-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області.(коригування) (код ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Детальна інформація викладена у файлі "Тендерна документація_14.09.2021.pdf"
Завершена
2 857 212.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 287.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 287.00 UAH
Номер:
8f5f647476574a31b7dc9318b5aed653
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-31-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
31.03.2022 14:59 - 22.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2022 № 1
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2022 №1
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-14-011393-b від 14.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальність «СМ-Рембуд» (далі – ТОВ «СМ-Рембуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОВІД ПЛЮС» (далі - ТОВ «ЄВРОВІД ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Брук Сервіс», інформацію про відхилення уповноваженою особою Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі- Замовник) тендерної пропозиції ТОВ «СМ-Рембуд» від 07.10.2020, інформацію про відхилення уповноваженою особою Замовника тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОВІД ПЛЮС» від 12.10.2020, повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2021, договір від 01.11.2021 № 689, додаткова угода від 06.12.2021 №1.
Період усунення порушень:
14.04.2022 11:54 - 20.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2022 11:54
Номер:
f158a14887dc45fc83c8cf264a0fba57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2022 00:00
Період моніторингу:
21.02.2022 16:55 - 17.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2022 № 104
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2022 №104
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-14-011393-b від 14.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація), Пояснення Замовника від 25.02.2022 та від 28.02.2022.
Період усунення порушень:
04.03.2022 13:48 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
60371bf4b44b4b5bbc565e91e0b1b09d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2022 09:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області.(коригування) (код ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи); інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-011393-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
758e8ca515924f2aa516cb951dd32223
Назва:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Дата опублікування:
25.02.2022 13:01
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління освіти виконавчого комітету
Ковельської міської ради надає відповідь:
14 вересня 2021 року Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розпочата закупівля за кодом ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи, Реконструкція (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області.(коригування). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-14-011393-b.
За результатами аукціону переможцем визначений Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" з ціновою пропозицією 2 559 713,00 грн.
Оголошення про проведення Реконструкції (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області.(коригування) та відповідно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі можна переглянути на сайті Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради та за посиланням: https://osvita.kowelrada.gov.ua/obgruntuvannya-rozrahunku-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-dlya-proczedury-zakupivli-vidkryti-torgy-shhodo-predmeta-zakupivli-rekonstrukcziya-teplomodernizacziya-ogorodzhuyuchyh-k/
Очікувана вартість формувалась на підставі зведеного кошторису розрахункової вартості обꞌєкта будівництва розробленого комунальним підприємством «Волиньпроект» Волинської обласної ради.
Кошти виділялись рішенням Ковельської міської ради від 29.07.2021 року №10/3. (Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 р. № 2/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2021 рік»») ; кошти державної субвенції на соціально – економічний розвиток в сумі 1319156,00 грн. та
Виділені кошти рішенням Ковельської міської ради від 25.11.2021 року №15/5. (Пояснювальна записка до проєкту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 р. № 2/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2021 рік»») ; кошти співфінансування з міського бюджету в сумі 1270000,00 грн..
Робочий проект Реконструкції (тепломодернізація) огороджуючих конструкцій навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №11-ліцей» по вулиці Заводській,31 в м. Ковелі Волинської області.(коригування) ; експертний висновок знаходиться та всі необхідні підтверджуючі документи знаходяться в управлінні освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради.
На Вашу вимогу Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради готові надати всі необхідні документи.
Уповноважена особа В.В.Ягодіна
Виконавець
Ягодіна В.В. тел. 096-944- 05-15.
Номер:
cec0f7b445844f6aba241a3fa9e064e6
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.02.2022 15:40
Опис:
Додатково хочу пояснити. Електронний підпис не був поставлений своєчасно, оскільки не мала доступу до ел. ключа. У з"язку з введенням військового стану управління 25.02. та 26.02. 2022 р. не працювало. До деяких документів доступу не мала. Відповідь на лист готувала в "домашніх" умовах. Тому, коли вважаєте, що відповідь на Ваш запит не є повною чи маєте бажання отримати будь - які додатки, скан - копії документів - готова відповісти та надати. тел. 0969440515.
Веб-сайту управління https://osvita.kowelrada.gov.ua/