-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2» ремонтні роботи будівлі) Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія
Завершена
8 366 585.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 832.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 832.93 UAH
Номер:
b406c9df5af0404cbdc4acf50966fede
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2021 00:00
Період моніторингу:
09.11.2021 09:38 - 01.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-09-15-005107-c 15.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця –порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22.11.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2021 (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 04.10.2021, протокол розкриття від 04.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «К.Д.К.БУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» (далі – Переможець), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2021, від 07.10.2021 та від 02.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2021, договір від 19.11.2021 № РР-2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24239-р/пк-пз, пояснення Замовника від 16.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що Замовником подано вимогу про усунення невідповідностей з порушенням частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, оскільки:
1) у ТД не було встановлено вимогу стосовно того щоб відповідальна особа, зазначена у договорі співпадала з особою, зазначеною у довідці, як контактна особа;
2) у ТД не встановлена вимога стосовно надання більш ніж 1 аналогічного договору.
Враховуючи зазначене, Замовник не мав права вимагати виправлення вказаної інформації.
Крім того, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24239-р/пк-пз тендерна пропозиція Переможця мала б бути відхилена, у зв’язку з ненаданням листа-згоди від Коваленка О.С.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця з вказаної підстави, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, чим порушив пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Слід зазначити, що Переможцем оприлюднено лист-згоду Коваленка О.С. 01.11.2021 після закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно частини 13 статті 29 Закону № 922-VIII Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Крім того, лист-згода Коваленка О.С. не стосується ні інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, ні інформації та/або документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому учасник не має права, відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII виправляти зазначену невідповідність.
Період усунення порушень:
24.11.2021 08:43 - 09.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2021 08:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-005107-c. Крім того, Замовником, додатково буде зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання такої інформації та номер такого провадження.
Дата публікації:
30.11.2021 10:34
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
648553dc41a849bd849803de40ef4356
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2021 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2021 00:00
Опис:
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2» ремонтні роботи будівлі) Державного закладу «Госпіталь ветеранів війни «Лісова поляна» Міністерства охорони здоров’я України» в м. Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) очікуваною вартістю 8 366 585,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-15-005107-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ca1214cb2b24b6db53eaff2034c959c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.11.2021 16:28
Опис:
На 2021 рік в закладі заплановано Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія, відповідно до затвердженого паспорта бюджетної програми з напрямом використання коштів на капітальний ремонт. https://moz.gov.ua/article/economics-and-finance/nakaz-moz-ukraini-vid-12022021--241-pro-zatverdzhennja-pasportiv-bjudzhetnih-program-na-2021-rik. На підставі результатів Звіту про проведення технічного обстеження будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») встановлено, що технічний стан конструктивних елементів існуючої нежитлової будівлі відноситься до категорії «2» і характеризується як задовільний, в будівлі в наявності ділянки інженерних комунікацій теплопостачання, водопроводу, водовідведення, вентиляції з дефектами, технічний стан яких відноситься до категорії "3" - непридатного до нормальної експлуатації, що досягають аварійного технічного стану (категорії "4"). Зважаючи на виявлені в процесі обстеження дефекти та недоліки для подальшої безпечної експлуатації будівлі необхідно виконати капітальний ремонт огороджувальних конструкцій та інженерних мереж з розробленням та погодженням відповідного проекту. За результатами Звіту про проведення технічного обстеження будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») та Завдання на розробку проектно-кошторисної документації підготовлено та проведено процедури закупівлі з отримання проектно-кошторисної документації згідно вимог ДСТУ БД.1.1.-1:2013, ДБН А.2.2-3-2014 з Експертним висновком на об'єкт: «Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія". Загальна кошторисна вартість на Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2») Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія відповідно до Експертного звіту складає 38 826 046,00 грн.; кошторисна вартість І черги будівництва - 20 293 890,00 грн.; кошторисна вартість ІІ черги будівництва – 18 532 156,00 грн. Відповідно до затвердженого кошторису на 2021 рік на капітальний ремонт затверджено 22 408 800,00 грн. Зважаючи на те, що коштів затверджених на 2021 рік на капітальний ремонт не достатньо для виконання робіт в повному об’ємі Замовником будівництва Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» було прийнято рішення на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом та Експертного звіту черговість виконання робіт виконувати у декілька етапів.