-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці, печінка свійської птиці – охолоджене, код CPV за ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (15113000-3 Свинина, 15111100-0 Яловичина, 15112130-6 Курятина, 15112300-9 Печінка свійської птиці) Лот №1 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Свинина) Лот №2 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Яловичина) Лот №3 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Курятина)
Завершена
354 004.80
UAH з ПДВ
Номер:
8b13a1636c754198bc85db4190c20424
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
23.09.2021 16:15 - 19.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 № 544
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 544
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-09-13-007989-b 13.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договорів, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бобровицької міської ради Бобровицького району Чернігівської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене 13.09.2021 в електронній системі закупівель, протокол переговорів від 13.09.2021 № 165, 28.09.2021 № 62, договори про закупівлю від 27.09.2021 №№ 256, 257, 258, укладені з ТОВ «Журавка» (далі – договори), відповідь Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднена в електронній системі закупівель 28.09.2021.
В ході моніторингу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено, що в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2021-09-06-009296-c, Замовником в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону не зазначено назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Крім того, Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, натомість Замовником укладено три договори про закупівлю з ТОВ «Журавка».
Період усунення порушень:
01.10.2021 14:43 - 20.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2021 14:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Чернігівській області
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на висновок щодо моніторингу закупівлі, за результатами проведеної переговорної процедури на м’ясо свинини, яловичини, свійської птиці, печінка свійської птиці – охолоджене, код CPV за ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (15113000-3 Свинина, 15111100-0 Яловичина, 15112130-6 Курятина, 15112300-9 Печінка свійської птиці) Лот №1 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Свинина) Лот №2 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Яловичина) Лот №3, код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Курятина) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-007989-b.
Тендерний комітет відділу освіти Бобровицької міської ради розглянув виявлені порушення щодо проведення переговорної процедури з ТОВ "Журавка", а саме порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4, пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, пункту 4-1 постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Вроховуючи те, що тендерним комітетом не дотримано норм законодавства щодо проведеної переговорної процедури на закупівлю м’яса і її проведення з порушенням зазначених статтей та постанови № 710, на виконання висновку про результати моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, а саме: відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, на виконання висновку щодо усунення порушень Замовником надіслано лист - повідомлення №08-15/983, від 05.10.2021 року ТОВ «Журавка» про розірвання укладених з ними договорів про закупівлю від 27.09.2021 №№ 256, 257, 258.
З повагою голова тендерного комітету Панасюк Л.В.
Дата публікації звіту:
06.10.2021 12:17
Запити/Пояснення
Номер:
01bf75c28861417dae126a30c9f27776
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2021 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі м’яса свинини, яловичини, свійської птиці, печінка свійської птиці – охолоджене, код CPV за ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (15113000-3 Свинина, 15111100-0 Яловичина, 15112130-6 Курятина, 15112300-9 Печінка свійської птиці) Лот №1 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Свинина) Лот №2 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Яловичина) Лот №3, код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Курятина), очікуваною вартістю 354 004,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-007989-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9dfb823b6b348fd9836ec23d92d8151
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
28.09.2021 17:05
Опис:
Управління Північного офісу
Держаудитслужби в Чернігівській області
Надаємо пояснення через електронну систему закупівель на запит щодо моніторингу закупівлі за результатами проведеної переговорної процедури на: М’ясо свинини, яловичини, свійської птиці, печінка свійської птиці – охолоджене, код CPV за ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (15113000-3 Свинина, 15111100-0 Яловичина, 15112130-6 Курятина, 15112300-9 Печінка свійської птиці) Лот №1 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Свинина) Лот № 2 код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Яловичина) Лот №3, код ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо (Курятина), очікувана вартість 354 004,80 грн. (ID: UA-2021-09-13-007989-b).
1. Розмір бюджетного призначення затверджено рішенням сесії Бобровицької міської ради від 24.12.2020 року № 62-3/VІІІ «Про бюджет Бобровицької міської територіальної громади на 2021 рік» за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» та відповідно до бюджетного запиту на 2021 рік. У зв’язку зі зростанням цін на продукти харчування, зокрема на м'ясо, виникла потреба у додатковому придбанні зазначеного товару за рахунок зекономлених коштів від проведених процедур на початку року. При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник керувався вимогами наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та враховували інформацію про середньоринкову ціну на даний вид продуктів в Чернігівській області, а саме від Головного управління статистики у Чернігівській області, ринків, які дають змогу зробити висновки щодо реального значення відповідної середньоринкової ціни, інформація від учасників відповідного ринку постачальників. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, а саме: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227.
2. У зв’язку з тим, що то відділ освіти не має власного веб-сайту, тому така інформація не оприлюднювалася. В подальшому будемо розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості на офіційному веб-сайті Бобровицької міської ради в розділі відділу освіти.