-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
717 310.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
417cbc371b01452399cd77bb3a38b749
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2021 00:00
Період моніторингу:
22.10.2021 13:53 - 12.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.10.2021 № 664
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.10.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.10.2021 № 664
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2021-09-14-002093-b 14.09.2021
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід» встановлено порушення вимог частин одинадцятої та шістнадцятої статті 29, пунктів 1 та 2 частини першої та частини другої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПВКФ «Мирт» встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору від 22.10.2021 № 89, укладеного з ПВКФ «Мирт», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального закладу «Новопетрівська спеціальна школа» Снігурівського району Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-09-14-001095-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 14.09.2021 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Енергозахід» (далі – ПП «Енергозахід») та приватної виробничо-комерційної фірми «Мирт» (далі – ПВКФ «Мирт»); протоколи засідань тендерного комітету від 07.10.2021 № 21 (далі – протокол № 21) та № 22; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ПП «Енергозахід»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.10.2021 № 89 (далі – Договір про закупівлю); протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021 № 25; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 27.10.2021 та 02.11.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно з протоколом № 21 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Енергозахід» з наступних підстав:
«1. Відсутня довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
«2. Відсутня копія витягу з реєстру права власності будівлі на зберігання».
При цьому на порушення вимог частини другої статті 31 Закону Замовник в інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» не зазначив умови ТД, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають.
Разом з тим, згідно з умовами пунктів 1 та 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, кваліфікаційні критерії, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям, визначені Замовником в Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника» до ТД.
Зокрема, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону» Додатку 3 до ТД учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару, складену на фірмовому бланку (за його наявності), завірену підписом уповноваженої особи.
На виконання наведеної умови ТД учасник ПП «Енергозахід» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару» від 29.09.2021 № 9 (стор. 9 файлу «довідки та листи.PDF»), яка містить відомості про наявність в учасника приміщення для зберігання предмета закупівлі та техніки і транспортних засобів.
Таким чином, твердження Замовника про відсутність у складі тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає дійсності, а відхилення цієї тендерної пропозиції з наведеної причини є безпідставним та суперечить вимогам абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону» Додатку 3 до ТД «для підтвердження можливості складувати та охороняти на своїй території необхідну кількість вугілля учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані копії витягів про реєстрацію права власності відповідних будівель на зберігання, а також скановану копію технічного паспорту на ваги або скановану копію договору про надання складських послуг та зважування вугілля або оренди складу та вагової».
На виконання зазначеної умови учасник ПП «Енергозахід» надав копії наступних документів:
- Договір надання послуг від 14.09.2021 № 1409/2, укладений між ПП «Енергозахід» та ПрАТ «Снігурівська машино-технологічна станція» на зберігання, складування, розвантаження/навантаження вугільної продукції (файл «договір зберігання.PDF»);
- Договір про надання послуг від 04.01.2021 № 1, укладений між ПП «Енергозахід» та ФОП Лофердюк І. І. на приймання, розвантаження, зберігання, перевезення, навантаження вугільної продукції та зважування автомобілів з вугіллям (файл «договір послуги.PDF»);
- Договір про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах від 16.06.2021 № 16/06-21 (далі – Договір № 16/06-21), укладений між ПП «Енергозахід» та ПП Бабурнич І. В. (файл «договір послуги зважування.PDF»);
- Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 16.01.2021 № 11 на ваги автомобільні, якими передбачено надання послуг за Договором № 16/06-21 (файл «свідоцтво про повірку 2022.pdf»).
Отже, відхилення Замовником тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» у зв’язку з відсутністю копії витягу з реєстру права власності будівлі на зберігання є безпідставним та таким, що суперечить вимогам абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки вказаний документ не вимагався від учасників, які мають намір забезпечити зберігання вугілля з використанням договорів про надання складських послуг.
Також моніторингом встановлено, шо Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «Енергозахід», яке не містить інформації з переліком виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У відповіді від 27.10.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 23.10.2021 про причини відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід» Замовник зазначив, що «тендерним комітетом було проаналізовано інформацію та документи учасника та встановлено, що ПП «Енергозахід» не відповідає вимозі щодо зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника оскільки приміщення для зберігання вугілля знаходиться на відстані 21,2 км від адреси Замовника».
При цьому в протоколі № 21 чи в іншій інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Енергозахід», оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, відсутні зауваження до цього учасника щодо розташування приміщень для зберігання вугілля на відстані, що перевищує 20 км від місця розташування Замовника.
Крім того, в поясненні Замовника від 02.11.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 28.10.2021 відсутні картографічні або інші документи, які б підтверджували, що відстань між місцем розташування Замовника та приміщенням для зберігання вугілля, що планує використовувати ПП «Енергозахід», перевищує 20 км.
Зважаючи на вищенаведене, Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ПП «Енергозахід» без наявності відповідних підстав. Як наслідок, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції учасника ПВКФ «Мирт».
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ПВКФ «Мирт» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених Замовником у ТД.
Так, відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника» до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Замовник зобов’язав учасників надати «скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що пропонується до постачання. Якщо учасник не є власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію в складі тендерної пропозиції надається також дозвіл на його використання від власника(ів) зазначеного документу, виданий учаснику».
ПВКФ «Мирт» у складі тендерної пропозиції не розмістив вищезазначених сертифікатів на вугілля кам’яне, що пропонується до постачання, чим не дотримав вимоги пункту 2.1 Додатку 3 до ТД.
Проте Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПВКФ «Мирт» як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі ТД, визнав його переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
10.11.2021 11:54 - 25.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2021 11:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено шляхом розірвання договору між Замовником та Постачальником на підставі укладеної додаткової угоди №1 від 11.11.2021р. за взаємною згодою сторін. Жодних виплат за вказаним договором не проводилося. Обсяг зобов’язань за Договором № 89 від «22» жовтня 2021 р. 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.). Таким чином виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Дата публікації звіту:
12.11.2021 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.11.2021 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
ef9cf46b2b9742e68c2a78c3a97220e9
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2021 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з вимогами пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні надати «довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи». Також «для підтвердження можливості складувати та охороняти на своїй території необхідну кількість вугілля учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані копії витягів про реєстрацію права власності відповідних будівель на зберігання, а також скановану копію технічного паспорту на ваги або скановану копію договору про надання складських послуг та зважування вугілля або оренди складу та вагової».
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу «Новопетрівська спеціальна школа» Снігурівського району Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) від 07.10.2021 № 21, оприлюдненому в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція учасника ПП «Енергозахід» відхилена з причини відсутності довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально технічної бази та копії витягу про реєстрацію права власності будівлі на зберігання.
Разом з тим, учасник ПП «Енергозахід» у складі своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель надав копії наступних документів:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару від 29.09.2021 № 9 (стор. 9 файлу «довідки та листи.PDF»);
- Договір надання послуг від 14.09.2021 № 1409/2, укладений між ПП «Енергозахід» та ПрАТ «Снігурівська машино-технологічна станція» на зберігання, складування, розвантаження/навантаження вугільної продукції (файл «договір зберігання.PDF»);
- Договір про надання послуг від 04.01.2021 № 1, укладений між ПП «Енергозахід» та ФОП Лофердюк І. І. на приймання, розвантаження, зберігання, перевезення, навантаження вугільної продукції та зважування автомобілів з вугіллям (файл «договір послуги.PDF»);
- Договір про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах від 16.06.2021 № 16/06-21 (далі – Договір № 16/06-21), укладений між ПП «Енергозахід» та ПП Бабурнич І. В. (файл «договір послуги зважування.PDF»);
- Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 16.01.2021 № 11 на ваги автомобільні, якими передбачено надання послуг за Договором № 16/06-21 (файл «свідоцтво про повірку 2022.pdf»).
З урахуванням вищенаведеного, пропоную пояснити рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід» з вище зазначеної підстави.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
05fad2bc06ce4926a53f37e79903c694
Назва:
Відповідь замовника на запит
Дата опублікування:
27.10.2021 16:33
Опис:
Замовник комунальний заклад "Новопетрівська спеціальна школа" Снігурівського району Миколаївської обласної ради надає пояснення (інформація та документи) до запиту замовнику на пояснення згідно заданих питань.
Щодо питання «Пояснити рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід»».
Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити документи з: інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації) та інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (згідно Додатку 3).
Вимогами підпункту 3.1 пункту 3 додатку №2 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначено, що перехід права власності на товар має відбутись до 31 грудня 2021р. Оскільки замовник не має можливість зберігати одночасно весь обсяг вугілля на своїй території учасник повинен мати можливість складувати та охороняти на своїй території необхідну кількість вугілля до квітня 2022р. (задля чого учасник повинен мати відповідні споруди для зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника). Постачальник повинен забезпечити безкоштовне збереження товару та постачати його протягом терміну зберігання, партіями відповідно до узгодженого графіку (у строк та в кількості, вказаних у заявці на поставку). Вугілля зберігається на підставі договору відповідального зберігання у залишковому асортименті та відповідної якості. Вугілля знімається зі зберігання частинами по мірі його поставки до місця використання за адресою Замовника. Доставка вугілля до місця призначення, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт здійснюється транспортом, силами та за рахунок постачальника у світлий час доби. Прийом кожної окремої партії товару буде проводитися за участю уповноважених представників Замовника.
Додаток №3 до тендерної документації «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника» встановлює кваліфікаційні критерії до учасників, зокрема з метою підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи; для підтвердження можливості складувати та охороняти на своїй території необхідну кількість вугілля учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані копії витягів про реєстрацію права власності відповідних будівель на зберігання, а також скановану копію технічного паспорту на ваги або скановану копію договору про надання складських послуг та зважування вугілля або оренди складу та вагової.
В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Енергозахід» надано:
- довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази для можливості поставки товару (вих. №09 від 29.09.2021р.) з інформацією про приміщення для зберігання вугілля, що знаходиться за адресою: 57300, Миколаївська область, Снігурівський р-н, місто Снігурівка, вул. Центральна, будинок 17 А згідно договору №1409/2 надання послуг від 14 вересня 2021 року з ПрАТ «Снігурівська МТС»; у розпорядженні підприємстві є мобільні ваги автомобільні тензометричні ТВА 40-10-7 (4) мобільна Бф-25 (НМ8) залучається на підставі договору про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах №16/06-21 від 16 червня 2021 року, які можуть бути встановлені та використані для зважування у бідь-якому місці на території Снігурівського району, Миколаївської області. Техніка, транспортні засоби, підйомники тощо: автомобіль ШАРЗ самоскид-С, модель СС3309, державний реєстраційний номер АО 3823АР, рік випуску 2008, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АОС №666381, видане Рахівським ВРЕР вантажопідйомність 4650 кг, повна маса 8180 кг; склад обладнаний навантажувачем марки ПЄ-08 реєстраційний номер СК 06041, рік випуску 2006, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АБС №276072.
- Договір №1409/2 надання послуг від 14 вересня 2021 року укладений між ПП «Енергозахід» (далі - Замовник) та ПрАТ «Снігурівська технологічна станція» (далі Виконавець) предметом якого є те, що Виконавець бере на себе зобов’язання зберігання, складування, розвантаження/навантаження, вугільної продукції на території свого складу, зважування автотранспорту Замовника на автомобільних вагах.
- Договір №16/06-21 про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах від 16 червня 2021 року укладений між ПП «Енергозахід» (далі - Замовник) та ПП «Бабурнич Іван Васильович» (далі - Виконавець) предметом якого є надання послуг по зважуванню вантажних автомобілів на вагах автомобільних тензометричних ТВА 40-10-70(4) мобільні Бф25(ПМ8), заводський номер 19999 на території Снігурського району, Миколаївської області.
- Договір №1 про надання послуг від 04 січня 2021 року укладений між ФОП Лофердюк І.І. (далі - Виконавець) та ПП «Енергозахід» (далі - Замовник) предметом якого є надання послуг Виконавцем: послуги з приймання та розвантаження залізничних піввагонів або автомобілів з вугіллям, торфобрикетом або брикетами з деревини по станції Рахів Львівської залізниці або інших станціях за домовленістю сторін; послуги по зберіганню вугілля, торфобрикету або брикетів з деревини на паливному складі, що знаходиться за адресою: Закарпатська область, м. Рахів, вул. Петрова б/н;послуги по перевезенню вугілля, торфобрикету або брикетів з деревини ГАРЗ самоскид, державний номер АО3823АР, рік випуску 2008, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АОС №666381, видане Рахівським ВРЕР; послуги по навантаженню вугілля, торфобрикету або брикетів з деревини навантажувачем марки ПЄ-08 реєстраційний номер СК 06041 рік випуску 2006, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АБС №276072; послуги по зважуванню автомобілів з вугіллям, торфобрикетом та брикетами з деревини на вазі автомобільній тип Авто РП-15 т.с., заводський номер 146, яка знаходиться за адресою: Закарпатська обл.. м. Рахів, вул. Петрова б/н.
- Свідоцтво про реєстрацію машини: найменування погрущик (мовою оригінала); реєстраційний №СК 06041; марка ПЭ-08; рік випуску 2006р; № 07-00168, серія АБ №276072 видане на ім’я Лафердюк Іван Іванович.
Тендерним комітетом було проаналізовано інформацію та документи учасника та встановлено, що ПП «Енергозахід» не відповідає вимозі щодо зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника оскільки приміщення для зберігання вугілля знаходиться на відстані 21,2 км від адреси Замовника. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому, колегіальним рішенням тендерного комітету Замовника 05 жовтня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей згідно Додатку 3 п.1.1
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Станом на 06 жовтня 2021 року на 16:21 годину з боку Учасника не завантажено через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З огляду на вищенаведене, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Крім того, слід повідомити, що учасник ПП «Енергозахід» не скористався своїм правом передбаченим частою 3 статті 31 (у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель) та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю) не звертався до тендерного комітету Замовника та уповноваженого органу щодо прийнятого рішення.
Тендерний комітет додатково надає пояснення, що за результатами проведених відкритих торгів між Замовником та учасником – переможцем укладено договір, предметом даного договору є поставка товару «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне)» задля забезпечення опалювального періоду у навчальному закладі Замовника. При цьому, слід звернути увагу на те, що на сьогоднішній день в Україні в цілому відбулася складна ситуація щодо опалювального сезону 2021-2022р. та у разі спонукання Замовника здійснити заходи щодо розірвання договору виникне ситуація, пов’язана з відсутністю постачання вугілля бюджетній установі на осінньо-зимовий період 2021/2022 років. Вищезгадана ситуація може спричинити порушення нормальних умов життєдіяльності учнів, виникненню загрози життю та здоров’ю дітей, значні матеріальні збитки та потребуватимуть вжиття термінових заходів реагування. Подальша відсутність вугілля в умовах опалювального періоду спричинить блокування (припинення) роботи закладу із тимчасовим перебуванням дітей, що в умовах пандемії, пов’язаної із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, є вкрай небезпечним.
Просимо Вас взяти до уваги, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю. Отже, після отримання оскаржуваного висновку у позивача була б відсутня об`єктивна можливість усунути недоліки, вказані у ньому у разі їх допущення учасником - переможцем. Подібна правова позиція висловлена, зокрема, у постанові Верховного Суду від 28 січня 2021 року у справі № 160/12925/19, у постанові Верховного Суду 26 серпня 2021 року у справі 280/2494/19, у постанові П`ятого апеляційного адміністративного суду від 26.05.2020 у справі № 540/2200/19.
Номер:
8fe5fdec1cc14a5dbcaee0867994e0f6
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2021 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2021 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
У поясненнях, наданих Комунальним закладом «Новопетрівська спеціальна школа» Снігурівського району Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) 27.10.2021 через електронну систему закупівель, Замовник зазначив, що «ПП «Енергозахід» не відповідає вимозі щодо зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника оскільки приміщення для зберігання вугілля знаходиться на відстані 21,2 км від адреси Замовника».
Враховуючи вищенаведене пропоную пояснити:
1. На підставі яких документів, наданих ПП «Енергозахід» у складі тендерної пропозиції, Замовником встановлено, що склади для зберігання предмета закупівлі, запропоновані ПП «Енергозахід», знаходяться на відстані 21,2 км від Замовника?
2. Чи здійснювались Замовником заходи, передбачені частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, з метою підтвердження інформації, наданої учасником ПП «Енергозахід», щодо складів зберігання вугілля? Якщо так, то пропоную надати відповіді відповідних органів.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3f5bf90aa44d4dd8a2d4e1080bdf7696
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
02.11.2021 15:53
Опис:
Замовник комунальний заклад "Новопетрівська спеціальна школа" Снігурівського району Миколаївської обласної ради надає пояснення (інформація та документи) до запиту замовнику на пояснення згідно заданих питань від 28 жовтня 2021 року.
Щодо питання «На підставі яких документів, наданих ПП «Енергозахід» у складі тендерної пропозиції, Замовником встановлено, що склади для зберігання предмета закупівлі, запропоновані ПП «Енергозахід», знаходяться на відстані 21,2 км від Замовника?»
В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Енергозахід» надано:
- довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази для можливості поставки товару (вих. №09 від 29.09.2021р.) з інформацією про приміщення для зберігання вугілля, що знаходиться за адресою: 57300, Миколаївська область, Снігурівський р-н, місто Снігурівка, вул. Центральна, будинок 17 А згідно договору №1409/2 надання послуг від 14 вересня 2021 року з ПрАТ «Снігурівська МТС»; у розпорядженні підприємстві є мобільні ваги автомобільні тензометричні ТВА 40-10-7 (4) мобільна Бф-25 (НМ8) залучається на підставі договору про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах №16/06-21 від 16 червня 2021 року, які можуть бути встановлені та використані для зважування у бідь-якому місці на території Снігурівського району, Миколаївської області. Техніка, транспортні засоби, підйомники тощо: автомобіль ШАРЗ самоскид-С, модель СС3309, державний реєстраційний номер АО 3823АР, рік випуску 2008, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АОС №666381, видане Рахівським ВРЕР вантажопідйомність 4650 кг, повна маса 8180 кг; склад обладнаний навантажувачем марки ПЄ-08 реєстраційний номер СК 06041, рік випуску 2006, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія АБС №276072.
- Договір №1409/2 надання послуг від 14 вересня 2021 року укладений між ПП «Енергозахід» (далі - Замовник) та ПрАТ «Снігурівська технологічна станція» (далі Виконавець) предметом якого є те, що Виконавець бере на себе зобов’язання зберігання, складування, розвантаження/навантаження, вугільної продукції на території свого складу, зважування автотранспорту Замовника на автомобільних вагах.
Тендерним комітетом було проаналізовано інформацію та документи учасника та встановлено, що ПП «Енергозахід» не відповідає вимозі щодо зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника оскільки приміщення для зберігання вугілля знаходиться на відстані 21,2 км від адреси Замовника.
Крім того, представниками Замовника, зокрема голова тендерного комітету, заступник голови тендерного комітету та водій Замовника здійснили виїзд за адресою орендованого складу даного Учасника та результатами виїзду склали акт в якому зафіксували відстань від Замовника до орендованого складу. Акт додається до цього пояснення.
Щодо питання «Чи здійснювались Замовником заходи, передбачені частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, з метою підтвердження інформації, наданої учасником ПП «Енергозахід», щодо складів зберігання вугілля? Якщо так, то пропоную надати відповіді відповідних органів».
З боку тендерного комітету не було застосовано частину п’ятнадцяту статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки дана норма є правом а не обов’язком та не носить імперативного характеру.
Разом з цим надаємо наступні документи: Акт