• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт каналізаційної мережі (водовідвідної канави) по вул. Сковороди та вул. Лесі Українки в с. Загвізді Загвіздянської об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області

Завершена

2 100 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 63 002.91 UAH
Номер: dcc29ae2e6424ac8b4aa631024e31487
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-13-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 13.10.2021 14:40 - 05.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 13.10.2021 №628 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.10.2021 №628 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-09-13-014454-b 13.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Галактивбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Загвіздянської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Галактивбуд», запитання до процедури від 16.09.2021 б/н, 16.09.2021 б/н, 16.09.2021 б/н, 16.09.2021 б/н, роз’яснення Замовника від 17.09.2021 б/н, 17.09.2021 б/н, 17.09.2021 б/н, 17.09.2021 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.10.2021 №39, договір підряду від 18.10.2021 №3132/116. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника не зазначено опис формальних помилок розроблених та затверджених наказом Мінекономіки «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 відповідно до допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 01.11.2021 13:43 - 16.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2021 13:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, аргументовані заперечення до висновку, інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення: Вказане у результатах моніторингу порушення не призвело до порушення основних принципів закупівель. Жодного відхилення пропозиції в даній закупівлі не було. Усунути порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону (у тендерній документації), про яке йдеться у результатах моніторингу, неможливо, оскільки аукціон уже відбувся,переможця кваліфіковано та укладено договір без порушень закону, згідно результату висновку цього ж моніторингу. З метою недопущення порушень в подальшому, замовник та уповноважена особа зобов’язуються врахувати вказані у результатах моніторингу зауваження і використовувати в подальшому формулювання в тендерній документації у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вказувати у тендерній документації опис формальних помилок розроблених та затверджених наказом Мінекономіки «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 відповідно до допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 09:59