-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
350 651 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 506 510.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 506 510.00 UAH
Номер:
dd2947acc1d6479ab2613743aa1949b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 11:37 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2021-09-10-001673-c 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Будгарант-7» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій «Представництво «Азвірт» ММС» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Сумській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2021 (протокол № 10.09) зі змінами , затвердженими рішенням тендерного комітету від 27.09.2021 (протокол № 27.09.1), тендерні пропозиції «Представництво «Азвірт» ММС», товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») та приватного підприємства «Будгарант-7» (далі – ПП «Будгарант-7»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.12.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021, договір підряду № 51С-2021 від 30.12.2021 (далі – Договір), укладений між Замовником та ПП «Будгарант-7», додаткову угоду № 1 від 16.02.2022 до цього договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.12.2021 № 26989-р/пк-пз, відповідь Замовника, надана 28.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно додатку 3 та з підтверджуючими документами.
Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, зокрема з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями – 132 760,0 м2.
Поряд з тим, довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно таблиці додатку 3, зокрема найменування робіт/одиниця виміру та обсяг робіт.
Учасник процедури закупівлі ПП «Будгарант-7» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 07.10.2021 № 90-19 з інформацією про виконання аналогічного договору. В цій довідці наведена інформація про виконання чотирьох договорів, зокрема з інформацією про найменування робіт та обсяги робіт.
Так, вид та об’єми робіт з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями становить 76 846,00 м2, що менше 132 760,0 м2.
Разом з тим, в тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Будгарант-7» відсутні будь-які інші документи щодо наявності інформації про виконання робіт з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями.
Отже, учасник процедури закупівлі ПП «Будгарант-7» для наявності досвіду виконання аналогічного договору не підтвердив виконання робіт з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями у обсязі 132 760,0 м2, чим не дотримався вимог підпункту 1 пункту 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «Будгарант-7» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.08.2022 17:41 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 17:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено в Сумському окружному адміністративному суді Справа № 480/5525/22 від 29.08.2022 р.
Дата публікації:
05.09.2022 09:23
Дата відкриття провадження:
29.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
480/5525/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку від 11.08.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 18.07.2022 року № 144 Департаментом моніторингу закупівель здійснено моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-09-10-001673-c, за результатами проведення якого 11.08.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
САД у Сумській області детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, САД у Сумській області вважає висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаються до нього аргументовані заперечення.
Контролюючий орган вбачає порушення Замовником, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції ПП «Будгарант-7», зазначаючи у Висновку, що учасником процедури закупівлі підтверджено наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями лише в обсязі 76 846,00 м2, що менше обсягу 132 760,0 м2, встановленого тендерною документацією (далі за текстом - ТД) .
Так, Замовником у тендерній документації на закупівлю, що була предметом моніторингу, встановлено до учасників закупівлі вимогу на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 5.1.3 розділу Інструкція з підготовки ТД для підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами. Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями – 132 760,0 м2. Тобто, умови ТД передбачають можливість учасникам надати на підтвердження досвіду обсяги будь-яких робіт з переліку сучасних технологій.
На запитання до процедур закупівель (UA -2021-04-15-04308-b та UA-2021-03-24-003904-b) за аналогічними кваліфікаційними вимогами Замовником роз’яснено, що під влаштуванням нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями маються на увазі виконання робіт / надання послуг відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 та ВБН В.2.3-218-545:2009.
Національний стандарт України «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з камʼяних матеріалів» ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 поширюється на влаштування неукріплених та укріплених конструктивних шарів основ, додаткових шарів основ і шарів покриттів дорожнього одягу з природних та шлакових кам'яних матеріалів при новому будівництві, реконструкції та ремонтах автомобільних доріг загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4.
Відповідно до п. 5.1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 в залежності від технології влаштування шари дорожнього одягу влаштовуються згідно з цим стандартом, поділяють на:
- неукріплені шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з не оброблених в'яжучим кам'яних матеріалів методом заклинки чи з сумішей, а також з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами осадових гірських порід (далі - маломіцні матеріали);
- шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з кам'яних матеріалів, у тому числі з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами, з обробкою неорганічним в'яжучим;
- шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з кам'яних матеріалів, у тому числі з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами, з обробкою органічним в'яжучим;
- шари основи з активних шлаків;
- шари основи, які влаштовують із щебеневих матеріалів, укріплених цементом у верхній частині шару шляхом обробки цементно-піщаною сумішшю відповідно до додатка А.
Пунктом 3.3.1 Національного стандарту України «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» ДСТУ Б В.2.7-30:2013 складовими сумішей є матеріали – щебінь та дрібні заповнювачі у складі сумішей.
Згідно з п. 4.1.5.3 ДСТУ Б В.2.7-30:2013 залежно від призначення суміші поділяють на види за номерами, зокрема, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів (у тому числі дренуючих, морознозахисних тощо) згідно з таблицею 7.
Відповідно до таблиці 1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 марка матеріалу 20 (М-20) використовується при проектуванні і будівництві шарів основи дорожнього одягу автомобільних доріг різних категорій.
Таким чином, висуваючи у тендерній документації вимогу щодо підтвердження учасником наявності у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями, Замовник не обмежив учасника у тому, якими саме сучасними технологіями міг бути виконаний даний вид робіт.
На виконання вимог тендерної документації, учасник ПП «Будгарант-7» у складі своєї тендерної пропозиції подав довідку №90-19 від 07.10.2021 року з інформацією про виконання аналогічного договору, якою підтвердив наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями в обсязі 209 415,64 м2, що значно перевищує обсяги, які вимагав підтвердити Замовник, а саме:
• Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з будь-яких сучасних технологій за договором 1Пс-ДД/2281 від 21.04.2020 року – 76 846,00 м2 (додатково підтверджено відповідною довідкою інспектора САД у Сумській області, види робіт – влаштування шарів основи (С5, С7, М-20);
• Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером за договором №9Пс-Д/2281 від 10.09.2020 року – 3 938,00 м2 (додатково підтверджено відповідною довідкою інспектора САД у Сумській області, види робіт – влаштування шарів основи (С5, С7, М-20);
• Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С5 автогрейдером за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 17 530,04 м2;
• Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С-7 із скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізних кварцитів автогрейдером за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 52 175,00 м2;
• Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С-7 укріпленої цементом асфальтоукладачем за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 58 926,60 м2.
Таким чином, учасником ПП «Будгарант-7» підтверджено наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ сучасними технологіями, а саме: маркою матеріалу 20 (М-20), що відповідає таблиці 1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 та номерами сумішей С5 та С7, що відповідає п. 4.1.5.3 ДСТУ Б В.2.7-30:2013.
Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 11.08.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону.
Додатки:
1. Копії довідок інженерів технічного нагляду САД у Сумській області про обсяги виконаних робіт за договорами 1Пс-ДД/2281 від 21.04.2020 року та №9Пс-Д/2281 від 10.09.2020 року (2 арк.).
2. Витяг з Національного стандарту України «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з камʼяних матеріалів» ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 (11 арк.).
3. Витяг з Національного стандарту України «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (6 арк.).
Дата публікації звіту:
17.08.2022 13:17
Запити/Пояснення
Номер:
9e1b904a10ca4e6e83860d5ea183c82a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-001673-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «Будгарант-7» вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору підряду № 51С-2021 від 30.12.2021 відповідно до додаткової угоди № 1 від 16.02.2022 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f6b75dd7c55f42c983324c45fccfa6ea
Назва:
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2021-09-10-001673-c
Дата опублікування:
28.07.2022 11:37
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 18.07.2022 року № 144 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-09-10-001673-c.
25.07.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780».
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780» з урахуванням позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини відповідної проектної документації.
Договір про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2023 років. При цьому, розмір бюджетного призначення на 2022 рік був визначений відповідно до постанови КМУ від 19.01.2022 року №65 та складав 100 000,00 грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії у розмірі 1% вартості договору.
Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №116 від 29.12.2021 року надано оригінал банківської гарантії №25110/21-ГВ від 24.12.2021 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення.
4. Відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року обсяг фінансування обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 на 2022 рік складав 100 000,00 грн. На 2022 рік обсяг фінансування по обʼєкту доведено підряднику в межах цієї постанови КМУ. Таким чином, у звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по даному обʼєкту, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором №51С-2021 від 30.12.2021 року продовжено дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди.