вимог частині 1.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Також, За вимогою примітки 8 пункту 4 «Інші документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції» розділу 5 «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації протягом періоду уточнень учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, попередньо повідомити про це Замовника не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати такого обстеження шляхом надсилання Замовнику повідомлення про намір проведення обстеження об’єкта із зазначенням дати, часу, прізвища, ім’я та по батькові уповноваженої особи (працівника) учасника, його номеру телефону, що направляється для здійснення такого обстеження. За результатами обстеження учасником із залученням уповноваженого представника Замовника складається Акт обстеження об'єкта із визначенням обсягу, виду і етапів надання (виконання) необхідних послуг (робіт), який підписується уповноваженими представниками (працівниками) Замовника та учасника (не менше двох). Учасник повинен надати такий акт у складі тендерної пропозиції, а також лист про намір проведення обстеження із відміткою про реєстрацію (у разі надсилання засобами поштового зв'язку чи передачі наручно).
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» надано скан-копію акта №1-3 від 22.09.2021 обстеження нежитлового приміщення (приміщень коридору хірургічного відділення №1 Замовника) за підписами представника Замовника та представників учасника. Крім того, учасником надано скан-копію листа Замовника від 22.09.2021 №2454/0-1 щодо погодження дати та часу проведення обстеження об’єкта.
Проте, учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» не надано листа-повідомлення про намір проведення обстеження (із зазначенням дати, часу, прізвища, ім’я та по батькові уповноваженої особи (працівника) учасника, його номеру телефону, що направляється для здійснення такого обстеження) із відміткою про реєстрацію (у разі надсилання засобами поштового зв'язку чи передачі наручно), чим недотримано вимог примітки 8 пункту 4 «Інші документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції» розділу 5 «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» у складі пропозиції надано лист від 24.09.2021 №184/21-ПЗ про надання згоди з примітками до тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Водночас, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Бербет Інжиніринг», який не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 17.11.2021 №31.21-11 на суму 518 000,00 гривень.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5.1 частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у додатку 2, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За вимогою примітки 2 розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати: штатний розпис (витяг зі штатного розпису); трудові договори (контракти); затверджені посадові інструкції та інструкції з охорони праці згідно відомостей, наведених у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції надано довідку (від 04.10.2021 №270/21-(ПЗ)-2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено про наявність в учасника наступник працівників: Курчик О.О. (виконавець робіт та монтажник санітарно-технічного устаткування), Олійник В.І. (маляр та монтажник стельових конструкцій), Цимбалюк Р.М. (газозварювальник та слюсар аварійно-відновлювальних робіт). Також (з врахуванням усунення невідповідностей у тендерній пропозиції на вимогу Замовника) учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» надано скан-копію затвердженого штатного розпису, відповідно до якого у штаті учасника наявні, зокрема, посади: виконавця робіт (0,5 штатної посади), монтажника санітарно-технічного устаткування (0,5 посади), маляра (0,5 посади), монтажника стельових конструкцій (0,5 посади), газозварника (05 посади), слюсаря аварійно-відновлювальних робіт (0,5 посади).
Проте моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції не надано трудові договори (контракти) з Курчиком О.О. як монтажником санітарно-технічного устаткування, з Олійником В.І. як монтажником стельових конструкцій та з Цимбалюком Р.М. як слюсарем аварійно-відновлювальних робіт, а також не надано затверджені посадові інструкції на посади газозварювальника та слюсаря аварійно-відновлювальних робіт, чим недотримано вимог примітки 2 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації та не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Водночас, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Бербет Інжиніринг», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 17.11.2021 №31.21-11 на суму 518 000,00 гривень.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
У пункті 4 розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника визначено, що для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону, переможець торгів на виконання вимоги пункту 6 частини першої статті 17 Закону повинен надати таку інформацію: довідка у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/.
Відповідно до вимоги пункту 6 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
В ході моніторингу встановлено також, що ТОВ «Бербет Інжиніринг», як переможцем тендеру, надано Замовнику, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, довідку №21195594420620310493 про те, що за обліками МВС громадянин України Заборський (Стахів) Олексій (Ігор) Йосипович, 27.10.1968 року народження, станом на 26.10.2021 до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває.
Слід зазначити, що відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів уповноваженою особою учасника ТОВ «Бербет Інжиніринг» є Заборський Олексій Йосипович (директор товариства).
Надана учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» довідка №21195594420620310493 є електронним документом, оскільки містить надпис «електронний бланк».
Відповідно до наявної інформації на порталі МВС (джерело: https://mvs.gov.ua/uk/for_citizens/katalog-poslug/servisi-ta-poslugi-organiv-sistemi-vnutrisnix-sprav/dovidka-pro-nesudimist) електронна довідка складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у довідці інформації.
Водночас учасником ТОВ «Бербет Інжиніринг» електронна довідка №21195594420620310493 надана із удосконаленим електронним цифровим підписом директора товариства Заборського О.Й., а не із кваліфікованим електронним підписом особи, яка уповноважена на підписання такої довідки (заступник директора Департаменту інформатизації МВС Кочеткова В.П.), чим недотримано вимог пункту 4 розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Проведеною під час моніторингу перевіркою вищезазначеної довідки на офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України (джерело: http://wanted.mvs.gov.ua/test/) встановлено що довідка за № 21195594420620310493 видавалася особі з датою народження 27.10.1968 станом на 26.07.2021, а не станом на 26.10.2021.
При цьому, відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовника документ про те, що особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має, повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Довідка №21195594420620310493 ТОВ «Бербет Інжиніринг» подана 31.10.2021 року.
Окрім того, на письмовий запит Західного офісу Держаудитслужби Департаментом інформатизації Міністерства внутрішніх справ України повідомлено (лист від 28.01.2022 №3450/16-2022, отримано 02.02.2022, вх.№17-925-22) про не підтвердження факту видачі станом на 26.10.2021 довідки № 21195594420620310493.
Таким чином, учасником-переможцем ТОВ «Бербет Інжиніринг» не надано документ про відсутність у нього підстави, визначеної пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, у визначений у тендерній документації Замовника спосіб.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Проте, Замовником тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Бербет Інжиніринг» не була відхилена, чим порушено вимогу пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до норм частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником під час моніторингу надано відповідь, у якій зазначено «що перевірка легітимності такої довідки є правом, а не обов’язком замовника. У пункті 5.3 тендерної документації зазначено, що достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання учасником гарантійного листа, складеному в довільній формі. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Бербет Інжиніринг» надано гарантійний лист №178/21-ПЗ від 24.09.2021 у якому він гарантує достовірність наданої ним інформації. А тому, у Замовника не виникли сумніви щодо достовірності інформації, яка міститься у наданій ТОВ «Бербет Інжиніринг» довідці № 21195594420620310493».
Таким чином, з врахуванням вищевикладеного та за умови використання Замовником свого права щодо звернення до відповідних органів за підтвердженням інформації, наданої учасником-переможцем ТОВ «Бербет Інжиніринг», тендерна пропозиція такого учасника підлягала відхиленню Замовником на підставі частини сьомої статті 33 Закону.
Під час моніторингу Замовником (30.01.2022) опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.02.2022 09:55 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2022 09:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7" (код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи)
Дата публікації звіту:
11.02.2022 12:18
Запити/Пояснення
Номер:
c4ac71d998e94b83874b8fd1e3d11d5e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.01.2022 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-17-003115-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1.Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2.Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
5319b6e5c4ae4a0f888c2ea84ef286b5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.01.2022 11:52
Опис:
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування очікувану вартість предмета закупівлі:
Замовник визначив очікувану вартість виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною кошторисної документації на об’єкт: "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7". Розрахунок очікуваної вартості здійснено з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта та з урахуванням розміру бюджетних призначення відповідно кошторису Замовника на 2021 рік. Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить: 650 000,00 грн. з ПДВ.
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахування вимог чинного законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в кошторисній документації по об’єкту: "Поточний ремонт коридору у хірургічному відділенні № 1 КНП ЛОР "Львівська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Львів, вул. Чернігівська, 7", виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.2.2.-2012, ДСТУ Б Д.2.4.-2012, а саме: у відомостях обсягу робіт , де зокрема міститься перелік робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search ) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ".
Повідомляємо Вас, що Замовник не зобов’язаний згідно із чинним законодавством оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
fa37a98c07184000930dd49108080ee5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.01.2022 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-17-003115-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що переможцем торгів ТзОВ «Бербет Інжиніринг» на виконання вимог статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII завантажено в електронній системі закупівель довідку № 21195594420620310493 про те, що за обліками МВС громадянин України Заборський (Стахів) Олексій (Ігор) Йосипович (директор ТзОВ «Бербет Інжиніринг»), 27.10.1968 року народження, станом на 26.10.2021 до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної не має та в розшуку не перебуває.
Водночас, перевіркою вищезазначеної довідки на офіційному сайті Міністерства внутрішніх справ України http://wanted.mvs.gov.ua/test/ встановлено що довідка за № 21195594420620310493 видавалася особі з датою народження 27.10.1968 на бланку МВС України станом на 26.07.2021, а не станом на 26.10.2021.
Згідно з частиною 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1.Чи перевірялась Замовником достовірність інформації, наведеної в довідці за №21195594420620310493, наданої ТзОВ «Бербет Інжиніринг»?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cf6912feb51e48ed884d7179274afd06
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.01.2022 17:09
Опис:
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
Відповідно до Додатку №4 «ПЕРЕЛІК документів та інформації для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон)» до Тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника-переможця, що передбачені у пункті 6 та 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник-переможець повинен надати довідку у вигляді електронного документу із КЕП особи, яка уповноважена на підписання такої довідки або сканкопія паперової довідки або сканкопія нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, не знятої чи не погашеної судимості не має. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Крім того, додатково замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Звертаємо Вашу увагу, що перевірка легітимності такої довідки є правом, а не обов’язком замовника.
У пункті 5.3 Тендерної документації зазначено, що достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання учасником гарантійного листа, складеному в довільній формі. Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "Бербет Інжиніринг" надано гарантійний лист № 178/21-ПЗ від 24.09.2021 у якому він гарантує достовірність наданої ним інформації.
А тому, у Замовника не виникли сумніви щодо достовірності інформації, яка міститься у наданій ТОВ "Бербет Інжиніринг" довідці № 21195594420620310493.
Оскільки учасником-переможцем ТОВ "Бербет Інжиніринг" у спосіб, зазначений в тендерній документації, надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, зокрема й, підтверджено вимоги тендерної документації, а отже, у Замовника не було підстав, передбачених ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення переможця - ТОВ "Бербет Інжиніринг".