• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Завершена

71 865 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 359 325.00 UAH
Номер: cd779adb5b754e35810f15ad15f9377c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-22-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.04.2022 16:00 - 19.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.04.2022 №109 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 21.04.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2022 № 109 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 10 UA-2021-09-14-012145-b 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 статті 1 Закону та вимог пункту 3 розділу І Порядку, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Поряку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708. За результатами моніторингу питань правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розгляду вимог про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності розгляду вимог про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену заступником генерального директора з забезпечення виробництва–заступником голови комітету ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» від 12.10.2021 року (зі змінами), вимоги про усунення порушення та відповіді на них, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АТОМРЕМОНТ» та VÚEZ, a.s., вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції VÚEZ, a.s., протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2021 року, витяг із протоколу № 85 від 12.11.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2021 року, договір на закупівлю послуг від 02.12.2021 № 48-122-01-21-11490, відповідь Замовника від 27.04.2022 року на запит про надання пояснень. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані Замовника встановлено, що відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік за номером UA-P-2021-08-10-002752-b, опублікованого на вебпорталі Уповноваженого органу 10.08.2021 року, передбачено проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Надання послуг з підвищення щільності герметичного облицювання системи герметичного огородження (СГО) енергоблока № 2 ВП РАЕС» очікуваною вартістю 86 238 000,00 гривень, що є відмінним від очікуваної вартості зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2021-09-14-012145-b, яка становить 71 865 000,00 гривень (без ПДВ). Згідно норм викладених в частині першій статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Проте на порушення вимог частини першої статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі за номером UA-2021-09-14-012145-b, зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, не відповідає очікуваній вартості, яка зазначена у річному плані за номером UA-P-2021-08-10-002752-b. Моніторингом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що відповідно до вимог частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Поряку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 затверджено порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Вимогами пункту 3 Порядку визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. На виконання зазначених вимог Замовник у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів визначив код предмета закупівлі «ДК021-2015: 71620000-0 – Аналітичні послуги» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 2312.2015 № 1749. Разом з тим встановлено, що пункт 5.3.2. «Заходи з підвищення щільності» Додатку 2 до тендерної документації передбачає, у тому числі, надання послуг з ущільнення гермооблицювання, ущільнення порожнин СГО та виконання послуг у важкодоступних місцях. Надання зазначених послуг відноситься до коду ДК021-2015: 71631430-3 – Послуги з випробувань на герметичність. Отже визначений Замовником предмет закупівлі за показником четвертої цифри коду «ДК021-2015: 71620000-0 – Аналітичні послуги» не відповідає послугам передбаченим технічною специфікацією до предмета закупівлі. Таким чином Замовником порушено вимоги частини 22 статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку.
Період усунення порушень: 04.05.2022 21:15 - 20.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.05.2022 21:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомляємо, що на ВП "Рівненська АЕС" ДП НАЕК "Енергоатом" здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Працівник підрозділу, який відповідальний за виявлене у результаті моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-012145-b порушення, отримав фінансове стягнення у вигляді часткового депреміювання.
Дата публікації звіту: 06.05.2022 12:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionDescription: Так
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом покарання відповідального працівника шляхом накладення фінансового стягнення у вигляді часткового депреміювання.
Дата публікації: 30.05.2022 11:13

Запити/Пояснення