• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ізолятори секційні Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали

Джерело фінансування – власні кошти. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації

Завершена

2 600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: e73fab2463544bfe82581b4d7670566a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.11.2022 17:27 - 24.11.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 01.11.2022 № 317 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01 листопада 2022 № 317 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2021-09-13-002478-a 13.09.2021 Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" Код ЄДРПОУ: 40081200 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-09-10-004164-c Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування від 12.10.2021 № 2013, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.11.2021 № 2337, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 12.11.2021, договір поставки від 23.11.2021 № ОД/НХ-21-793НЮ, додаткову угоду від 20.12.2021 № 1. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-09-13-002478-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 14.11.2022 11:41 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 11:41