• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

24 168 463.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120 842.32 UAH
Номер: bdfbb16f83a04908a1e7d8a62804934f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2022 16:19 - 10.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.02.2022 № 89 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-09-14-003512-c 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-09-14-000329-c ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ПП РОДНІК, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол № 47 засідання тендерного комітету про розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця відкритих торгів від 05.10.2021, Договір № 21 від 19.10.2021, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю UA-2021-09-14-003512-c, який оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 24.11.2021, Додаткова угода № 3 від 27.01.2022 до Договору № 21 від 19.10.2021. За результатами аукціону по предмету закупівлі «Реконструкція приміщень 4-го поверху будівлі (праве крило) літ. «А» для розташування мікробіологічної лабораторії з проведенням досліджень ПЛР - методом хворих з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 , по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ПП РОДНІК, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна. Між Замовником та переможцем торгів ПП РОДНІК укладено Договору № 21 від 19.10.2021.
Період усунення порушень: 10.03.2022 13:53 - 16.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2022 13:53

Запити/Пояснення