-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція підвідного водоводу Кривий Ріг -Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області»
в межах фінансування на 2021 рік складає: 1 000 000,00грн - в межах фінансування на 2022 рік складає 4 957 739.00 грн.
Завершена
5 957 739.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 788.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 788.70 UAH
Номер:
38aeae38a7ea488b9692f15cdc2b6db7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2022 00:00
Період моніторингу:
05.05.2022 21:48 - 28.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
05.05.2022 №114
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.05.2022 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2021-09-14-006661-b 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.09.2021 № 117, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС» (далі - часник - переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 07.10.2021 №135 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2021 року, договір від 26.10.2021 №90 (далі – Договір), пояснення Замовника на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 23.05.2022 року
За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендернлї пропозиції.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника в пункті 2 розділу V не містить пррикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендернлї пропозиції.
Відповідно до умов пункту 8 Додатку 2 до тендерної документаії, учасники у складі тендерної документації повинні надати копію договору (договір поставки трубної продукції), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Так, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції надано договір поставки трубної продукції, укладений між уччасником - переможцем та ТОВ “ Торговий Дім “Євро Труб Полімер” від 27.09.2021 № 285 (далі - Договр), в якому відповідно до пункту 1.2 розділу 1 “Предмет договору” зазначено: “Асртимент, кількість, місце та строк поставки Товару вазується в узгоджених Сторонами рахунках та\або специфікаціях, які є невід`ємними частинами цього Договору.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника - переможця відсутні рахунки та\або специфікаціяї, які є невід`ємними частинами Договору, чим порушено умови пункту 8 Додатку 2 до тендерної документаії.
Також, відповідно до умов пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі залучення учасником до виконання послуг субпідрядника\співвиконавця, в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю чи незалучення до виконаня робіт (послуг) субпідрядника\співвиконавця у розмірі менше 20% від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про субпідрядника.
Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано довідку про залучення про незалучення субпідрядника, чим порушено умови пункту 7 розділу ІІІ тендерної докментації .
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону .
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника , визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
26.05.2022 14:23 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2022 14:23
Оскарження висновку в суді
Опис:
Глеюватська сільська рада повідомляє, що 09 червня 2022 року надісла позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-006661-b до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
09.06.2022 20:19
Дата відкриття провадження:
14.07.2022 13:00
Номер відкриття провадження:
"15.07.2022 Глеюватській сільській раді з сайту "Судова влада України" стало відомо про відкриття провадження Дніпропетровським окружним адміністративним судом справи №160/8166/22 за позовною заявою Глеюватської сілсьської ради до Північно-Східного офісу Держаудитслужби про скасування Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 26 травня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-006661-b."
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури
Дата публікації звіту:
02.06.2022 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
1b983bead95e49a9adc7b0a38b77c4df
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.05.2022 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Глеюватівської сільської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція підвідного водоводу Кривий Ріг - Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області» (код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-006661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Номер:
5796d6c9858c45fe900f5c00a3e8e4c7
Назва:
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
23.05.2022 17:13
Опис:
Відповідь на запит ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) від 18 травня 2022 року
Розмір витрат визначено враховуючи експертний звіт від 10 червня 2016 року Серія ДА № 000162 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція підвідного водоводу Кривий Ріг - Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області» виконаний експертною організацією ТОВ «Експертиза ЗО» (додається) та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (додається), згідно з якими загальна кошторисна вартість будівництва складає: 6260,616 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації затвердженої Рішенням Глеюватської сільської ради від 08 липня 2016 року № 105- V/VІІ. Технічна специфікація передбачена додатком 3 до Тендерної документації.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (які були чинними на момент оголошення закупівлі), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 6260,616 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4910,692 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 0,0 тис. грн.; інші витрати – 1349,924 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» - 124,164 тис. грн. з урахуванням ПДВ, глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва – 156,54960 тис. грн. з урахуванням ПДВ., та Зворотні суми – 22,163 тис. грн. Відповідно, очікувана вартість становить - 5957,739 тис. грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Глеюватської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://gl.otg.dp.gov.ua/ua. Крім того, посилання на Веб-сайт замовника (https://gl.otg.dp.gov.ua/ua). відображається в розділі «Інформація про замовників» в електронній системі публічних закупівель Prozorro.