• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.11-1:2013 «Капітальний ремонт корпусу №1 (літ А-6) Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ по пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро» Коригування.

Завершена

23 243 984.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 219.92 UAH
Номер: 036c6c9c39d44eb5ac12d70557b0efa8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 21.12.2021 11:36 - 15.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.12.2021 № 804 Хмельницький Про внесення змін до наказу № 773 від 07.12.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» У зв’язку із допущенням технічної помилки під час внесення даних висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-005504-c в електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, а саме, завантаження висновку за результатами моніторингу іншої процедури закупівлі, НАКАЗУЮ: Внести зміни до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області № 773 від 07.12.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» шляхом виключення із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2021-09-10-005504-c. Підстава: Доповідна записка Пушкар Н.Б. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.12.2021 № 805 Хмельницький Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівлі UA-2021-09-10-005504-c Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема не допускати випадків ненадання відповіді на звернення учасників з дотриманням строків, встановлених частиною четвертою статті 33 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасника щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2021 № 11/09/21, зміни до тендерної документації, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 13.09.2021, роз’яснення Замовника на звернення від 13.09.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.09.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО РЕГІОН БУД» (далі – ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД»), протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» від 01.10.2021 № 01/10/21, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СКС МОНОЛІТ» (далі – ТОВ «СКС МОНОЛІТ»), протокол про визначення переможця від 01.10.2021 № 02/10/21, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.10.2021, звернення ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» за номерами ID: UA-2021-09-10-005504-c.b1 та UA-2021-09-10-005504-c.b2 з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «СКС МОНОЛІТ» від 11.10.2021, договір від 18.10.2021 № 215/21. За результатами моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «СКС МОНОЛІТ», а саме: невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі. Проте, в порушення частини четвертої статті 33 Закону Замовником не надано відповідь вищевказаному учаснику, статус зазначеної вимоги: «Очікує розгляду». Враховуючи викладене, в порушення частини четвертої статті 33 Закону Замовником не надано відповідь учаснику ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД», якого не визнано переможцем процедури закупівлі та який звернувся з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «СКС МОНОЛІТ».
Період усунення порушень: 23.12.2021 14:05 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 14:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення порушення На висновок Управлянні Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 23 грудня 2021 року, повідомляємо: звернення ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» за номерами ID: UA-2021-09-10-005504-c.b1 та UA-2021-09-10-005504-c.b2 з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «СКС МОНОЛІТ» від 11.10.2021, договір від 18.10.2021 № 215/21 були розглянуті тендерним комітетом Дніпропетровського державного університету(далі - Замовник). Відповідно до п.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник зобов’язаний на звернення учасника надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що вищезазначені звернення були опубліковані 11.10.2021р. об 15:34 та 15:55 в останній день оскарження по переможцю ТОВ «СКС МОНОЛІТ». Протокольним рішенням від 13.10.2021р. №10/10/21 було прийнято рішення відхилити вимоги ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД». Замовник мав намір вчасно оприлюднити відповідь, але нажаль технічна можливість надати відповідь через електронну систему закупівель з 12.10.2021р. у Замовника була відсутня.. В листопаді майданчик Zakupki.Prom оновив відповідний функціонал і зараз вже існує можливість відповідати на поставлені питання вимоги і після завершення періоду оскарження. З огляду на зазначене Замовник в подальшому зобов’язується не допускати випадків ненадання відповіді на звернення учасників з дотриманням строків.
Дата публікації звіту: 28.12.2021 13:15
Номер: 231922f4874d414199bdda18f0d246a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 07.12.2021 16:12 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.12.2021 № 773 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 07.12.2021 № 773 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 2. UA-2021-09-10-005504-c; 10.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік (із змінами) Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особа Замовника від 06.09.2021 № 13, зміни до тендерної документації, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 25.08.2021 та від 26.08.2021, роз’яснення Замовника на звернення від 25.08.2021 та від 26.08.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.09.2021, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» (далі – ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» від 21.09.2021 № 21, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбуд-Проект-Реконструкція» (далі – ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція» від 23.09.2021 № 27, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження терміну розгляду пропозиції від 01.11.2021 № 59, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» від 01.11.2021 № 60, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «Укрбуд-Проект-Реконструкція» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 03.11.2021 № 64, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.11.2021, договір від 16.11.2021 № 43. Крім того, проаналізовано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегії АМКУ) від 27.10.2021 № 24302-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.12.2021 15:09 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 15:09