• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини вул. Соборна (від вул. Черкаська до вул. Затишна) в селі Петропавлівська-Борщагівська Києво-Святошинського району Київської області (Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 967 775.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 677.75 UAH
Номер: dbdc895cd7ef4fb39b2e0344d5db7a99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.03.2023 12:23 - 14.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.03.2023 № 71 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-09-15-010335-b 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 та частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Техно-Буд Сервіс» (далі – Переможець), протокол продовження розгляду тендерної пропозиції від 08.10.2021 б/н, протокол визначення переможця від 12.10.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.10.2021, договір від 23.10.2021 № 406, додаткові угоди від 30.12.2021 № 1 та № 2, від 30.06.2022 № 3 та від 30.12.2023 № 4, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 31.03.2023, звіт про виконання договору по закупівлю від 03.04.2023. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 24.03.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Однак, Замовник на порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII надав через електронну систему закупівель вказані пояснення 31.03.2023, тобто з порушенням строку. Крім цього, моніторингом установлено, що додатковими угодами від 30.12.2021 № 1 та № 2 до договору від 23.10.2021 № 406 продовжено строк виконання робіт до 30.06.2022, а також строк дії договору до 31.12.2022, як зазначає Замовник «у зв’язку з настанням несприятливих для виконання робіт погодних умов». Слід зазначити, що процедура закупівлі оголошена Замовником 15.09.2021, умовами ТД та проектом договору було передбачено, що строк виконання робіт та дії договору до 31.12.2021. Крім цього, ТОВ «Техно-Буд Сервіс» в складі пропозиції надавав погодження з проектом договору та календарний графік виконання робіт, де закінчення робіт зазначено - грудень 2021 року. Тобто, ТОВ «Техно-Буд Сервіс» надаючи свою тендерну пропозицію був обізнаний в строках виконання робіт, розумів, що роботи будуть виконуватись в осінньо-зимовий період, а тому можливі несприятливі погодні умови, але все ж підписав договір з Замовником. Зважаючи на вищевикладене, зазначене Замовником обґрунтування не є документально підтвердженою об’єктивною обставиною для продовження строку дії договору від 23.10.2021 № 406. Отже, Замовником, при укладанні додаткових угод від 30.12.2021 № 1 та № 2 до договору від 23.10.2021 № 406, порушено вимоги частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII, якими визначено вичерпний перелік для зміни істотних умов договору.
Період усунення порушень: 14.04.2023 14:11 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2023 14:11

Запити/Пояснення