• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область

Завершена

141 436 144.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 707 180.72 UAH
Номер: c3fda2f7f60140418a596cae13c28ab2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2022 14:06 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.01.2022 № 13 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2021-09-15-005536-c 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповіді на вимоги про усунення порушень, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповіді на вимоги про усунення порушень, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.09.2021 № 178 (далі – тендерна документація), запит про надання роз’яснень щодо тендерної документації від 18.09.2021, роз’яснення Замовника від 22.09.2021, вимога товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» про усунення порушень від 23.09.2021, рішення Замовника від 28.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.10.2021 № 23232-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2021, протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.10.2021 № 209, від 21.10.2021 № 230, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Азвірт» (далі – ТОВ «Азвірт»), повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021, договір про закупівлю від 08.11.2021 № 42, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.02.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Також за результатами моніторингу установлено, що підпунктом 2.10. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації установлено вимогу надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно з поданою формою. У формі Листа-згоди на обробку персональних даних зазначено щодо надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у торгах, цивільно-правових та господарських відносин. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» надано протокол загальних зборів учасників товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Кастоді» (далі – Товариство) від 05.04.2021 № 05/04-21 в якому зазначено інформацію про дату народження, паспортні дані та РНОКПП директора Товариства Лаптєва Ігоря Вадимовича. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» лист-згода директора Товариства Лаптєва І. В. відсутній, чим порушено вимоги підпункту 2.10. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації. Однак, на порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Азвірт», як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:41 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:41

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо про подачу позовної заяви
Дата публікації: 28.02.2022 15:06

Запити/Пояснення