-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Дрогобицька в м.Борислав Львівської області»
Завершена
4 283 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 420.00 UAH
Номер:
748c44c55a864abf8e47d7a6ed7998be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 08:45 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2022 № 13
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.01.2022 № 13.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-10-001422-b, 10.09.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 2-16. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-09-002075-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ науково-промислова компанія «Східно Європейський Енергетичний Союз»» та ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА», протоколи засідання тендерного комітету № 52, 56, 58 від 06.10.2021, від 19.10.2021 та від 21.09.2021, опубліковані повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей та опубліковані учасниками документи на виконання вказаних вимог, повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір № 04/11 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.11.2021, додаткову угоду №1 від 02.12.2021 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу (17.01.2022) інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-16 (відмова переможця від підписання договору) – не підтверджено.
Період усунення порушень:
18.01.2022 14:34 - 22.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.01.2022 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
5c9702b5d0064c2abf9e857426df881c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-10-001422-b, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
b7d68591af714421ba218bf715b34b79
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 09:38
Опис:
Розрахунок суми, яка була оприлюднена на закупівлю робіт була взята із зведеного Кошторисного розрахунку проекту, який отримав ПОЗИТИВНИЙ ЗВІТ ТзОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» та становив витрати на виконання будівельно-монтажних робіт без врахування будівельно-монтажних робіт без врахування витрат на виготовлення ПКД, експертизу, технічний та авторський нагляд. Розмір бюджетних призначень згідно рішень Бориславської міської ради:
1) рішення Бориславської міської ради “Про дозвіл управлінню житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради на внесення змін до кошторису доходів та видатків за спеціальним фондом на 2021 рік” від 21.01.2021 р. № 59 сума призначень становить 200 000.00 грн.
2) рішення Бориславської міської ради “ Про внесення змін в додатки 1,2,3,4,5,6 до рішення міської ради від 22.12.2020 року №9 „Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік” за загальним та спеціальним фондом. ” від 14.07.2021 р. № 448 зняття бюджетних призначень на суму 189 548.00 грн.
3) рішення Бориславської міської ради “Про внесення змін в додатки 1,2,3,4,5,6 до рішення міської ради від 22.12.2020 року №9 „Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік” за загальним та спеціальним фондом” від 23.09.2021 р. № 573 сума призначень становить 560 000.00 грн.
4) рішення Бориславської міської ради “Про внесення змін в додатки 1,2,3,4,5 до рішення міської ради від 22.12.2020 року №9 „Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік” за загальним та спеціальним фондом” від 25.11.2021 р. № 676 сума призначень становить 2 817 000.00 грн.
5) рішення Бориславської міської ради “Про внесення змін в додатки 1,2,3,4,5,6 до рішення міської ради від 22.12.2020 року №9 „Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік” за загальним та спеціальним фондом” від 23.12.2021 р. № 758 сума призначень становить 579 500 грн.
6) рішення Бориславської міської ради “Про внесення змін в додатки 1,2,3,4,5,6 до рішення міської ради від 22.12.2020 року №9 „Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік” за загальним та спеціальним фондом” від 23.12.2021 р. № 759 зняття бюджетних призначень на суму 49 952.00 грн.
Додатки: ПКД Експертиза.pdf , Додоток до експертизи.pdf . Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://boryslavrada.gov.ua/haluzi-mista/ekonomika-finansy-ta-rozvytok/tendery-ta-zakupivli/