• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Реактиви та контрастні речовини – код ДК 021:2015 - 33696000-5): Лот № 1 Реактиви для аналізатора газів крові Stat Profile pHOx Plus (Код НК 024:2019 - 30211 набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 30203 - Лабораторний pH електрод; 30202 - Електроди двоокису вуглецю; 54500 - Гази крові pCO2 IVD; 30204 - Кисневий електрод; 54501 - Гази крові pO2 IVD, набір, йон-селективні електроди ). Лот № 2 Реактиви для гематологічниого аналізатора Sysmex XN-330 (Код НК 024:2019 - 30211-Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 58237 Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 30211-Набір реагентів для вимірювання компонентів у сироватці;). Лот № 3 Реактиви для гематологічних аналізаторів КТ 6400 (Код НК 024:2019 - 58237 Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи; 61165 Реагент для лізису клітин крові ІВД; 59058 Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем; 55866 Підрахунок клітин крові контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові контрольний матеріал; 55866 - Підрахунок клітин крові контрольний матеріал) Лот № 4 Реактиви для ІФА аналізатора (Код НК 024:2019 - 50288 Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)); 50293 Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА); 59058 Миючий / очищуючий розчин для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем)

Завершена

329 806.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 355.00 UAH
Номер: deeee42a63b546c1951a8df57f90ef63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-15-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 15.11.2022 15:26 - 07.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2022 № 256 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2022 № 256 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 64 UA-2021-09-15-003010-c 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 722-39-37, natalia_gorbatenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інтегрі-Лаб» за Лотом № 1, ТОВ «ЛАБВІТА» за Лотом № 2, ТОВ «ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП» за Лотом № 3 і Лотом № 4, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» на 2021 рік (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію про проведення відкритих торгів затверджену на засіданні тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) протокол № 15/09/2021/ТК1 від 15.09.2021, тендерну пропозицію ТОВ «Інтегрі-Лаб» за Лотом № 1, тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБВІТА» за Лотом № 2, тендерні пропозиції ТОВ «ЕР.ВІ.АЙ.ГРУП» за Лотом № 3 і Лотом № 4, протоколи розкриття тендерних пропозиції від 08.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2021 за Лотами № 1 - № 4, договори від 19.10.2021 № 520, від 19.10.2021 № 519, від 20.10.2021 № 524, від 20.10.2021 № 525, додаткові угоди: від 29.12.2021 № 1 і від 18.01.2022 № 2 до договору № 520, від 29.12.2021 № 1 і від 14.01.2022 до договору № 519, від 29.12.2021 № 1 і від 17.01.2022 до договору № 524, від 29.12.2021 № 1 і від 17.01.2022 № 2 до договору № 525, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 22 листопада 2022 року.
Період усунення порушень: 07.12.2022 21:57 - 13.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 21:57

Запити/Пояснення