-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області
Строк виконання робіт: протягом 2017-2018 років
Завершена
22 819 791.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 22 819.79 UAH
мін. крок: 0.1% або 22 819.79 UAH
Номер:
cb84695757a348879b5f5828dbfa3476
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-27-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 17:17 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 № 38
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 38
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2017-08-15-001107-a 15.08.2017
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),розгляду тендерної пропозиції, укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані річний план закупівель на 2017 рік, тендерна документація (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ Україна», ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО", протоколи розгляду тендерних пропозицій № 252, №256, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.09.2017 № 224-17, додаткова угода від 23.05.2018 № 2.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Зокрема, встановлено, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України(розділ «Інші документи 1.rar»), локальні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат (розділ пропозиції «Технічні вимоги.rar» та «Технічні вимоги 1.rar»), тобто виконано вимоги Замовника у повному обсязі.
Отже, замовник всупереч вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», ціна якої менша від пропозиції Переможця на загальну суму 4 055 082,00 грн, яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушив норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.
Період усунення порушень:
05.03.2019 15:55 - 21.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2019 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
a3a02feb11ab49338d060fc597d6174d
Назва:
Заперечення на висновок
Дата опублікування:
06.03.2019 17:06
Опис:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі
UA-2017-08-15-001107-a
Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі Департамент) не погоджується з інформацією, що міститься у висновку Північного офісу ДАСУ про результати моніторингу закупівлі UA-2017-08-15-001107-a виходячи з наступного.
Під час проведення процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційного колектора з прокладанням третьої гілки від КНС-2 від вул. Шолом-Алейхема, 13/1 до колодязя гасника по бульв. Незалежності, 12 в м. Бровари Київської області» Департамент керувався виключно вимогами чинного законодавства з питань публічних закупівель, а тому всі рішення прийняті в ході проведення даної процедури є правомірними. А викладена у Вашому висновку інформація не відповідає дійсності.
У констатуючій частині Вашого висновку зазначено, що «За результатами проведеного моніторингу установлено, що замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Зокрема, встановлено, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (розділ «Інші документи 1.rar»), локальні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат (розділ пропозиції «Технічні вимоги.rar» та «Технічні вимоги 1.rar»), тобто виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Отже, замовник всупереч вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», ціна якої менша від пропозиції Переможця на загальну суму 4 055 082,00 грн, яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушив норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.» Однак, дана інформація не відповідає дійсності.
Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна» №252 від 04 вересня 2017 року, підставами відхилення були:
1) - Згідно п.11 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
2) Згідно п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
• календарний графік виконання робіт;
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
• підсумкова відомість ресурсів;
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
• розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
• розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е);
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
• підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293;
• розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не надало у складі своєї тендерної пропозиції локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу), розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281), розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» не відповідала п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Департаменту.
У висновку зазначено про те, що Вами встановлено, що Учасником ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» у складі своєї тендерної пропозиції надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (розділ «Інші документи 1.rar»). Однак дана інформація не є дійсною. У розділі «Інші документи 1.rar» тендерної пропозиції даного Учасника містяться лише Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Довідка про взяття на облік платника податків, наказ про вступ на посаду, копія паспорту уповноваженої особи учасника, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду уповноваженої особи учасника, протокол загальних зборів учасника та копія ліцензії учасника. Жоден із цих документів не є відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Держкомстату України 28.11.2005 № 386 - Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України надаються на запит користувача про видачу відомостей на паперовому носії або в електронному вигляді. Відповідно до абзацу 3 статті 10 ЗУ «Про державну статистику - Створення і ведення Єдиного державного реєстру підприємств і
організацій України, розроблення організаційних і методологічних принципів його функціонування забезпечуються органами державної статистики. Тож, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» відсутні Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, подання яких вимагалося умовами тендерної документації Департаменту. Також, для ознайомлення надаємо Вам копію Рішення органу оскарження в сфері публічних закупівель № 497-р/пк-ск від 17.03.2016р. з аналогічного питання. (Додаток 1)
Аналогічна ситуація і щодо Вашого висновку про те, що локальні кошториси, розрахунок кошторисної заробітної плати, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат містяться в пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» в розділі «Технічні вимоги.rar» та «Технічні вимоги 1.rar».
В розділі «Технічні вимоги.rar» наявні лише графік виконання робіт, пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунок коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд, розрахунки: прямі витрати і загальновиробничі (будівельні/монтажні роботи), підсумкові вартісні параметри, відомість обсягів робіт, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та загальновиробничі витрати на будову. А в розділі тендерної пропозиції ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ «Технічні вимоги 1.rar» містяться лист-згода субпідрядника на виконання робіт, довідка про відповідність робіт технічному завданню та довідка про залучення субпідрядників з ліцензією, дозволом та витягом субпідрядника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тож, ні в зазначених Вами у висновку розділах тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» ні серед інших документів його тендерної пропозиції немає ні локальних кошторисів, ні розрахунку кошторисної заробітної плати, ні розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат.
Звертаємо Вашу увагу на те, що розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та загальновиробничі витрати на будову, що містяться в розділі «Технічні вимоги.rar» не є розрахунками показників загальновиробничих та адміністративних витрат, які відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА». Згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.11-1:2013 "Привила визначення вартості будівництва" зазаначено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника (учасника) обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 "Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва", виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації. Таким чином, згідно п. 4.3.3 та п. 5.3.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 учасник надає у складі пропозиції визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період. Таким чином, у складі наданої пропозиції Учасника відсутній розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, а розрахунок загальновиробничих витрат на будову у складі пропозиції - це загальна сума загальновиробничих витрат, необхідних для виконання робіт на плануємому об'єкті. Крім того, слід зазначити, що згідно умов Тендерної документації, якщо фінансова діяльність по підприємству у попередньому періоді не проводилась, - учасник надає довідку у довільній формі, проте така довідка у складі пропозиції відсутня. Вказана довідка в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» також відсутня, тож вимоги тендерної документації в цій частині ним не виконані.
Враховуючи все вище зазначене та беручи до уваги інформацію по процедурі закупівлі UA-2017-08-15-001107-a, яка міститься в загальному доступі в системі PROZORRO, Ваш висновок про те, що «За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ем. Ай. Інжиніринг Україна», яка відповідала вимогам тендерної документації, чим порушено норми абзацу п’ятого статті 3 Закону.» - являється не обгрунтованим, таким, що не відповідає дійсності та містить недостовірну інформацію, чим порушує права Департаменту, оскільки відповідно до Статті 12 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» - службові особи органів державного фінансового контролю в ході проведення моніторингу зобов'язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом.