-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код 44160000-9– Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та деталі трубопроводів), (РПЗ - 9.321)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Заремська Людмила Володиміровна, т. 05136–4-40-82, електронна пошта: l_zaremskaya@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
10 993 897.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
Номер:
1cdad9918c464c118701c712a921f04c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 14:16 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 Одеса № 111
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2021-09-13-002641-a 13.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.09.2021 № 584, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «Нуклесолар Україна», товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об’єднання «Союзенергомаш», товариство з обмеженою відповідальністю «СУБТЕК», протокол розкриття тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.11.2021, рішення тендерного комітету від 10.11.2021 № 609, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.11.2021, договір про постачання товару від 26.11.2021 № 53-123-01-21-07317, пояснення, отримані 22.02.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.02.2022 15:01 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2022 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
4a77ca49694442dcbfee7885813b972f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.02.2022 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9b89619051634a13956eb0f1a4d4982d
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 16.02.2022
Дата опублікування:
22.02.2022 11:22
Опис:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 16.02.2022
Згідно заданого питання, розміщеного в системі Prozorro, повідомляємо, що
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічної специфікації на продукцію ТС.0.0005.2169, що опублікована на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-13-002641-a, у додатку 2 до ТД.
- очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар від 30.06.2021 та додатків до неї.
Посилання на сторінку власного вебсайту:
https://www.sunpp.mk.ua/uk/node/11516
(Головна » Дiяльнiсть » Інформація про закупівлі » Код CPV44160000-9 по ДК021:2015 – Магістральні трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби та деталі трубопроводів) UA-2021-09-13-002641-a)
Додатки:
Копія інформаційної довідки від 30.06.2021 (з додатками) на 23 аркушах.
Начальник ВСКТ, УО Ю. Франко