-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019 - 37618 Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла)
Завершена
13 375 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 875.00 UAH
Номер:
b1f13d2eed05402ea2f26bd19b9cbecf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-08-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2021 00:00
Період моніторингу:
08.12.2021 19:38 - 31.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-09-15-006124-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Артек медікал груп» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 10.11.2021 року №192/11 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Артек медікал груп» (переможець торгів) та ТОВ «Медгарант», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021 року №186, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2021 року, договір про закупівлю від 10.11.2021 року №192/11, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 21.12.2021 року.
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з тендерною пропозицією подають шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають інформацію про ціну, інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону, та завантаження необхідних документів, передбачених тендерною документацією, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у відповідності з вимогами (згідно з Додатком №3 цієї тендерної документації).
Відповідно до пункту 2 Додатку №3 до тендерної документації передбачено, що товар, запропонований учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, викладеним у медико-технічних вимогах до тендерної документації. Відповідність запропонованого учасником товару технічним характеристикам, викладеним у медико-технічних вимогах до тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідну (і) сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, разом з додаванням його(їх) копії(й). Підтвердження відповідності запропонованого учасником товару технічним характеристикам, встановленим у медико-технічних вимогах Додатку №3 до тендерної документації, надається учасником також у формі заповненої таблиці.
Відповідно до Додатку №3 тендерної документації визначено, що якість зображення багатозрізового спірального комп’ютерного томографа для сканування всього тіла людини, значення показників дози (максимальне значення високо-контрастної роздільної здатності) має становити не менше 15,0 пар ліній / см.
Однак, на порушення вимог частини 1 розділу ІІІ та Додатку №3 тендерної документації, відповідно до заповненої таблиці за формою визначеною в Додатку №3 тендерної документації та специфікації, в обладнанні запропонованому учасником ТОВ «Артек медікал груп» максимальне значення високо-контрастної роздільної здатності становить 15,1 пар ліній/см +- (10%), тобто, в проміжку з 13,6 пар ліній/см, що є меншим за значення визначеного в тендерній документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Артек медікал груп», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 2 статті 32 Закону встановлено, що тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
30.12.2021 16:38 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2021 16:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
КП "ПОКЛ ім. М.В. Скліфосовського ПОР" подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2021-09-15-006124-b
Дата публікації:
15.02.2022 10:05
Дата відкриття провадження:
01.02.2022 13:00
Номер відкриття провадження:
№ 240/2465/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту:
06.01.2022 13:53
Запити/Пояснення
Номер:
7d45985c710244deab045032485cd360
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2021 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6852c2080b244f8825c9c44f28f7580
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
21.12.2021 16:53
Опис:
Пояснення про виявлені порушення з законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі звкупівель.