-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 – 39140000-5 « Мебель для дому» Лот ДК 021: 2015 – 39143110-0 «Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» Ліжка Лот ДК 021: 2015 – 39143120-3 «Меблі для спальні, крім ліжок і спального приладдя» . Тумба прикраватна, полиця, пенал для одягу
Згідно технічних вимог
Завершена
1 128 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 575.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 4 575.00 UAH
Номер:
3063be27b3a94cf4aa76e2572b7c725e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-10-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2021 00:00
Період моніторингу:
10.11.2021 14:56 - 02.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2021 № 650
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.11.2021 № 650
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-17-000555-b, 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення частини першої статті 5 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснення на вимогу щодо усунення порушення; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; надання роз’яснення на вимогу щодо усунення порушення; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.09.2021 б/н (далі – тендерна документація); вимогу про усунення порушення під час проведення тендеру (лот 1); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «ГАЛАТЕК» (далі – ПП «ГАЛАТЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТКС ПРОМ» (далі – ТОВ «ТКС ПРОМ») за лотом 1 та приватного підприємства «БУДПОСТАЧ» за лотом 2; повідомлення про намір укласти договір; протоколи засідань тендерного комітету від 07.10.2021 № 07-10-2021, від 11.10.2021 № 11-10-2021 (лот 1) та від 11.10.2021 № 11-10-2021/1 (лот 2); пояснення Замовника, отримане 16.11.2021 в електронній системі закупівель; договори від 25.10.2021 № 362 (лот 1) та № 363 (лот 2); звіт про результати проведення закупівлі (лоти 1, 2).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТКС ПРОМ» (лот 1) на вимогу пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надана довідка, у якій, зокрема пункти 5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідають вимогам тендерної документації та нормам Закону. Проте, Замовником тендерна пропозиція ТОВ «ТКС ПРОМ» не відхилена. Водночас надання ПП «ГАЛАТЕК» у складі своєї тендерної пропозиції довідки, у якій пункти 5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідають вимогам тендерної документації та нормам Закону, стало однією з підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції ПП «ГАЛАТЕК» (протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2021 № 07-10-2021).
Враховуючи вказане, Замовником не дотримано принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури, які закріплені у частині першій статті 5 Закону.
Крім того установлено, що на вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) щодо надання учасником фінансової звітності за 2020 рік, ТОВ «ТКС ПРОМ» надано фінансову звітність за І півріччя 2021 року.
Враховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ТКС ПРОМ» підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
18.11.2021 16:31 - 03.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2021 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому» за Лотами 1, 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-000555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, замовник дає відповідь на Рішення.
Рішенням Держаудитслужби було наступне: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Для виконання рішення Замовником було здійснено наступні кроки які не суперечать Цивільному та Господарському кодексах, а саме:
Була написаний лист про розірвання Договору з постачальником згідно предмета закупівлі ДК 021: 2015 – 39140000-5 « Мебель для дому» Лот ДК 021: 2015 – 39143110-0 «Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» Ліжка.
Була складена додаткова угода Про розірвання договору.
Були спроби зв’язку з Постачальником в телефонному режимі без відповідно. Тому головою Тендерного комітету було прийнято рішення направити дані документи електронною поштою та оригінали цих самих документів були відіслані рекомендованим листом через Нову почту.
Підтвердження даний дій надаються до відповіді.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
8cf32ad46d4349c2acd38716265449e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.11.2021 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому» за Лотами 1, 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-000555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-09-17-000555-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ТКС ПРОМ» (Лот 1), якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Так, на вимогу п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ним надана довідка, у якій, зокрема п п. 5 та 6 частини першої статті 17 Закону не відповідають вимогам тендерної документації?
Крім того, на вимогу п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) щодо надання учасником фінансової звітності за 2020 рік, ТОВ «ТКС ПРОМ» надано фінансову звітність за І півріччя 2021 року.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4caa36f5eec84eaa94927320f903fc86
Назва:
Відповідь пояснення ДАСУ
Дата опублікування:
16.11.2021 13:19
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому» за Лотами 1, 2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-17-000555-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18. Замовник надає пояснення на вимогу Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.
1.Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 р № 275.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковане на сайті Замовника, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, за наступним посиланням: https://udpu.edu.ua/pro-universytet/dokumenty.
3.У зв’язку з набуттям чинності 01.07.202 року ЗУ № 2617-VIII, яким було змінено ст. 12 Кримінального Кодексу України, введено поняття « кримінальне правопорушення», відповідно були внесенні зміни в У « Про публічні закупівлі» ст. 17, ч. 1, п.5 та п.6.
Так, системний аналіз норм чинного КПК, зокрема на предмет: а) вживання словосполучення «кримінальне правопорушення» (наприклад, статті 2, 19, 32, 60, 88, 214, 218 КПК тощо), термінів «злочин» (п. 6 ч. 1 ст. 3, п. 2 ч. 1 ст. 219, ч. 3 ст. 233, п. 5 ч. 2 ст. 242, частини 2, 3 ст. 246, ст. 248, ч. 2 ст. 294, ч. 2 ст. 368, ст. 384 КПК тощо) та «кримінальний проступок» (п. 4 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 38, ч. 2 ст. 217, п. 1 ч. 1 ст. 219, ч. 1 ст. 294, ст. 298, глава 25 «Особливості досудового розслідування кримінальних проступків» КПК тощо); б) використання терміна «злочин» при вказівці на норму кримінального закону (ч. 5 ст. 176, ч. 8 ст. 214 КПК тощо) або на вид злочину (наприклад, «злочин проти статевої свободи та статевої недоторканності особи» (п. 2 ч. 2 ст. 27 КПК), «корупційні злочини» (наприклад, ст. 100 КПК)) чи на ступінь його тяжкості (наприклад, ч. 1 ст. 52 КПК); в) використання між термінами «кримінальний проступок» і «злочин» сполучника «та» (наприклад, ч. 2 ст. 217 КПК) чи розділового знака «,» у випадках, коли норма процесуального закону поширюється на кримінальні проступки та окремі види злочинів з урахуванням їх ступеня тяжкості (наприклад, частини 3 і 4 ст. 469, ч. 1 ст. 497 КПК) — свідчить, що словосполучення «кримінальне правопорушення» є узагальнюючим терміном, який охоплює як злочини (незалежно від ступеня їх тяжкості), так і кримінальні проступки.
Отже, якщо у нормі процесуального закону йдеться про кримінальні правопорушення, то дія цієї норми поширюється на всі види суспільно небезпечних діянь — кримінальні проступки та злочини. Якщо ж ідеться лише про злочини, то дія норми поширюється тільки на злочини, а якщо йдеться про кримінальні проступки — дія норми поширюється лише на них.
Учасник ТОВ «ТКС ПРОМ» надав інформацію по ст. 17 ч. 1 п.5 та п. 6 де вказав « злочин», але при цьому ним було завантажено повну довідку МВС 21266463390790085004. «Повна» довідка МВС — відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.*. Отже учасником було надано повну і вичерпну інформацію стосовно кримінального прав.
4. Згідно п. 2 Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) щодо надання учасником фінансової звітності за 2020 рік, ТОВ «ТКС ПРОМ» надано фінансову звітність за І півріччя 2021 року. Замовником було проведено аналіз фінансової спроможності Учасника, наявність оборотних коштів, наявність податкової заборгованості, і було прийнято рішення прийняти цей документ як таких який показує фінансовий стан Учасника.