• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція стадіону за адресою: вул. Соборна, 283 м. Подільськ Подільського району, Одеської області

Завершена

36 108 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 361 086.96 UAH
Номер: 3485cf40067d4350a60f50bd148a9207
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.12.2021 11:46 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.12.2021 № 597 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 597 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 37 UA-2021-09-10-003111-а 10.09.2021 Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (код 41882571) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 41 та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором від 13.10.2021 № 182, укладеним з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі Відділ ЖКГББРІ, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-09-10-003658-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРУС", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАФЕТ - КОМЕРЦ", ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД", протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи Відділ ЖКГББРІ від 30.09.2021 № 167, від 01.10.2021 № 167, від 01.10.2021 № 169, від 01.10.2021 № 170 та від 01.10.2021 № 171, Вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 01.10.2021, Договір від 13.10.2021 № 182 (далі Договір № 182), додаткові угоди до Договору № 182: від 23.11.2021 № 1 та від 30.11.2021 № 2, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 17.12.2021 та 23.12.2021 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що пунктом 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. З відповіді Замовника на питання до пояснення, оприлюдненої в електронній системі закупівель 23.12.2021 встановлено, що переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" під час укладення договору про закупівлю надав завірену печаткою копію ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), виданої 20 квітня 2017 відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 13-Л від 29 березня 2017, реєстраційний запис 2013035926. Проведеним аналізом встановлено, що пунктом 76 локального кошторису № 2-1-2 на розділ АР Розділу 1 «Покрівля» технічного завдання, що є Додатком 8 до тендерної документації Замовника, визначено наступний вид робіт – «Нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття на стельові поверхні дерев’яних конструкцій (існуюча покрівля)» площею 315 кв.м. Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі Постанова № 852), такий вид робіт підлягає обов’язковому ліцензуванню. Окрім того, технічне завдання, що є Додатком 8 до тендерної документації Замовника, передбачає локальний кошторис № 2-1-6 на монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, локальний кошторис № 2-3-3 на монтаж системи пожежної сигналізації та локальний кошторис 2-1-10 на внутрішній водопровід пожежний, що підлягають ліцензуванню відповідно до пунктів 1 та 2 Постанови № 852. З відповіді Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби, отриманого 23.12.2021 через електронну систему закупівель надання під час укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" ліцензії на відповідні види робіт, визначені пунктами 1, 2 та 6 Постанови № 852 (монтаж систем пожежогасіння, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, вогнезахист) не надано, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону. Таким чином, у Замовника відсутні правові підстави для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" Однак, на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТМІСЬКБУД" та уклав з ним Договір від 13.10.2021 № 182.
Період усунення порушень: 24.12.2021 14:48 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2021 14:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Ставимо Вас до відома, що Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області звернувся до Одеського окружного адміністративного суду. Номер позову 420/692/22 від 12.01.2022 року.
Дата публікації: 13.01.2022 09:55

Запити/Пояснення