• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Сіль технічна

Завершена

2 562 896.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 814.48 UAH
Номер: d94ce2a77cf1421d9a73bde9561189f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-12-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.11.2021 10:50 - 07.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 655 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 655 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18 UA-2021-09-15-011813-b 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19.11.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2021 № 2 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КОСТАНЗА» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 08.10.2021 № 1, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.10.2021 № 24320-р/пк-пз договір від 04.11.2021 № 193-к, відповіді Замовника на запити органу фінансового контролю від 16.11.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД Замовником встановлена вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема інформаційної довідки згідно з встановленою формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва, постачання та відгрузки предмета закупівлі. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника вимірювальної техніки, яка повинна бути зазначена в Довідці. На підтвердження наявності вимірювальної техніки учасник в складі пропозиції надає договір оренди техніки або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) вимірювальної техніки. Також, учасником подається копія свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. На виконання вищезазначеної вимоги Переможцем в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 27.09.2021 № 4, яка містить інформацію про наявність вимірювальної техніки (пункт 14 – «Ваги стаціонарні електронні ВС»), яка буде залучена на підставі договору від 19.04.2021 № 75/21-3 (укладеного з ТОВ «Завод ЗБВ «Поліськсільбуд») та копію відповідного договору. Водночас, Переможець в складі пропозиції надав копію сертифікату RU.C.28.001.A № 27852 «Об утверждении типа средств измерений», яким визначено «Допущен к применению в Российской Федерации», чим документально не підтвердив наявність свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. Тобто, Переможцем недотримано вимоги пункту 2 Додатку 2 до ТД. Поряд з цим, Замовник оприлюднив Переможцю повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей шляхом надання копії свідоцтва про повірку вказаної у тендерній пропозиції вимірювальної техніки, дійсного на весь період дії договору про закупівлю. При цьому ТОВ «КОСТАНЗА» на виконання вимоги надав нову довідку про наявність матеріально-технічної бази від 06.10.2021 № 4 (про яку не зазначено у вимозі), якою повідомив про залучення іншої вимірювальної техніки, а саме: ваги автомобільні 80ВА-1-2ПМ-18 заводський номер 1351 (пункт 14 довідки). Також, надав свідоцтво про їх повірку, про які не було зазначено у довідці 27.09.2021 № 4, поданій до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Тобто, Переможцем не виправлено невідповідності в інформації, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а уклав з ним договір від 04.11.2021 № 193-к на суму 2 337 888,00 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 22.11.2021 12:50 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2021 12:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби України від 22.11.2021 року укладена Угода про розірвання Договору про закупівлю № 193-к від 04.11.2021 р. Звіт про виконання договору додається.
Дата публікації звіту: 26.11.2021 14:59

Запити/Пояснення