• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

Завершена

717 310.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер: 417cbc371b01452399cd77bb3a38b749
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-22-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 22.10.2021 13:53 - 12.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2021 № 664 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 22.10.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.10.2021 № 664 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 8 UA-2021-09-14-002093-b 14.09.2021 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід» встановлено порушення вимог частин одинадцятої та шістнадцятої статті 29, пунктів 1 та 2 частини першої та частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПВКФ «Мирт» встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору від 22.10.2021 № 89, укладеного з ПВКФ «Мирт», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального закладу «Новопетрівська спеціальна школа» Снігурівського району Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2021-09-14-001095-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 14.09.2021 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників приватного підприємства «Енергозахід» (далі – ПП «Енергозахід») та приватної виробничо-комерційної фірми «Мирт» (далі – ПВКФ «Мирт»); протоколи засідань тендерного комітету від 07.10.2021 № 21 (далі – протокол № 21) та № 22; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ПП «Енергозахід»; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.10.2021 № 89 (далі – Договір про закупівлю); протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021 № 25; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 27.10.2021 та 02.11.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з протоколом № 21 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Енергозахід» з наступних підстав: «1. Відсутня довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». «2. Відсутня копія витягу з реєстру права власності будівлі на зберігання». При цьому на порушення вимог частини другої статті 31 Закону Замовник в інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» не зазначив умови ТД, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають. Разом з тим, згідно з умовами пунктів 1 та 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, кваліфікаційні критерії, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника таким критеріям, визначені Замовником в Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника» до ТД. Зокрема, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону» Додатку 3 до ТД учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару, складену на фірмовому бланку (за його наявності), завірену підписом уповноваженої особи. На виконання наведеної умови ТД учасник ПП «Енергозахід» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для можливості поставки товару» від 29.09.2021 № 9 (стор. 9 файлу «довідки та листи.PDF»), яка містить відомості про наявність в учасника приміщення для зберігання предмета закупівлі та техніки і транспортних засобів. Таким чином, твердження Замовника про відсутність у складі тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає дійсності, а відхилення цієї тендерної пропозиції з наведеної причини є безпідставним та суперечить вимогам абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону» Додатку 3 до ТД «для підтвердження можливості складувати та охороняти на своїй території необхідну кількість вугілля учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановані копії витягів про реєстрацію права власності відповідних будівель на зберігання, а також скановану копію технічного паспорту на ваги або скановану копію договору про надання складських послуг та зважування вугілля або оренди складу та вагової». На виконання зазначеної умови учасник ПП «Енергозахід» надав копії наступних документів: - Договір надання послуг від 14.09.2021 № 1409/2, укладений між ПП «Енергозахід» та ПрАТ «Снігурівська машино-технологічна станція» на зберігання, складування, розвантаження/навантаження вугільної продукції (файл «договір зберігання.PDF»); - Договір про надання послуг від 04.01.2021 № 1, укладений між ПП «Енергозахід» та ФОП Лофердюк І. І. на приймання, розвантаження, зберігання, перевезення, навантаження вугільної продукції та зважування автомобілів з вугіллям (файл «договір послуги.PDF»); - Договір про надання послуг зважування автомобілів на сертифікованих вагах від 16.06.2021 № 16/06-21 (далі – Договір № 16/06-21), укладений між ПП «Енергозахід» та ПП Бабурнич І. В. (файл «договір послуги зважування.PDF»); - Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 16.01.2021 № 11 на ваги автомобільні, якими передбачено надання послуг за Договором № 16/06-21 (файл «свідоцтво про повірку 2022.pdf»). Отже, відхилення Замовником тендерної пропозиції ПП «Енергозахід» у зв’язку з відсутністю копії витягу з реєстру права власності будівлі на зберігання є безпідставним та таким, що суперечить вимогам абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, оскільки вказаний документ не вимагався від учасників, які мають намір забезпечити зберігання вугілля з використанням договорів про надання складських послуг. Також моніторингом встановлено, шо Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ПП «Енергозахід», яке не містить інформації з переліком виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У відповіді від 27.10.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 23.10.2021 про причини відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Енергозахід» Замовник зазначив, що «тендерним комітетом було проаналізовано інформацію та документи учасника та встановлено, що ПП «Енергозахід» не відповідає вимозі щодо зберігання вугілля, які знаходяться на відстані не більше 20 км від адреси Замовника оскільки приміщення для зберігання вугілля знаходиться на відстані 21,2 км від адреси Замовника». При цьому в протоколі № 21 чи в іншій інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Енергозахід», оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, відсутні зауваження до цього учасника щодо розташування приміщень для зберігання вугілля на відстані, що перевищує 20 км від місця розташування Замовника. Крім того, в поясненні Замовника від 02.11.2021 на запит органу державного фінансового контролю від 28.10.2021 відсутні картографічні або інші документи, які б підтверджували, що відстань між місцем розташування Замовника та приміщенням для зберігання вугілля, що планує використовувати ПП «Енергозахід», перевищує 20 км. Зважаючи на вищенаведене, Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ПП «Енергозахід» без наявності відповідних підстав. Як наслідок, Замовник на порушення вимог частини одинадцятої статті 29 Закону безпідставно розпочав розгляд наступної тендерної пропозиції учасника ПВКФ «Мирт». Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ПВКФ «Мирт» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених Замовником у ТД. Так, відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника» до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі Замовник зобов’язав учасників надати «скановану копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що пропонується до постачання. Якщо учасник не є власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію в складі тендерної пропозиції надається також дозвіл на його використання від власника(ів) зазначеного документу, виданий учаснику». ПВКФ «Мирт» у складі тендерної пропозиції не розмістив вищезазначених сертифікатів на вугілля кам’яне, що пропонується до постачання, чим не дотримав вимоги пункту 2.1 Додатку 3 до ТД. Проте Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПВКФ «Мирт» як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі ТД, визнав його переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 10.11.2021 11:54 - 25.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2021 11:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору між Замовником та Постачальником на підставі укладеної додаткової угоди №1 від 11.11.2021р. за взаємною згодою сторін. Жодних виплат за вказаним договором не проводилося. Обсяг зобов’язань за Договором № 89 від «22» жовтня 2021 р. 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.). Таким чином виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Дата публікації звіту: 12.11.2021 13:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: -
Дата публікації: 12.11.2021 13:57

Запити/Пояснення