-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Шафа медична двохдверна - НК 024:2019 10535 Медична шафа; Шафа медична однодверна - НК 024:2019 10535 Медична шафа; Столик інструментальний - НК 024:2019 13959 Стіл для хірургічних інструментів; Столик маніпуляційний пересувний, столешниця з нержавіючої сталі - НК 024:2019 - 13959 Стіл для хірургічних інструментів; Кушетка процедурна з підголовником, що регулюється - НК 024:2019 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; Столик для забору крові - НК 024:2019 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; Тумбочка приліжкова - НК 024:2019 15896 Стелаж загального призначення; Ширма для кабінетів та палат трьохсекційна - НК 024:2019 13514 Медична ширма; Ростомір підлоговий - НК 024:2019 37001-Зростомір для пацієнта; Маска медична 3-х шарова на резинці, нестерильна - НК 024:2019 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування; Штатив для довготривалих вливань - НК 024:2019 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний; Стрічка діаграмна 110х20 - НК 024:2019 16754 Папір для реєстрації електрокардіограм; Пробірка вакуумна для забору крові 9 мл, з активатором згортання, 16x100 мм, з червоною кришкою - НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Пробірка вакуумна для збору крові 6мл з активатором згортання, 13x100 мм, стерильна з червоною кришкою - НК 024:2019 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Кушетка для фізіотерапевтичного кабінету - НК 024:2019 38458 Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний)
Завершена
530 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 650.00 UAH
Номер:
2f0bf28cea654b4ea811c37c70ebe62e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2022 00:00
Період моніторингу:
02.11.2022 17:25 - 24.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2022 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2021-09-17-004604-c 17.09.2021
Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996651 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922 в частині ненадання у визначені строки пояснень (інформації, документів).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції ТзОВ МФ "Авіцена", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "4-а міська клінічна лікарня м.Львова" (далі Замовник) ID: UA-P-2021-09-17-003898-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.10.2021 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.10.2021, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю Медична фірма "Авіцена" (ТзОВ МФ "Авіцена"), протокол засідання тендерного комітету від 13.10.2021, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 13.10.2021, договір від 01.11.2021 №144.
Моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури закупівлі Замовником з переможцем торгів ТзОВ МФ "Авіцена" укладено договір від 01.11.2021 №144 на закупівлю медичного обладнання та виробів медичного призначення на суму 518 806,82 грн з ПДВ.
Відповідно до умов пункту 10.1 цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року.
При цьому, відповідно до даних електронної системи закупівель додаткової угоди щодо продовження дії договору або його розірвання Замовником не укладалось.
Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922 визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Частиною дев’ятою статті 41 Закону № 922 передбачено, що у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Під час проведення моніторингу Східним офісом в електронній системі закупівель 14.11.2022 розміщено запит про надання пояснення Замовником стосовно виконання сторонами умов договору, укладання додаткової угоди щодо продовження строку дії договору, не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Проте на порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Замовником не надано у визначені строки через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи) з питання, яке було предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.11.2022 11:00 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2022 11:00