• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: 1e2c91cbb4c4434e9cd394a72a3549df
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 24.10.2022 16:51 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2022 № 49-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.10.2022 №49-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2021-09-10-010673-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Формакс Груп», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення звіту про виконання Договору та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету № 118 від 30.09.2021 Замовника, тендерна пропозиція ТОВ «Формакс Груп», протокольне рішення про продовження терміну розгляду тендерних пропозицій від 21.10.2021 № 126, протокольне рішення про вибір переможця від 23.10.2021 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 23.10.2021 року, договір про закупівлю від 09.11.2021 № 72-с (далі-Договір), пояснення з копіями документів отримані через електронну систему закупівель від 27.10.2022 та від 04.11.2022. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Згідно пункту 1 розділу 10 Договору вказано (цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками сторін та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чиним законодавством України, і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині здійснення розрахунків Покупцем за поставлений Товар та виконання гарантійних зобов’язань Постачальником- до повного зобов’язання). Разом з тим, на запити від 25.10.2022 та 27.10.2022 посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, про надання пояснення та копій документів щодо виконання Договору, Замовником 04.11.2022 надано пояснення, що «…договір виконано в повному обсязі», з наданням копії видаткової накладної та копій платіжних доручень. При цьому, звіт про виконання договору про закупівлю Замовником станом на 04.11.2022 в електронній системі закупівель неоприлюднено, чим не дотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 07.11.2022 16:56 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2022 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок, щодо проведення моніторингу від 07.11.2022 (ID моніторингу UA-M-2022-10-24-000132) «Щодо встановленого порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу» розглянуто в межах компетенції та буде враховано у роботі. Щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10, повідомляємо, що відповідальна особа звільнена з роботи.
Дата публікації звіту: 14.11.2022 14:51

Запити/Пояснення