• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Чверть куряча (охолоджена), свинина нежирна м’якоть з передньої та задньої частини (охолоджена)

Завершена

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 000.00 UAH
Номер: dc02e792c4a94ca080e8aabe9375377e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-31-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 31.03.2022 13:01 - 22.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.03.2022 № 124 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.03.2022 № 124 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-09-17-004342-b 17.09.2021 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05403286) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом встановлено ненадання інформації Замовником, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог Наказу № 710, пункту 11 частини другої статті 22, частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 та як наслідок пункту другого частини першої статті 43 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Управління освіти, Замовник), у тому числі UA-P-2021-09-17-000611-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ "ОПТТОРГ-К", протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника б/н б/д оприлюднений в електронній системі закупівель 05.10.2021, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 05.10.2021, Договір від 18.10.2021 № 1720 (далі Договір № 1720), додаткові угоди до Договору № 1720: від 31.12.2021 № 3, від 04.01.2022 № ¾ та від 19.01.2022 № 4, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 08.04.2022 через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) від Замовника щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Письмових пояснень на запит Східного офісу, оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.04.2022 щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, у триденний термін Замовником не надано, що є порушенням вимог частини 5 статті 8 Закону. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, викладений у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не відповідає переліку, визначеному Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710), чим порушено норми зазначеного наказу. Моніторингом установлено, що умовами пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, умовами додатку 5 «Цінова пропозиція»» тендерної документації зазначено, що учасник повинен дотримуватися умов тендерної пропозиції з дня розкриття тендерних пропозицій, чим порушено норми пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом установлено, що у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено, що проект договору не є остаточним та може бути доповнений або скоригований на стадії його підписання або виконання за виключенням істотних умов. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Моніторингом питання укладання договору про закупівлю установлено, що Договір № 1720 не відповідає умовам проекту договору, поданим у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ОПТТОРГ-К", а саме: пункт 2.1 «Вартість за постачаємий товар з зазначенням суми ПДВ» змінено на «Ціна цього договору» без зазначення суми ПДВ; пункт 3.1 укладеного Договору № 1720 містить доповнення «протягом 2021 року», відсутнього у проекті договору, поданого учасником ТОВ "ОПТТОРГ-К" у складі тендерної пропозиції; пункт 4.5 не містить зазначених у проекті договору наступних умов розірвання договору: «у разі повторного невиконання або не належного виконання Продавцем своїх зобов’язань за договором. Не виконанням або не належним виконанням договору, зокрема є: поставка не якісного товару, порушення строків та обсягів поставки товару визначених у заявці Замовника, порушення Продавцем санітарних вимог щодо товарного сусідства та температурного режиму під час транспортування товару та інше. При виявлені вищевказаних порушень представниками Замовника складається відповідний акт, в якому фіксуються виявлені порушення. Наявність у Замовника двох відповідних актів є підставою для одностороннього розірвання договору постачання. Днем розірвання договору постачання вважається день направлення Покупцем повідомлення про розірвання договору на електронну адресу Продавця», а містить лише зазначення щодо обов’язкового повідомлення Продавця протягом 48 годин. Зазначене є порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону, якою визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону Договір № 1720 є нікчемним, оскільки він укладений з порушеннями вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Додатковими угодами до Договору № 1720 від 31.12.2021 № 3 та від 04.01.2022 № ¾ Договір № 1720 продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Під час проведення моніторингу Замовником 04.04.2022 оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 25.04.2022 17:33 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2022 17:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління освіти Кропивницької міської ради повідомляє, що висновок від 25.04.2022 року Управління Східного офісу Держаудитслужби (Дніпро) про моніторинг закупівлі Чверть куряча (охолоджена), свинина нежирна м’якоть з передньої та задньої частини (охолоджена) ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-17-004342-b, буде оскаржено до суду на підставі постанови КМУ від 13.03.2022 року № 303.
Дата публікації: 29.04.2022 10:04

Запити/Пояснення