-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
Номер:
9920fc635a0643e08be3801f1c17f782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-30-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2022 00:00
Період моніторингу:
30.09.2022 16:06 - 22.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-09-16-001263-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 10 Закону та вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медгарант», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення пункту 8 частини 1 статті 10 Закону та вимог пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 8» Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету від 15.09.2021 року, тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі - ТОВ «Медгарант»), протокол про розгляд тендерних пропозицій від 07.10.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2021 року, договір про закупівлю від 08.11.2021 року № 136, додаткова угода до договору від 31.12.2021 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.01.2022 року, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 06.10.2022 року, звіт про виконання договору про закуплю від 20.10.2022.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення процедури, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено електронну печатку Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), яка в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом посадової особи, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на третій робочий день, а не протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця закупівлі (протокол про розгляд тендерних пропозицій від 07.10.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2021 року).
Період усунення порушень:
24.10.2022 16:43 - 07.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2022 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація КНП «Міська клінічна лікарня №8» ДМР засвідчує Вам свою повагу та повідомляє про прийняття рішення щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи Анжеліки Туркенич, а саме прийняття рішення щодо винесення догани за допущення порушень у сфері публічних закупівель.
Але також звертаємо увагу на те, що закупівлі проводилась тендерним комітетом, але відповідальні особи комітету з початком військової агресії виїхали за кордон, тому можливості притягнути їх до відповідальності не має.
Для недопущення подібних порушень у сфері публічних закупівель, уповноважену особу направлено на повторне проходження навчання з питань публічних закупівель.
Закладом будуть вжиті всі заходи для недопущення в подальшому подібних правопорушень.
Генеральний директор Валентин БОРОДУЛЯ
Дата публікації звіту:
31.10.2022 13:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення догани
Дата публікації:
23.11.2022 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
99755320242a49e3ade0f1ed52e52a49
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.10.2022 20:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-16-001263-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
027381f754684aae8e65bf4a0236c891
Назва:
Надання пояснень стосовно здійснення закупівлі
Дата опублікування:
06.10.2022 15:43
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 02.10.2022 року повідомляємо наступне: в зв’язку з виходом з ладу рентгенівського апарату РУМ-20 (1987року) адміністрацією закладу дійсно було прийнято рішення про закупівлю нового рентгенівського апарату. Після чого, була створена комісія, де були обговорені деталі закупівлі, а також лікарями були надані пропозиції стосовно якісних та технічних характеристик необхідного обладнання, але принципово не апарати китайського або корейського виробництва. Тому що маємо досвід роботи з обладнанням корейського та китайського виробництва, представники учасників, яких представляють товари виробництва Кореї або Китаю, пропонують по технічним характеристикам схожі товари, але після закінчення гарантійного терміну виявляються несправності, які потребують проведення постійних ремонтних робіт, що по-перше не дозволяє працювати у безперебійному режимі, а по-друге потребують додаткових фінансових витрат. Далі тендерним комітетом була використана як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також проведено консультації стосовно якості та технічної спроможності рентгенівських апаратів такого класу в інших закладах охорони здоров’я.
На підставі всіх побажань та пропозицій лікарів, було розроблено технічне завдання щодо процедури закупівлі та протокольно затверджено обґрунтування. (додається)
По завершенню процедури закупівлі, між закладом та Переможцем було укладено договір поставки. Але через брак фінансування, оплата не була здійснена до кінця 2021 року, тому було укладено додаткову угоду про продовження терміну дії договору до 31.03.2022 року.
Але після повномасштабного вторгнення, кошти закладу були перерозподілені на інші потреби, в зв’язку з тим, що в заклад надає медичну допомогу пораненим військові та цивільним (100 ліжок для військових).Після чого було прийнято рішення щодо розірвання договору поставки. Але згідно ч. 1 ст. 651 ЦК вбачається, що розірвання договору можливе виключно за згодою сторін, окрім випадків, коли таке розірвання передбачене договором або законом. Це твердження відповідає і вимогам ч. 1 ст. 188 ГК, з яких вбачається, що розірвання господарських договорів в односторонньому порядку можливе лише, коли воно встановлене законом або договором. За інших умов розривати договір лише з боку однієї сторони — заборонено.
Нами було надіслано письмове звернення до Постачальника обладнання з повним обґрунтуванням причин, що унеможливлюють виконати умови договору (Додається), а також два примірники додаткової угоди про розірвання даного договору.
Але станом на сьогодні не вирішено питання щодо підписання додаткової угоди, що унеможливлює завершити процедуру закупівлі.
Враховуючи ситуацію в країні, а також той факт, що нам не вдається зв’язатись з представником Постачальника, просимо надати час на вирішення даного питання та запевняємо Вас про те, що найближчим часом буде вирішено питання стосовно розірвання договору згідно норм чинного законодавства.
Номер:
de6a7e929b374f8e9039fbc1c105c162
Назва:
Наказ про винесення догани Туркенич А.Є.
Дата опублікування:
23.11.2022 10:41
Опис:
Адміністрація КНП «Міська клінічна лікарня №8» ДМР засвідчує Вам свою повагу та повідомляє про прийняття рішення щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи Анжеліки Туркенич, а саме прийняття рішення щодо винесення догани за допущення порушень у сфері публічних закупівель. Але також звертаємо увагу на те, що закупівлі проводилась тендерним комітетом, але відповідальні особи комітету з початком військової агресії виїхали за кордон, тому можливості притягнути їх до відповідальності не має. Для недопущення подібних порушень у сфері публічних закупівель, уповноважену особу направлено на повторне проходження навчання з питань публічних закупівель. Закладом будуть вжиті всі заходи для недопущення в подальшому подібних правопорушень.
Скан копія догани додається в окремому файлі.