-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)
• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника – 11201, Житомирська обл., Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине, вулиця ВІЙСЬКОВА, будинок 9; • Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». • Уточнюючий код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина»
Завершена
2 187 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 935.00 UAH
Номер:
9a29fff79f614f069d2d56a047f6b9ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 09:24 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2022 №38-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-09-10-001396-a від 10.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-10-001411-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.09.2021, протокол № 59 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.09.2021; тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 05.10.2021 № 66; повідомлення про намір укласти договір 05.10.2021; договір про закупівлю товарів від 18.10.2021 № 11-т (далі – Договір); Додаткова угода від 22.10.2021 № 1 до Договору; Додаткова угода від 24.11.2021 № 2 до Договору; Додаткова угода від 30.12.2021 № 3 до Договору; Додаткова угода від 28.01.2022 № 4 до Договору; повідомлення про внесення змін до Договору від 22.10.2021, від 24.11.2021, від 30.12.2021, від 28.01.2022; звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений 07.12.2022; пояснення Замовника, надане 13.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» відсутні наступні документи:
- довідка про виконання аналогічного договору, що не відповідає умовам підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації;
- гарантійний лист про те, що учасником будуть застосовані заходи із захисту довкілля, що не відповідає умовам підпункту 3.6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійний лист, в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, та на зазначених умовах, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації;
- гарантія щодо забезпечення поставки дров паливних до 31 грудня 2021 року, згідно наданих заявок замовником, із зазначенням можливості поставки дрібними партіями, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» надав лише один аналогічний договір, чим не дотримав кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого Замовником у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації (не менше двох), а також завантажив не всі копії документів, що підтверджують право власності чи користування автотранспортними засобами (техпаспорти, свідоцтва про реєстрацію), що мали б бути задіяні під час виконання договору згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази, чим не дотримав всіх вимог кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлених Замовником у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації, а також надав копії статуту не в повному обсязі.
У підпункті 3.5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником зазначено, що у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі статті 31 Закону.
В ході моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднено запит про надання пояснень з питання наявності підстав визначення переможцем учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК».
У відповідь Замовник оприлюднив пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «згідно тендерної документації єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). У складі тендерної пропозиції ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» надано довідку № 251 від 24.09.2021 року, в якій зазначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі відповідають встановленим діючим стандартам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При поставці товару Замовнику буде передбачено дотримання вимог щодо охорони довкілля.
Разом з тим надано довідку № 237 від 24.09.2021 року щодо згоди з істотними умовами договору, яким передбачено поставку дрібними партіями та до 31.12.2021 року. Також надано підписаний проєкт Договору, що вимагався нами, як Замовником. Також надано гарантійний лист № 263 щодо відсутності випадків неналежного виконання договірних зобов’язань, в тому числі випадки, що призвели до дострокового розірвання договору, чи застосування санкцій у вигляді відшкодування збитків. У складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, надано копії технічних паспортів, довідку № 247 від 24.09.2021 року про наявність автотранспортних засобів, довідкою № 239 від 24.09.2021 підтверджено, що підприємство має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання.
Вказане свідчить про дотримання замовником при проведенні процедури відкритих торгів принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», чим не порушено прав та законних інтересів учасників, а також не нанесено шкоду бюджету».
Однак, зазначена Замовником у поясненні інформація не підтверджує факт дотримання учасником ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» умов, визначених Замовником у тендерній документації.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та, таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 07.12.2022 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю на суму 2 185 380,00 грн, що відповідає сумі укладеного Договору.
Період усунення порушень:
15.12.2022 10:55 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2022 10:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення про усунення порушень.
Дата публікації звіту:
21.12.2022 16:09
Запити/Пояснення
Номер:
36c5e51886ed499aadbf5409b811199f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2022 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-001396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб сайту (або офіційного веб сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких підстав Вами визначено переможцем торгів учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутні наступні документи:
- довідка про виконання аналогічного договору;
- гарантійний лист про те, що учасником будуть застосовані заходи із захисту довкілля;
- гарантійний лист, в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристиками предмету закупівлі, та на зазначених умовах;
- гарантія щодо забезпечення поставки дров паливних до 31 грудня 2021 року, згідно наданих заявок замовником, із зазначенням можливості поставки дрібними партіями?
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надав лише один аналогічний договір, чим не дотримав кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також надав копії статуту не в повному обсязі та завантажив не всі копії документів, що підтверджують право власності чи користування автотранспортними засобами (техпаспорти, свідоцтва про реєстрацію), що мали б бути задіяні під час виконання договору згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4b677474e13d4754bd99b98a38ff2dd6
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
13.12.2022 17:54
Опис:
Відділом освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради (далі –Замовник) розглянуто запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби, розміщеного 08.12.2022 у системі електронних закупівель Prozorro «ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-001396-a). За результатами розгляду інформуємо наступне.
Відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради здійснював закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон).
У відповідь на частину 1 запитання Державної аудиторської служби України: 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради здійснив визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», із розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів, шляхом коригування ціни договору попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції. Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що кошти були освоєні відповідно до кошторису на 2021 рік. Підтвердженням цього є кошторис на 2021 рік (додається). Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, тендерна документація на закупівлю «ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-001396-a) розроблена з урахуванням вимог , та технічні характеристики зазначені у Додатку 2.
У відповідь на частину 2 запитання Державної аудиторської служби України: Надати посилання на сторінку власного веб сайту (або офіційного веб сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Згідно з п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 заходи з щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, стосуються органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Так, відповідно положень до ст. 2 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів – це бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Відповідно до п. 38 ч. ст. 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Відповідно до ч. 2 ст.22 Господарського кодексу України, суб`єктами господарювання державного сектора економіки є суб`єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб`єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів.
Процедура закупівлі «ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-001396-a) проводилась за кошти місцевого бюджету, що підтверджується планом закупівлі. Відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради створено Ємільчинською селищною радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади та є неприбутковою організацією. При цьому, відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради є одержувачем бюджетних коштів, оскільки використовує вже розподілені грошові кошти, що підтверджується інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України.
Також, відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради відсутній у Реєстрі (переліку) суб`єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об`єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України. Отже, відділ освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
У відповідь на частину 3 запитання Державної аудиторської служби України: З яких підстав Вами визначено переможцем торгів учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, якщо у складі його тендерної пропозиції відсутні наступні документи: - довідка про виконання аналогічного договору; - гарантійний лист про те, що учасником будуть застосовані заходи із захисту довкілля; - гарантійний лист, в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристиками предмету закупівлі, та на зазначених умовах; - гарантія щодо забезпечення поставки дров паливних до 31 грудня 2021 року, згідно наданих заявок замовником, із зазначенням можливості поставки дрібними партіями?
У відповідності до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У свою чергу правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922-VIII). Згідно з приписами ст. 3 Закону № 922-VIII, публічні закупівлі ґрунтуються на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об`єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. На виконання ч.3 ст. 11 Закону № 922-VIII тендерний комітет Замовника повинен забезпечити рівні умови для усіх учасників об`єктивний та чесний вибір переможця. У розумінні абзацу 15 ч.1 ст.1 Закону № 922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до ст. 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно Тендерної документації Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). У складі тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ надано довідку № 251 від 24.09.2021 року в якій зазначено ,що технічні , якісні характеристики Товару за предметом закупівлі відповідають встановленим діючим стандартам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При поставці товару Замовнику буде передбачено дотримання вимог, щодо охорони довкілля.
Разом з тим надано довідку № 237 від 24.09.2021 року щодо згоди з Істотними умовами договору, яким передбачено поставку дрібними партіями та до 31.12.2021 року. Також надано підписаний проєкт Договору, що вимагався нами, як Замовником. Також надано гарантійний лист № 263 щодо відсутності випадків неналежного виконання договірних зобов’язань , в тому числі випадки, що призвели до дострокового розірвання договору, чи застосування санкцій у вигляді відшкодування збитків. У складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, надано копії технічних паспортів, довідку № 247 від 24.09.2021 року про наявність автотранспортних засобів, довідкою № 239 від 24.09.2021підтверджено, що підприємство має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання.
Вказане свідчить про дотримання замовником при проведенні процедури відкритих торгів принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», чим не порушено прав та законних інтересів учасників, а також не нанесено шкоду бюджету.