• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт будівлі лікувального корпусу (літера «Б-2» ремонтні роботи будівлі) Державного закладу "ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ "ЛІСОВА ПОЛЯНА" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» в м.Києві, Пуща-Водиця, 7-ма лінія

Завершена

8 366 585.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 832.93 UAH
Номер: b406c9df5af0404cbdc4acf50966fede
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-08-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.11.2021 09:38 - 01.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.11.2021 № 640 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 640 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 31 UA-2021-09-15-005107-c 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 919-18-38, jkgtu2019@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця –порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.11.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2021 (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій від 04.10.2021, протокол розкриття від 04.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «К.Д.К.БУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «ВКФ Атлант-плюс» (далі – Переможець), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 06.10.2021, від 07.10.2021 та від 02.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2021, договір від 19.11.2021 № РР-2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24239-р/пк-пз, пояснення Замовника від 16.11.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Замовником подано вимогу про усунення невідповідностей з порушенням частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, оскільки: 1) у ТД не було встановлено вимогу стосовно того щоб відповідальна особа, зазначена у договорі співпадала з особою, зазначеною у довідці, як контактна особа; 2) у ТД не встановлена вимога стосовно надання більш ніж 1 аналогічного договору. Враховуючи зазначене, Замовник не мав права вимагати виправлення вказаної інформації. Крім того, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2021 № 24239-р/пк-пз тендерна пропозиція Переможця мала б бути відхилена, у зв’язку з ненаданням листа-згоди від Коваленка О.С. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця з вказаної підстави, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, чим порушив пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. Слід зазначити, що Переможцем оприлюднено лист-згоду Коваленка О.С. 01.11.2021 після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Відповідно частини 13 статті 29 Закону № 922-VIII Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Крім того, лист-згода Коваленка О.С. не стосується ні інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII, ні інформації та/або документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому учасник не має права, відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII виправляти зазначену невідповідність.
Період усунення порушень: 24.11.2021 08:43 - 09.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2021 08:43

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-005107-c. Крім того, Замовником, додатково буде зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання такої інформації та номер такого провадження.
Дата публікації: 30.11.2021 10:34

Запити/Пояснення