-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
7 302 568.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 550.00 UAH
Номер:
ed9f3ad1b3fd46b6bd6e0df1c34151ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2022 00:00
Період моніторингу:
18.08.2022 14:44 - 09.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.08.2022 № 24-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.08.2022 № 24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-15-008023-b від 15.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» установлено порушення абзацу 1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи за проведення та рганізацію процедур закупівель від 30.09.2021 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» (далі – ТОВ «УК «Комфорт-Буд»), повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір про закупівлю від 08.11.2021 №103, додаткові угоди від 28.12.2021 №1, від 03.02.2022 №2, від 21.04.2022 №3,від 01.09.2022 №4, відповідь замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.08.2022 року.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» установлено невідповідність тендерній документації.
Відповідно до вимог Додатку №1 «Перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону», підпункту 1.4 пункту 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або субпідрядника (у разі його залучення)», тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26.10.2011 № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 77 від 03.02.2021) та Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну та/або залучену техніку) або Чинний на момент подання тендерних пропозицій Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (на крани на автомобільному ходу, автогідропідіймачі), виданий територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (в редакції Постанови КМУ № 48 від 07.02.2018) (на власну та/або залучену техніку) або декларацію відповідності матеріально-технічній бази вимогам законодавства з питань охорони праці (на вантажопідіймальні крани на автомобільному ходу), видану до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 (на власну, чи залучену техніку) (на власну та/або залучену техніку).
Додатком 6 «Технічне завдання» до тендерної документації передбачено роботи з «Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3», «Навантаження ґрунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3», «Розроблення ґрунту з навантаженням на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 2».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» завантажено в електронну систему документ «Дозвіл Управління держпраці у Житомирській області №526.17.18», яким надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: «Роботи в траншеях, котлованах», «Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій», «Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів або більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу», «Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин», «Зварювальні роботи».
Однак, у вищевказаному документі, відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки із «Вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин та механізмів» (п. 20 групи А, Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2011 №1107, зі змінами, внесеними постановою КМУ від 03.02.2021 №77).
Таким чином, моніторингом установлено, що в порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав договір від 08.11.2021 №103.
Період усунення порушень:
12.09.2022 11:24 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2022 11:24
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради повідомляє, що 23.09.2022 до Житомирського окружного адміністративного суду було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації:
26.09.2022 09:20
Дата відкриття провадження:
04.10.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
240/23083/22/23161/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу
Дата публікації звіту:
16.09.2022 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
b27e11412bff489ca7593800fa28b87c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2022 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-15-008023-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
58da9908269f47578989bf79d92f605a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 16:16
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на пояснення повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо. Також повідомляємо, що власного веб-сайту Управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має, тому на виконання вимоги п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова № 710) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція території благоустрою майдану Мистецькі Ворота в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).