-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сіль харчова, помол №1
Тендерна пропозиція підготовлена українською мовою. Детальніше у тендерній документації. Умови забезпечення забезпечення тендерної пропозиції більш детально у пункті 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі оприлюднено на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця».
Завершена
992 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 962.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 962.30 UAH
Номер:
2f8873146aec4ff9a6759911694a537f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
14.01.2022 09:01 - 05.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-09-10-002173-a 10.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади» здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.09.2021 року № 682-М зі змінами (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.09.2021 № 965-М, від 01.10.2021 № 972-М, протокол визначення переможця від 01.10.2021 № 978-М, тендерні пропозиції ТОВ «ХАРКІВТОРГСЕРВІС», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР УТС» та ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 01.10.2021, договір від 21.10.2021 № УЗ/ЦБМЕС 21418/Ю, відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.01.2022.
В ході моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 3.1 Додатку 3 до ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, якщо учасник не є виробником продукції, скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником:
а) договір з виробником, або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або:
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником, або:
г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Відповідно до інформації та документів розміщених в електронній системі закупівель Prozorro ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» не є виробником товару.
Однак, Переможцем не надано будь яких документів передбачених пунктом 3.1 Додатку 3 до ТД, які б підтверджували взаємовідносини та повноваження учасника із виробником щодо постачання продукції виробника та підписані зі сторони виробника і учасника, чим не виконано вимоги пункту 3.1 Додатку 3 до ТД.
Слід зазначити, що в пропозиції Переможця містяться листи від ПП «Жупанов В.С.» від 17.09.2021 б/н про ділові стосунки з ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» та поставку солі кам'яної, а також лист ТОВ «Костанза» від 21.09.2021 № 496, в якому зазначається, що ТОВ «Костанза» є офіційним дилером ДП «Артемсіль» та виступає постачальником продукції для ПП «Жупанов В.С.» на підставі договору поставки № 97-Д/20 від 09.12.2020.
Крім цього, в складі документів переможця ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» надало лист ДП «Артемсіль» від 22.12.2020 № 25/12-02-08, в якому вказано, що ТОВ «Костанза» є офіційним дилером на постачання продукції в повному асортименті згідно Дилерського контракту від 21.12.2020 № 25/24-01-18.
При цьому самих договорів на підтвердження вказаної інформації не надано, чим не виконано вимоги пункту 3.1 Додатку 3 до ТД..
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД» як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, а уклав з ним договір від 21.10.2021 № УЗ/ЦБМЕС 21418/Ю на суму 984 120,00 гривень.
Період усунення порушень:
02.02.2022 17:02 - 17.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.02.2022 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Акціонерне товариство «Українська залізниця» – національний перевізник вантажів та пасажирів. Метою діяльності товариства є задоволення потреб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі тощо.
На філію «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» покладено життєво необхідні завдання у тому числі задоволення потреб населення через подачу тепла (використання котельнь). Застосування солі для котелень допомагає довгий час підтримувати обладнання в хорошому робочому стані. Саме завдяки їй можливо значно скоротити витрати на обслуговування котлів і труб.
А отже, Замовнику був необхідний даний договір на закупівлю Сіль харчова, помол №1 для нормального функціонування залізничного транспорту( а саме котелень), як стратегічного об’єкту державного значення з метою виконання покладених завдань (забезпечення населення теплом).
Згідно п. 3.1 Додатку 3 вимог тендерної документації
“Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником:
а) договір з виробником;
або:
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або:
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або:
г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.”
На виконання даної вимоги учасник – ТОВ «В-ТЕХ-ТРЕЙД», в складі своєї тендерної пропозиції, надає документи, які підтверджують взаємовідносини із виробником, а саме: лист від ПП «Жупанов В.П.» від 17.09.2021 № б/н, який є постачальником солі кам’якої; - лист від ТОВ «Констанза» від 21.09.2021 № 496, який є офіційним дилером солі кам’яної на підставі договору від 09.12.2021 № 97-Д/20; сертифікат відповідності виробника ДП «Артемсіль», чим виконано вимогу п. 3.1 Додатку 3 Додатку тендерної документації.
Cтаном на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет Замовника і не можуть бути усунені у зв’язку укладеним договором УЗ/ЦБМЕС-21418/Ю від 21.10.2021року та, відповідно, переходом у нові правовідносини, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. На сьогодні припинили діяти цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та постачальником так як даний договір виконано в повному обсязі 20.01.2022, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені.
Дата публікації звіту:
08.02.2022 09:58
Запити/Пояснення
Номер:
0e6cf15ef10f422f94705db9a773eee0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2022 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2680245b2a81458f94f36f8d5ae39641
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.01.2022 22:42
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Закупівля здійснювалася для потреб Філії із застосуванням процедури відкритих торгів. Дана закупівля передбачена витягом із Зведеного плану закупівель Товариства на 2022 рік, затвердженого рішенням Комісії із формування Зведеного плану закупівель Товариства. Визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
Згідно Річного плану закупівель на 2021 рік, передбачено фінансування даної закупівлі на суму визначену в оголошенні про закупівлю.
Вартість предмета закупівлі визначається Замовником відповідно наказу Мінекономрозвитку № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: ринкові консультації та відкриті зустрічі з ринком, збір інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках, електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних майданчиках, даних спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань. Крім того, Філією направлялися запити потенційним постачальникам та отримано комерційні пропозиції потенційних Учасників процедури закупівлі. За основу очікуваної вартості взята пропозиція з найменшою ціною.
В результаті проведеного моніторингу визначено очікувану вартість предмета закупівлі і враховуючи об’єм, а саме 139 000 кг, з очікуваною вартістю близько 992 460,00 UAH з ПДВ гривень, що не перевищує середньо ринкового рівня цін в визначеному об’ємі на дану продукцію.
Документи щодо надої процедури закупівлі, пов’язані з запитом додаються.