-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 16973-Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система ) (Система рентгенівська стаціонарна для рентгенотерапії)
Завершена
11 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 750.00 UAH
Номер:
bf246c892ad94a918a7366080f9ae55d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 10:28 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-09-17-002323-с 17.09.2021 Комунальне некомерційне підприємство «Онкологічний диспансер м.Маріуполь» (код 01990708) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-09-17-001451-c Комунального некомерційного підприємства "Онкологічний диспансер м. Маріуполь" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, яка затверджена протоколом тендерного комітету Замовника від 06.10.2021 № 60, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ ГЕОСАНТРІС, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.10.2021 № 63, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.10.2021, договір від 08.11.2021 № 109.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-09-17-002323-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору про закупівлю відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
24.12.2021 14:02 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
1b255fe79e8f4f249aff488b877fa898
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.12.2021 19:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 16973-Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система) (Система рентгенівська стаціонарна для рентгенотерапії), ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-002323-с), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Онкологічний диспансер м. Маріуполь" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані, РНОКПП, інформація про ПІБ особи в поєднанні із адресою реєстрації/проживання чи посадою та місцем роботи тощо.
Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, а також письмову згоду від усіх осіб, персональні дані яких зазначаються в тендерній пропозиції учасника, з обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи та підписом.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС» завантажені: лист - згода від 24.09.2021 №1242-16/0921 на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних директора ТОВ «ГЕОСАНТРІС» та лист-згода від 29.12.2020 №05-1/07-225 на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних особи, яка підписала банківську гарантію від 13.10.2021 №19264/21ТГ Банку Інвестицій та Заощаджень. Проте, у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС» не надано згоди на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних осіб, які зазначені в тендерній пропозиції, зокрема у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 24.09.2021 №1242-10/0921, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.09.2021 №1242-8/0921 (Файл1_Кваліфікація. pdf), у Довіреності від 07.10.2021 №138/21 (Файл 3.1_Підтвердження відповідності МТВ.pdf).
Чому тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС» не містить згоди на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних осіб, які зазначені у вищеперелічених документах?
2. Відповідно до пункту 1 Технічних вимог до закупівлі, що є Додатком 1 до тендерної документації Замовника відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару Медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідн(і)у сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з додаванням їх копій.
Просимо надати інформацію, яким документом учасником процедури закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС» підтверджена зазначена вимога. Інформацію прохання надати із зазначенням назви файлу.
3. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації Замовника вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Файл з кваліфікованим(ими) електронним(ими) підписом(ами) (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований (і) електронний(і) підпис(и). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який його наклав.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС» завантажена банківська гарантія від 13.10.2021 №19264/21ТГ Банку Інвестицій та Заощаджень у файлі 19264_ГЕОСАНТРІС_Гарантія13_10_2021.pdf та завантажені файли 19264_ГЕОСАНТРІС_Гарантія13_10_2021.pdf.(1).P7S, 19264_ГЕОСАНТРІС_Гарантія13_10_2021.pdf.(2).P7S.
Проте, при здійсненні перевірки кваліфікованого електронного підпису підписанту банківської гарантії від 13.10.2021 №19264/21ТГ через посилання на сторінку https://czo.gov.ua/verify виникає помилка при перевірці файлів.
Просимо, разом з поясненням з вищезазначеного, надати скриншот за результатами перевірки електронного підпису підписанту банківської гарантії від 13.10.2021 №19264/21ТГ.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
229937b01e594dfdb2b6fc575649afed
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.12.2021 10:59
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (повідомлення про початок моніторингу від 02.12.2021 №597, UA-M-2021-12-03-000002) процедури закупівлі системи рентгенівської стаціонарної для рентгенотерапії (ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини; НК 024:2019: 16973 — Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система) з очікуваною вартістю 11 950 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електроній системі закупівель за номером: UA-2021-09-17-002323-c, повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пп.6 п.1 Розділу 3 тендерної документації, замовником вимагался файл у форматі pdf відсканований з оригіналу листа-згоди учасника (для посадових та фізичних осіб), який підтверджує дозвіл на використання, розповсюдження і доступ до персональних даних згідно з нормами законодавства України (за довільною формою).
На підтвердження цієї вимоги надано файл 6. Згода на доступ до даних.pdf. посадової особи учасника директора Кулик Ю.Є., довідка щодо фізичної особи не надавалась, оскільки учасник – Юридична особа.
Листи згоди працівників учасника на згоду до на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних осіб, які зазначені у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вимагались умовами тендерної документації, оскільки відповідно до вимог п. 3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані, тобто отримання згоди своїх працівників на розголошення їх персональних даних в електронній системі покладено Законом саме на учасника, а не на замовника.
Крім того, відповідно до вимог пп.2, 3 п.5 Розділу 3 Тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановлених ст.16 Закону «Про публічні закупівлі», Замовником від учасників не вимагалась персоналізація даних, а саме паспортні дані, номера дипломів про освіту, інформації щодо адреси та інша персональна інформація.
Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Учасником закупівлі ТОВ «ГЕОСАНТРІС», в складі пропозиції надана відповідна довідка, яка не містить персоналізаційних даних (номерів дипломів, паспортних даних, інформації щодо адреси працівників, тощо.).
Вважаємо, що учасником в повному обсязі виконані вимоги тендерної документації.
Щодо довіреності від 07.10.2021 року № 138/21 слід зазначити, що в ній містяться персональні дани громадянки Республіки Білорусь, на яку не розповсюджується сфера дії Закону «Про захист персональних даних».
2. Згідно з вимогами, встановленими у тендерній документації, а саме технічних вимогах до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 до тендерної документації, відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару Медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідн(і)у сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, з додаванням їх копій.
ТОВ «ГЕОСАНТРІС» підтверджена зазначена вимога наданням наступних документів у складі пропозиції:
1). Файл 3_Відповідність МТВ. pdf.
2). Файл 3.2 Інструкція з експлуатації.pdf.
3). Файл 3.3 Технічний опис Терад 200.pdf.
3. Відповідно до вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації, учасником ТОВ «ГЕОСАНТРІС» надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронной банківської гарантії. В банківської гарантії вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований (і) електронний(і) підпис(и).
Протоколи створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 21.12.2021 р. підписанту банківської гарантії додаються.