-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-224_14620000-3 - Сплави (Прокат листовий холодно та гарячекатаний в асортименті)
Завершена
20 671 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 105 000.00 UAH
Номер:
6b632fb2fa1d44cd8ae0fac4cc7230e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:16 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022
№
78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32
UA-2021-09-16-005731-b
16.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» та ТОВ «БЛЕНД ГРУП» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій установлено порушення частини дванадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів, дотримання законодавства щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.09.2021 року (протокол №1763), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» (далі – ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОТА Україна» (далі – ТОВ «СОТА Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ЗСП» (далі – «ТД ЗСП»), товариства з обмеженою відповідальність «Друга Вугільна Компанія» (далі – ТОВ «ДВК»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БЛЕНД ГРУП» (далі – ТОВ «БЛЕНД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 06.12.2021 № 27061-р/пк-пз, звернення учасника щодо усунення порушення від 07.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.12.2021 №156, витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 14.01.2022 № 21Т-224, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, договір поставки від 28.01.2021 № 21Т-224 (далі – договір поставки), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 27.05.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» вимогам тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» встановлено надання інформація та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку №3 до тендерної документації.
Крім цього, підпунктом 1.2. пункту 1 Додатку 3.1 встановлено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі згідно додатку №3 тендерної документації, учасник надає заповнений додаток №3 до тендерної документації з описом товару, що пропонується ним в рамках даної процедури закупівлі.
Слід зазначити, що Додатком 3 тендерної документації передбачено надання інформації про товар, зокрема в частині його відповідності Державним стандартам України (далі – ДСТУ).
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» надав довідку «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 28.09.2021 № 3708-7 (далі – ДОВІДКА 1), в якій відсутня інформація про ДСТУ, яким відповідає товар, чим недотримався вимог пункту 3 Додатку 2, підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 3.1 та Додатку 3 тендерної документації.
Слід зазначити, що рішенням Колегії АМКУ від 06.12.2021 № 27061-р/пк-пз (по зазначеній процедурі), зобов’язано Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозицій одного з учасників торгів (ТОВ «ТД ЗСП») через аналогічне порушення, яке Замовник виконав.
Також установлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» та ТОВ «БЛЕНД ГРУП» вимогам тендерної документації.
Вимогами підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3.1 тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає наступні документи згідно встановлених вимог: скан-копію сертифікату якості, або сертифікату аналізу, або паспорту якості, або технічного паспорту від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі), який підтверджує якість товару (предмету закупівлі) відповідно до технічних параметрів зазначених в таблиці Додатку 3.
У примітці Додатку 3 зазначено, що учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначена в підтверджуючому документі виробника на предмет закупівлі наданого відповідно до п.1.1 Додатку 3.1 тендерної документації.
На виконання зазначених вимог учасники
- ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» у пунктах 6, 7, 8 ДОВІДКИ 1 зазначив інформацію про товар «прокат тонколистовий з вуглецевої сталі звичайної якості» з наступними параметрами 4,00*1500*6000 мм, 5,00*1500*6000 мм, 6,00*1500*6000 мм відповідно, та у пункті 9 ДОВІДКИ 1 про товар «прокат тонколистовий з вуглецевої сталі звичайної якості г/к без травл» з параметрами 8,00*1500*6000 мм відповідно;
- ТОВ «БЛЕНД ГРУП» у довідці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 18.10.2021 № 21 (далі – ДОВІДКА 2), у пункті 7 зазначив інформацію про «гарячекатаний лист» з параметрами 5,00*1500*6000 мм.
На виконання вимог щодо підтвердження відповідності запропонованого товару учасники надали сертифікати якості, які відповідають зазначеним вище параметрам товару, а саме: ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» сертифікати №№ 527052, 526456, 540272, 83249, ТОВ «БЛЕНД ГРУП» сертифікат № 515246.
Проте назва товару, що зазначена
- у ДОВІДЦІ 1 ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» не відповідає назві товару, що зазначена у сертифікатах № 527052, 526456, 540272, а саме: «прокат товстолистовий з вуглецевої сталі звичайної якості» (до пункту 6,7,8 ДОВІДКИ 1) та у сертифікаті № 83249 «прокат листовий з вуглецевої сталі звичайної якості г/к без травл» (до пункту 9 ДОВІДКИ 1);
- у пункті 7 ДОВІДЦІ 2 ТОВ «БЛЕНД ГРУП» не відповідає назві товару, що зазначена у сертифікаті, а саме: «прокат товстолистовий з вуглецевої сталі звичайної якості».
Зазначене призвело до недотримання вимог Додатку 3 тендерної документації.
Крім цього, моніторингом встановлено, що рішенням Колегії АМКУ від 06.12.2021 № 27061-р/пк-пз, зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДВК».
Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДВК», проте на порушення частини дванадцятої статті 29 Закону Замовник не розглянув тендерну пропозицію зазначеного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, та як наслідок не допустив до аукціону.
На порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП» та ТОВ «БЛЕНД ГРУП», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав договір про закупівлю з ТОВ ФПК «РЕСУРСГРУП».
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник 20.05.2022 оприлюднив звіт про виконання договору (лист від 11.05.2022 № 5172 про відмову ТОВ «ФПК «РЕСУРСГРУП» Договору в односторонньому порядку згідно з п. 8.4 Договору у зв'язку з тривалою дією обставин непереборної сили).
Період усунення порушень:
06.06.2022 17:56 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 17:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
15.06.2022 09:05
Дата відкриття провадження:
27.06.2022 09:00
Номер відкриття провадження:
640/8769/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 14620000-3 - Сплави (Прокат листовий холодно та гарячекатаний в асортименті), 21Т-224, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-16-005731-b
Дата публікації звіту:
10.06.2022 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
b7973deedefe465c8089acb1967f8700
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2022 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «21Т-224_14620000-3 - Сплави (Прокат листовий холодно та гарячекатаний в асортименті)» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-16-005731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c525ed0a2cd45c2851213838f332710
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
27.05.2022 08:54
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 14620000-3 - Сплави (Прокат листовий холодно та гарячекатаний в асортименті), 21Т-224, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-16-005731-b.