• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи відеоспостереження (з встановленням)

Завершена

1 890 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 450.50 UAH
Номер: da2d73d307294c559027947c6af05e05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.11.2022 17:22 - 24.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2022 № 317 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2022 № 317 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 28 UA-2021-09-10-003575-c 10.09.2021 АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА Код ЄДРПОУ: 04057037 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної Постанови. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 34 частини першої статті 1 Закону №922 Замовником визначено предмет закупівлі як товар з послугами щодо його встановлення. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення частини другої статті 24 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 в частині не відхилення тендерної пропозиції ФОП Колосов С.В. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 01.11.2021 №239 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівлі на 2021 рік, тендерну документацію АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2021 №45, від 11.10.2021 №47, від 20.10.2021 №49, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 20.10.2021, договір про закупівлю від 01.11.2021 №239, додаткову угоду від 30.12.2021 №1, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.11.2022. З урахуванням пояснень, опублікованих в електронній системі закупівель 08.11.2022 моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) на офіційному сайті Арцизької міської ради arciz-rada.gov.ua, не оприлюднено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель UA-2021-09-10-003575-с. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником проводиться закупівля систем відеоспостереження (з встановленням) за кодом ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони. При цьому вид предмета закупівлі Замовником визначено, як товар. Пунктом 34 частини першої статті 1 Закону №922 визначено, що товар - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Згідно з пунктами 12 та 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі Порядок №1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі; коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, виходячи зі змісту терміну «товар» до вартості товару включаються послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, а не їх монтажем (встановленням). Таким чином на порушення пункту 34 частини першої статті 1 Закону №922 Замовником визначено предмет закупівлі як товар з послугами щодо його встановлення. Також, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що пунктом 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 30 листопада 2021 року. Проте пунктом 1.1. проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, Замовником визначено, що учасник зобов'язується до 30.06.2021 року поставити і встановити Замовникові товари, зазначені в Специфікації, а Замовник - прийняти і оплатити такі товари. Оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Замовником опубліковано 10.09.2021. Проте Замовником на порушення частини другої статті 24 Закону №922 не внесено відповідні зміни до Додатку 4 до тендерної документації в частині строків поставки та встановлення товарів зазначених у Специфікації. Додатком 3 до тендерної документації «Технічне завдання Системи охоронно-попереджувальної сигналізації (з встановленням) за кодом ДК 021:2015 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони» (далі _Технічне завдання) визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - лист від виробників відеокамер запропонованої продукції, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань. (Листи від виробників), повинні бути адресовані Замовнику даних торгів з зазначенням номеру оголошення в центральній базі даних (ЦБД) системи Prozorro). - для підтвердження можливості встановлення запропонованого товару, а саме відеокамер та їх комплектуючих, Учасник у складі пропозиції надає: лист від виробника обладнання, в якому зазначено, що Учасник має навички щодо монтажу та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості. Даний лист має містити повну назву запропонованого обладнання, технічні характеристики відповідного обладнання з зазначенням основних технічних характеристик. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що в тендерній пропозиції учасника торгів ФОП «КОЛОСОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі – ФОП Колосов С.В.) міститься лист компанії Hangzhou Hikvision Technology Co.Ltd. (Китай) (далі -компанія Hikvision) від 23.09.2021, відповідно до якого зазначена компанія повідомляє, що учасник ФОП Колосов С.В. є офіційним партнером компанії та має можливість постачати продукцію компанії на території України. Лист складено українською мовою, в листі зазначено, що він надається для участі в торгах UA-2021-09-10-003575-с, які проводяться Арцизькою міською радою. Проте в листі компанія Hikvision не зазначено про те, що ФОП Колосов С.В. має навички щодо монтажу та налаштування запропонованого обладнання у відповідній кількості, що не відповідає Технічному завданню, що є Додатком 3 до тендерної документації. При цьому слід зазначити, що відповідно до офіційного сайту компанії виробника Hikvision https://www.hikvision.com/en/Partners/channel-partners/find-a-distributor/ на територію України мають право постачати товари зазначеної компанії три підприємства, серед яких інформація про партнерство ФОП Колосов С.В. відсутня. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначена норма Закону №922 є імперативною, а отже обов’язковою до виконання. Проте на порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Колосов С.В. та уклав з ним договір про закупівлю від 01.11.2021 №239 на суму 1 790 000,00 гривень. Додатковою угодою від 30.12.2021 №1 строк поставки товару та дії договору про закупівлю від 01.11.2021 №239 продовжено до 31.12.2022.
Період усунення порушень: 22.11.2022 18:49 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.11.2022 18:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі, враховуючи висновок Державної аудиторської служби Ураїни від 22 листопада 2022 року, сторони дійшли взаємної згоди достроково припинити дію договору №239 від 01.11.2021 року шляхом його розірвання (додаткова угода додається).
Дата публікації звіту: 28.11.2022 15:53

Запити/Пояснення