-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи опалення ОЗ Пустомитівська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів в м. Пустомити Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 008 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 042.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 042.75 UAH
Номер:
b55189d8a01d492ba5e422fc0a613846
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 14:39 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2022 №34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.07.2022 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-09-10-009969-c 10.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів», ТОВ «Енергія-Новий Розділ», ПП «Центр Безпеки Бізнесу», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АК «Трудові ресурси», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Пустомитівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-Новий Розділ» (далі – ТОВ «Енергія-Новий Розділ»), Приватного підприємства «Центр Безпеки Бізнесу» (далі – ПП «Центр Безпеки Бізнесу», Товариства з обмеженою відповідальністю «Аутстафінгова компанія «Трудові ресурси» (далі – ТОВ «АК «Трудові ресурси»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.10.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2021 року, договір від 20.10.2021 №20-10, повідомлення про внесення змін до договору від 04.11.2021 року, додаткову угоду від 04.11.2021 №1, повідомлення про внесення змін до договору від 17.12.2021 року, додаткову угоду від 16.12.2021 №2, повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021 року, додаткову угоду від 24.12.2021 №3, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 21.07.2022 року, звіт про виконання договору про закупівлю від 11.07.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.07.2022 12:49 - 11.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2022 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
872f2aba790f4e07a1820f4dac39b5be
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2022 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи опалення ОЗ Пустомитівська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів в м. Пустомити Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-10-009969-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
820b54d684a345168ab6e6b5c21e9355
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.07.2022 16:43
Опис:
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб замовника та ОЗ Пустомитівська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів в м. Пустомити, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Замовник на виконання п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт системи опалення ОЗ Пустомитівська ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів в м. Пустомити Львівської області» (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275).
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти державного бюджету України у розмірі 1336700 грн та місцевого бюджету у розмірі 462221 грн.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Пустомитівська міська рада, розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті.
Інформацію можна перевірити за посиланням https://pustomyty-gromada.gov.ua/viddil-osviti-14-59-33-26-02-2021