• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ПАЛИВНА ДЕРЕВИНА (ТВЕРДА ПОРОДА)

• Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника – 11201, Житомирська обл., Ємільчинський район, селище міського типу Ємільчине, вулиця ВІЙСЬКОВА, будинок 9; • Категорія замовника – п. 1 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». • Уточнюючий код ДК 021:2015 03413000-8 «Паливна деревина»

Завершена

2 187 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 935.00 UAH
Номер: 9a29fff79f614f069d2d56a047f6b9ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 01.12.2022 09:24 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.11.2022 №38-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-09-10-001396-a від 10.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення в подальшому встановленого порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Ємільчинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-10-001411-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.09.2021, протокол № 59 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.09.2021; тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 05.10.2021 № 66; повідомлення про намір укласти договір 05.10.2021; договір про закупівлю товарів від 18.10.2021 № 11-т (далі – Договір); Додаткова угода від 22.10.2021 № 1 до Договору; Додаткова угода від 24.11.2021 № 2 до Договору; Додаткова угода від 30.12.2021 № 3 до Договору; Додаткова угода від 28.01.2022 № 4 до Договору; повідомлення про внесення змін до Договору від 22.10.2021, від 24.11.2021, від 30.12.2021, від 28.01.2022; звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений 07.12.2022; пояснення Замовника, надане 13.12.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» відсутні наступні документи: - довідка про виконання аналогічного договору, що не відповідає умовам підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; - гарантійний лист про те, що учасником будуть застосовані заходи із захисту довкілля, що не відповідає умовам підпункту 3.6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації; - гарантійний лист, в якому учасник підтверджує можливість поставити товар, який відповідає наведеним у тендерній документації технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, та на зазначених умовах, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації; - гарантія щодо забезпечення поставки дров паливних до 31 грудня 2021 року, згідно наданих заявок замовником, із зазначенням можливості поставки дрібними партіями, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» надав лише один аналогічний договір, чим не дотримав кваліфікаційного критерію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, встановленого Замовником у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації (не менше двох), а також завантажив не всі копії документів, що підтверджують право власності чи користування автотранспортними засобами (техпаспорти, свідоцтва про реєстрацію), що мали б бути задіяні під час виконання договору згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази, чим не дотримав всіх вимог кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, встановлених Замовником у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділу III тендерної документації, а також надав копії статуту не в повному обсязі. У підпункті 3.5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником зазначено, що у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі статті 31 Закону. В ході моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель оприлюднено запит про надання пояснень з питання наявності підстав визначення переможцем учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК». У відповідь Замовник оприлюднив пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «згідно тендерної документації єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). У складі тендерної пропозиції ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» надано довідку № 251 від 24.09.2021 року, в якій зазначено, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі відповідають встановленим діючим стандартам, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При поставці товару Замовнику буде передбачено дотримання вимог щодо охорони довкілля. Разом з тим надано довідку № 237 від 24.09.2021 року щодо згоди з істотними умовами договору, яким передбачено поставку дрібними партіями та до 31.12.2021 року. Також надано підписаний проєкт Договору, що вимагався нами, як Замовником. Також надано гарантійний лист № 263 щодо відсутності випадків неналежного виконання договірних зобов’язань, в тому числі випадки, що призвели до дострокового розірвання договору, чи застосування санкцій у вигляді відшкодування збитків. У складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, надано копії технічних паспортів, довідку № 247 від 24.09.2021 року про наявність автотранспортних засобів, довідкою № 239 від 24.09.2021 підтверджено, що підприємство має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання. Вказане свідчить про дотримання замовником при проведенні процедури відкритих торгів принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», чим не порушено прав та законних інтересів учасників, а також не нанесено шкоду бюджету». Однак, зазначена Замовником у поясненні інформація не підтверджує факт дотримання учасником ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» умов, визначених Замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзаців другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та, таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 07.12.2022 оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю на суму 2 185 380,00 грн, що відповідає сумі укладеного Договору.
Період усунення порушень: 15.12.2022 10:55 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 10:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення про усунення порушень.
Дата публікації звіту: 21.12.2022 16:09

Запити/Пояснення