• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 16973-Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система ) (Система рентгенівська стаціонарна для рентгенотерапії)

Завершена

11 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 750.00 UAH
Номер: bf246c892ad94a918a7366080f9ae55d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.12.2021 10:28 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 02.12.2021 № 597 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 597 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2021-09-17-002323-с 17.09.2021 Комунальне некомерційне підприємство «Онкологічний диспансер м.Маріуполь» (код 01990708) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-09-17-001451-c Комунального некомерційного підприємства "Онкологічний диспансер м. Маріуполь" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, яка затверджена протоколом тендерного комітету Замовника від 06.10.2021 № 60, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ ГЕОСАНТРІС, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.10.2021 № 63, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.10.2021, договір від 08.11.2021 № 109. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-09-17-002323-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору про закупівлю відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 24.12.2021 14:02 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2021 14:02

Запити/Пояснення