-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Р-18 Житомир - Попільня - Сквира - Володарка - Ставище, на ділянці км 31+200 - 32+200, Житомирська область
Завершена
18 964 335.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 821.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 821.68 UAH
Номер:
4744aa763bcd4f6596b88e7b4ca6cead
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:32 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-09-17-004717-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС»,
ДП «ЕКРАНБУД» ТзОВ «Екран»), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 94 від 16.09.2021 зі змінами від 01.10.2021 протокол № 94-1), протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.10.20021, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.10.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію дочірнього підприємства «ЕКРАНБУД» товариства з обмеженою відповідальністю «Екран» (далі - ДП «ЕКРАНБУД» ТзОВ «Екран»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», (далі –
ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС»), повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника № 94-5 від 03.11.2021 щодо прийняття рішення про продовження строку для укладання договору закупівлі з переможцем торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», що оприлюднений 25.11.2021, договір про закупівлю від 25.11.2021 № БДР-157-11-21 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 22.12.2021 до Договору, пояснення Замовника надані 17.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:15 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
3fb756547c074f2ea88cf504faacf0a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2022 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) автомобільної дороги загального користування державного значення Р-18 Житомир - Попільня – Сквира – Володарка – Ставище, на ділянці км 31-200 – 32 -200, Житомирська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-004717-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтеграл сістемс» (далі – ТОВ «Інтеграл сістемс») умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили внесення змін до договору підряду від 25.11.2021 БДР-157/11/21 (далі – Договір) (Додаткова угода від 22.12.2021 №1 до договору).
3. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «Інтеграл сістемс» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт відповідно до умов пункту 5.5 розділу V Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «Інтеграл сістемс», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
29bfe012131e4802a14853e6132b6d5a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
17.10.2022 11:15
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
1. ТОВ «Інтеграл Сістемс» (далі – Підрядник) відповідно до пункту 3.6 забезпечення виконання договору підряду від 25.11.2021 № БДР-157/11/21 (далі – Договір) було внесено забезпечуваний грошовий платіж у розмірі 5% від загальної вартості робіт. Копія меморіального ордеру від 08.11.2021р. №284059 додається.
2. Об’єктивними обставинами для укладання додаткової угоди від 22.12.2021 № 1 до Договору були зміна кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та звернення підрядника листом від 22.12.2021 року №2039 (копія листа Підрядника додається).
Також повідомляємо, що підрядником було отримано позитивний експертний звіт реєстраційний номер: №EX01:7080-0956-8659-2010.
3. Копія акту №1 від 22.12.2021 здачі приймання проектно-вишукувальних робіт за Договором №БДР-157/11/21 від 25.11.2021 надається. Копія платіжного доручення від 24.12.2021 року № 318 надається.