-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область
Завершена
141 436 144.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 707 180.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 707 180.72 UAH
Номер:
c3fda2f7f60140418a596cae13c28ab2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:06 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-09-15-005536-c 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповіді на вимоги про усунення порушень, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповіді на вимоги про усунення порушень, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.09.2021 № 178 (далі – тендерна документація), запит про надання роз’яснень щодо тендерної документації від 18.09.2021, роз’яснення Замовника від 22.09.2021, вимога товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» про усунення порушень від 23.09.2021, рішення Замовника від 28.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.10.2021 № 23232-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2021, протоколи уповноваженої особи Замовника від 07.10.2021 № 209, від 21.10.2021 № 230, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю
«Азвірт» (далі – ТОВ «Азвірт»), повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021, договір про закупівлю від 08.11.2021 № 42, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 03.02.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Також за результатами моніторингу установлено, що підпунктом 2.10. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації установлено вимогу надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно з поданою формою.
У формі Листа-згоди на обробку персональних даних зазначено щодо надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у торгах, цивільно-правових та господарських відносин.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» надано протокол загальних зборів учасників товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Кастоді» (далі – Товариство) від 05.04.2021 № 05/04-21 в якому зазначено інформацію про дату народження, паспортні дані та РНОКПП директора Товариства Лаптєва Ігоря Вадимовича.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Азвірт» лист-згода директора Товариства Лаптєва І. В. відсутній, чим порушено вимоги підпункту 2.10. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію
ТОВ «Азвірт», як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:41 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо про подачу позовної заяви
Дата публікації:
28.02.2022 15:06
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
68adbbb5bb9d4e0eb2217e4dadba9231
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-15-005536-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2154cf9572a146428fe449a0831fd5e6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.02.2022 15:38
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покриття перону ОКП «Міжнародний аеропорт Рівне» за адресою: вулиця Авіаторів, 5 А, с. Велика Омеляна, Рівненський район Рівненська область (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-15-005536-c) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт № 210902-2/А від 15.09.2021р. проведено ТОВ «Перша Будівельна Експертиза» (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Номер:
87effbe4f52e43abbe8fe2d41f0e76e3
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
23.02.2022 15:51
Опис:
Аргументовані заперечення до висновку
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне.
18 лютого 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c Держаудитслужбою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником голови Шкуропат Олександром Григоровичем.
Так, висновком встановлено, що підпункт 2.10. пункту 2 додатку 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c, передбачає надання згоди на використання обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» згідно з встановленою формою.
При цьому, Держаудитслужба України вказує, що до тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Азвірт» долучено протокол загальних зборів учасників товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Кастоді» (далі – Товариство) від 05.04.2021 № 05/04-21 в якому зазначено інформацію про дату народження, паспортні дані та РНОКПП директора Товариства Лаптєва Ігоря Вадимовича.
Держаудитслужба України вважає, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Азвірт» не дотримано вимог підпункту 2.10. пункту 2 додатку 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c, а тому департамент, як замовник, повинен був керуватися вимогами абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону та відхилити вищевказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на вищевказане керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба України через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Департамент не погоджується з висновком від 18.02.2022 на підставі наступного.
Так, пункт 2 додатку № 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c визначає для учасників іншу необхідну інформацію та документи, які необхідно подати до тендерних пропозицій, додатково розмежовуючи при цьому документи, які необхідно подавати у разі, якщо учасником є юридична особа, фізична особа або фізична особа – підприємець.
Підпункт 2.10 пункту 2 додатку № 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-11-08-002291-a містить наступне формулювання:
2.10. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних” згідно поданої нижче форми:
Лист – згода
на обробку персональних даних
Я, ________________________________, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (в т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у торгах, цивільно-правових та господарських відносин.
_________________________________ ________________________ __________________
(Посада) (Підпис, М.П.) (ПІБ)
Повідомляємо та звертаємо увагу, що підпункт 2.10 пункту 2 додатку № 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c не застосовується до учасників, які є юридичними особами, адже дана вимога, згідно з підпунктом «в» пп. 12 п. 1 розділу 3 тендерної документації застосовується виключно для учасників – фізичних осіб.
Розділ 3 тендерної документації містить інструкцію для учасників з підготовки тендерної пропозиції для участі у Процедурі закупівлі UA-2021-09-15-005536-c.
Водночас, лист - згода на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку № 3 тендерної документації, згідно з пп. «в» пп. 12 п. 1 розділу 3, подається учасником яким є фізична особа.
Тобто, підпункт 2.10 пункту 2 додатку № 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c наводить лише форму листа – згоди на обробку персональних даних, не встановлюючи та не конкретизуючи, при цьому, яким саме учасником (якої організаційно-правової форми) описаний документ подається.
Додатково, вимога про надання листа – згоди на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку № 3 тендерної документації відсутня у підпунктах 7-11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, які безпосередньо конкретизують перелік документів, які необхідно подати для учасників – юридичних осіб.
На підставі наведеного, зважаючи на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Азвірт» згідно з вимогами тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2021-09-15-005536-c, не було зобов`язане надавати у складі тендерної пропозиції листа – згоди директора учасника товариства з додатковою відповідальністю «Страхова компанія «Кастоді» Лаптєва Ігоря Вадимовича на обробку власних персональних даних, а тому висновок Держаудитслужби України ґрунтується на документах, які не вимагалися тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, в чому саме полягає порушення Замовником вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. А тому, просимо роз’яснити яким чином Замовник повинен був здійснити заходи щодо недопущення даного порушення, та зважаючи на реальну відсутність порушення привести позицію органу фінансового контролю у відповідність до чинного законодавства.