-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Локальні мережі (Маршрутизатори)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-08-26-004691-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Прекваліфікація
від початку періоду пройшов 1 431 день
8 203 512.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 82 035.13 UAH
мін. крок: 1% або 82 035.13 UAH
Номер:
9b6902487e77484381f1a82ea67fe2d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 17:00 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 № 732
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
24.12.2021 № 732
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-14-003682-b 14.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО» та ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» відповідно до вимог Закону № 922 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» на 2021 рік, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол від 14.09.2021, № 11-1356), зі змінами від 18.11.2021 № 11-1356-зм-1 (далі - ТД), тендерні пропозиції ТОВ «АЛЬФА МЕТРОНІК», ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ІНДАСОФТ-Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО», ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ», ТОВ «Інкомтех-Проект», ТОВ «ТФС-Україна», відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 30.12.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.11.2021 №25708-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерних пропозицій учасників ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» та ТОВ «ДІСТІ-ПРО» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.
Так, відповідно до пункту 6 Розділу 3 ТД вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації, а також до маркування, протоколів випробувань або сертифікатів викладено у Додатку 1 до ТД. Вимогами, встановленими у Додатку 1 передбачено обов`язкове гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого товару. При цьому, учасникам необхідно зазначити всі вказані реквізити організації, яка буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання за встановленою у додатку 1 до ТД формою.
Тендерні пропозиції учасників ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» та ТОВ «ДІСТІ-ПРО» містять інформацію, надану згідно Додатку 1 стосовно того, що гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого товару буде здійснюватися і виробником запропонованого товару, який знаходиться на території України і організацією, яка знаходиться на території України, що уповноважена Виробником або його офіційним представництвом в Україні. Однак, необхідні реквізити вказано лише стосовно однієї організації, а саме: організації, яка знаходиться на території України, що уповноважена Виробником або його офіційним представництвом в Україні, що призвело до невідпровідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» та ТОВ «ДІСТІ-ПРО» як такі, що не відповідали умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД, а допустив їх до аукціону.
Крім цього, Додатком 5 до ТД передбачено надання учасниками відомостей відповідно до Форми оцінки відповідності потенційного контрагента. Однак, у складі тендерних пропозицій ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО» та ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» не надано заповненої Форми оцінки відповідності потенційного контрагента, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО» та ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922 вимогам до учасника відповідно до законодавства, а допустив їх до аукціону.
Період усунення порушень:
24.01.2022 10:12 - 08.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 10:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер позовної заяви ТОВВИХ-22-1390 від 02.02.2022 р. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в системі після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника)
Дата публікації:
03.02.2022 09:53
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку від 24.02.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-003682-b , що проводився
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
1. За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону, а саме Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО» та ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а допустив їх до аукціону.
Щодо невідповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» та ТОВ «ДІСТІ-ПРО» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД повідомляємо таке:
Відповідно до п.1.1 Розділу ІІІ Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів /інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, які встановлені Замовником.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам, зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до вимог п.1.1. Додатка 2, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія інформації, що складена за формою, яка наведена в Додатку 1 до тендерної документації».
Також Учасники повинні були зазначити інформацію хто буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого товару, а саме шляхом проставлення позначки згідно примітки 4: «4-щонайменше один з запропонованих пунктів повинен бути обраний учасником та позначений/-і » та необхідності заповнення таблиці із зазначенням реквізитів організації, яка буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання.
На виконання встановлених Замовником у п. 1.1. Додатку 2 вимог Учасником ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» надано заповнену форму Додатку 1 (файл «Відповідн. ТЕХНІЧН. характеристик маршрутизатори_СТСУ.pdf»), де зазначена вся необхідна інформація, яка вимагалась, в тому числі заповнена інформація щодо організації, яка буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання із зазначенням реквізитів організації: найменування, код ЄДРПОУ, адресу, e mail та контактний телефон.
Учасником ТОВ «ДІСТІ-ПРО» надано заповнену форму Додатку 1 (файл 11-1356 - Додаток 1-ТЗ_Дісті-про.pdf), де зазначена вся необхідна інформація, яка вимагалась, в тому числі заповнена інформація щодо організації, яка буде здійснювати гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання із зазначенням реквізитів організації: найменування, код ЄДРПОУ, адресу, e mail та контактний телефон..
Проставлення Учасниками ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна» та ТОВ «ДІСТІ-ПРО» позначки згідно примітки 4 у двох місцях - є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, а саме: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Щодо ненадання у складі тендерних пропозицій ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС Україна», ТОВ «ДІСТІ-ПРО» та ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» відомостей відповідно до Форми оцінки відповідності потенційного контрагента згідно з Додатком 5 до тендерної документації повідомляємо таке:
Додаток 3 до тендерної документації містить вимоги до документів, що подаються переможцем торгів, порядку і строків їх надання.
У відповідності до п. 1.3 розділу 1 Додатка 3 переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель повинен надати:
«1.3.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації».
Отже, Додаток 5 є документом, що відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації надається переможцем (а не учасником) торгів.
З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 24.02.2022 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-003682-b.
Висновок від 24.02.2022 про результати моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-003682-b буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації звіту:
28.01.2022 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
e4ff5ffb64704782b39fdb165fab0081
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f18315defd12461880d3edc16acfd567
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 29 грудня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-003682-b
Дата опублікування:
30.12.2021 14:06
Опис:
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні, якісні та кількісні характеристики по предмету закупівлі «Локальні мережі (Маршрутизатори)» були сформовані на основі потреби в цілодобовому забезпеченні якісної та надійної передачі даних з технологічних об’єктів лінійної частини магістральних газопроводів, які розташовані по всій території України.
Основними критеріями формування технічних вимог були підтримка стандартів стільникового зв’язку діючих на території України, наявність двох слотів для SIM-карт, можливість автоматичного переключення між SIM-картами та вимоги до захисту передачі даних відкритими каналами. Для збільшення конкурентного поля учасників Замовником було розроблено технічні, якісні та кількісні характеристики на підставі аналізу обладнання різних виробників, а саме: «Teltonika», «Robustel», «Advantech», «WLINK».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01-10 "Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів", Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП України від 30.09.2015 № 2493, та інших нормативних документів, для забезпечення дистанційного контролю та керування технологічними процесами та об’єктами лінійної частини магістральних газопроводів.
Очікувана вартість визначена згідно вимог внутрішніх нормативних документів ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство), які розроблені з дотримання вимог законодавчої та нормативно-правової бази України (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
3. Згідно частини 5 статті 7 Закону Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Замовник вважає за необхідне зазначити наступне.
Згідно частини 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
У відповідності до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, у разі оскарження рішення АМКУ до суду обов`язок по його виконанню виникає після набрання чинності судовим рішенням. Такий висновок підтверджується також судовою практикою, зокрема ухвалою ОАСК від 02.09.2020 у справі 640/20213/20).
19.11.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення АМКУ № 25708-р/пк-пз від 16.11.2021 за скаргою ТОВ «ТФС-Україна», яким зобов'язано ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬФА МЕТРОНІК», ТОВ «СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА», ТОВ «ДІСТІПРО», ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» та ТОВ «Інкомтех-Проект».
Відповідно кінцевий строк оскарження рішення до суду 19.12.2021.
15.12.2021 Товариство в межах встановленого Законом строку звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою № ТОВВИХ-21-14243 від 15.12.2021 до АМКУ про визнання протиправним та скасування рішення АМКУ № 25708-р/пк-пз від 16.11.2021.
20.12.2021 призначено склад суду – суддя Клименчук Н.М., справа № 640/37489/21.
21.12.2021 відкрито провадження у справі № 640/37489/21.
Виходячи з вищезазначеного, Товариство у межах встановленого Законом строку оскаржило до суду рішення АМКУ № 25708-р/пк-пз від 16.11.2021 і відповідно не має обов`язку його виконувати до набрання чинності судовим рішенням у справі № 640/37489/21.
На даний час в системі Прозорро не реалізований функціонал, що дозволяє відображати ознаку оскарження в суді рішень АМКУ (на відміну від оскарження висновків Державної аудиторської служби України).
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-14-003682-b