• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля

Торги відмінено

559 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 795.00 UAH
Номер: 4c0b8338d86446178f6de19f22338701
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-01-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.08.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.08.2022 19:40 - 23.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.08.2022 Одеса № 199 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.08.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.08.2022 № 199 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2021-09-14-002091-a 14.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини сьомої статті 33 Закону та абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вигодянської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.09.2021 № 62, ТД (зі змінами), затверджені рішенням тендерного комітету від 17.09.2021 № 64, від 28.09.2021 № 69, від 01.10.2021 № 70, роз’яснення щодо ТД від 17.09.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «Облпаливо» (далі – ТОВ «ТПК «Облпаливо»), протокол щодо визначення переможця від 18.10.2021 № 78, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 18.10.2021 в електронній системі закупівель, пояснення отримані 05.08.2022 через електронну систему закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2022 № 19. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, Замовником не опубліковано обґрунтування необхідності для продовження строку для укладання договору до 60 днів, а також не була подана скарга до органу оскарження. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 18.10.2021. Рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте протоколом від 18.10.2021 № 78. Однак, у термін, визначений Законом, та станом на 09.08.2022 року (295 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) Замовником не оприлюднено в електоронній системі закупівель «ProZorro» договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТПК «Облпаливо». У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 02.08.2022 щодо вищезазначеного питання. Так, у наданих поясненнях на запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.08.2022 Замовник зазначив, що переможець процедури, в зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, відмовився від підписання договору про закупівлю. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Проте на порушення частини сьомої статті 33 Закону та абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ТПК «Облпаливо» у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. За результатами аналізу відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Проте на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовником не визначено спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. З метою з’ясування питання на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також щодо наявності власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення від 02.08.2022. Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 05.08.2022, яка не містить вищезазначену запитувану інформацію, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Разом з тим, Замовником 05.08.2022 о 16:59 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2022 № 19 щодо відміни процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 09.08.2022 16:54 - 24.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2022 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з виявленими порушеннями під час моніторингу закупівля була відмінена. Таким чином порушення усунуті.
Дата публікації звіту: 12.08.2022 14:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 19.08.2022 11:26

Запити/Пояснення