• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція підвідного водоводу Кривий Ріг -Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області»

в межах фінансування на 2021 рік складає: 1 000 000,00грн - в межах фінансування на 2022 рік складає 4 957 739.00 грн.

Завершена

5 957 739.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 788.70 UAH
Номер: 38aeae38a7ea488b9692f15cdc2b6db7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.05.2022 21:48 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 05.05.2022 №114 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 05.05.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2021-09-14-006661-b 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.09.2021 № 117, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС» (далі - часник - переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 07.10.2021 №135 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2021 року, договір від 26.10.2021 №90 (далі – Договір), пояснення Замовника на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 23.05.2022 року За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендернлї пропозиції. Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника в пункті 2 розділу V не містить пррикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендернлї пропозиції. Відповідно до умов пункту 8 Додатку 2 до тендерної документаії, учасники у складі тендерної документації повинні надати копію договору (договір поставки трубної продукції), чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі. Так, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції надано договір поставки трубної продукції, укладений між уччасником - переможцем та ТОВ “ Торговий Дім “Євро Труб Полімер” від 27.09.2021 № 285 (далі - Договр), в якому відповідно до пункту 1.2 розділу 1 “Предмет договору” зазначено: “Асртимент, кількість, місце та строк поставки Товару вазується в узгоджених Сторонами рахунках та\або специфікаціях, які є невід`ємними частинами цього Договору. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника - переможця відсутні рахунки та\або специфікаціяї, які є невід`ємними частинами Договору, чим порушено умови пункту 8 Додатку 2 до тендерної документаії. Також, відповідно до умов пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі залучення учасником до виконання послуг субпідрядника\співвиконавця, в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю чи незалучення до виконаня робіт (послуг) субпідрядника\співвиконавця у розмірі менше 20% від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про субпідрядника. Проте, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано довідку про залучення про незалучення субпідрядника, чим порушено умови пункту 7 розділу ІІІ тендерної докментації . Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону . Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРО СОЮЗ ПЛЮС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція учасника , визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 26.05.2022 14:23 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 14:23

Оскарження висновку в суді

Опис: Глеюватська сільська рада повідомляє, що 09 червня 2022 року надісла позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-006661-b до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 09.06.2022 20:19
Дата відкриття провадження: 14.07.2022 13:00
Номер відкриття провадження: "15.07.2022 Глеюватській сільській раді з сайту "Судова влада України" стало відомо про відкриття провадження Дніпропетровським окружним адміністративним судом справи №160/8166/22 за позовною заявою Глеюватської сілсьської ради до Північно-Східного офісу Держаудитслужби про скасування Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 26 травня 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-006661-b."

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури
Дата публікації звіту: 02.06.2022 16:08

Запити/Пояснення