• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Татарської

Завершена

77 920 589.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 389 602.94 UAH
Номер: c46911f5eac34fd8b5de7728162cc1bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2022 14:30 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.01.2022 № 13 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-09-10-002019-b 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (оприлюднена 10.09.2021), зі змінами затвердженими рішенням тендерного комітету (зміни оприлюднені 02.11.2021 та 16.11.2021), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі – ТОВ «СТІ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір підряду від 22.12.2022 № 125-10 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «СТІ», додаткову угоду від 22.12.2021 № 1 до Договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 05.10.2021 № 22662-р/пк-пз, відповідь Замовника, надана 03.02.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.2 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися, зокрема з документів, визначених додатком 2 цієї тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 1.1.6 пункту 1.1 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно з формою таблиці 2 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). При цьому, в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно з формою таблиці 2 учасник, зокрема надає копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС). Учасник процедури закупівлі ТОВ «СТІ» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 16.09.2021 № ТД 08/09/VII про наявність асфальтобетонного заводу (з зазначенням, зокрема інформації про договір поставки від 29.01.2021 № АБ/01/21-4 (далі – Договір поставки)), Договір поставки з додатком № 1 до нього та додаткову угоду від 29.01.2021 № 1 до Договору поставки. За Договором поставки постачальник зобов’язується передавати у власність (поставляти), а покупець (ТОВ «СТІ») приймати та оплачувати, зокрема асфальтобетонну суміш. Сторони погодили, що найменування, асортимент, тип, кількість, ціна за одиницю, а також загальна вартість кожної партії товару визначаються сторонами у рахунках фактурах та видаткових накладних, оформлених на підставі замовлень покупця, які є невід’ємною частиною даного договору (пункт 1.1 Договору поставки). Водночас, ні в Договорі поставки, ні в додатку № 1, ні в додатковій угоді до нього не зазначено марку, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС, що не відповідає підпункту 1.1.6 пункту 1.1 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СТІ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:43 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:43

Оскарження висновку в суді

Опис: АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправними дій та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації: 22.08.2022 12:07

Запити/Пояснення