-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання програмного забезпечення (розширення функціоналу) «Системи управління підприємством «Памак: ALT» функціональним контуром «Складання та контроль виконання планів освоєння інвестицій і ремонтів»
Завершена
550 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
789d7134b1e3474fbb7fbb516b33047e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-14-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2022 00:00
Період моніторингу:
14.09.2022 14:49 - 06.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2022 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2022 №55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-09-14-003733-с 14.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 22 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 14.09.2021 №724-ПП та №725-ПП, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 14.09.2021 року, укладений договір від 01.10.2021 № УЗ-ЦБМЕС-21369-Ю.
В ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень, відповідно Замовнику 14.09.2022 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Проте, відповідь з приводу поставленого питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону, яким визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.09.2022 10:33 - 07.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2022 10:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надсилаються сканкопії листа з додатками Філії "Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд" АТ "Укрзалізниця". Лист оригінал з додатками відправлено Укрпошта -Експрес 03.11.2022 з повідомленням.
Дата публікації звіту:
03.11.2022 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
14b5510729a243e2b8fdb84fc8704c7a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
14.09.2022 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з постачання програмного забезпечення (розширення функціоналу) «Системи управління підприємством «Памак: ALT» функціональним контуром «Складання та контроль виконання планів освоєння інвестицій і ремонтів» (ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-14-003733-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання:
1. Чи надано Виконавцем Товариством з обмеженою відповідальністю «Памак» послуги з постачання програмного забезпечення по договору від 01.10.2021 №УЗ/ЦБМЕС-21369/Ю (далі – Договір) в повному обсязі у строк, передбачений пунктом 10.1 розділу Х Договору, тобто до 31.12.2021 року, та чи здійснювалась (якщо так, то в якому обсязі) Замовником оплата по Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.